Sinä jätetty
Voisit jättää varatut miehet rauhaan..törkeää lähetellä viikonloppuisin viestejä. Luuletko, että jättää puolison kotiin ja lähtee sun kans?? Teit itsestäsi todella epätoivoisen pellen.
Kommentit (9)
Jos puhut siitä miehestä, joka tuli mun tyköä sun luo niin kyllä se takaisin kotiin palaa. Me päätettiin pitää pari vuotta taukoa ja kokeilla muita. Koe päättyy parin vuoden sisään.
No olet aika huvittava tapaus...pienet muksut. Eiiii
Tuskinpa lähtee...meillä on nyt perhe jollaisesta sinä voit nyt vain uneksia.
Hahhaa taas joku laastari vinkuu :D
Laastari en ole tosiaankaan. Itselläsi on eroprosessi pahasti kesken siksi kai oletkin noin epätoivoinen ja taidat ite laastaria kaivata. Aikuistu ja anna ex miehen ja toisten miehet jo olla ja keskity lapsiisi!!
Eiköhän se mies päätä ihan itse tekemisensä. Säälittävää on kisailla yhdestäkään kaksilahkeisesta.
Jos miehesi lähtee, niin se lähtee. Hanki oma elämä. Ei kenessäkään kannata roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Laastari en ole tosiaankaan. Itselläsi on eroprosessi pahasti kesken siksi kai oletkin noin epätoivoinen ja taidat ite laastaria kaivata. Aikuistu ja anna ex miehen ja toisten miehet jo olla ja keskity lapsiisi!!
Ne on sen miehenkin lapsia ja kerron nyt, että se käy panemassa mua jatkuvasti siltikin. Et sä vaan raukka tiedä siitä mitään. On kertonut, että jättää sut ihan lähiaikoina, vaikka tilanteenne on mikä on.
Voi olla että lähtee. Sinä et sitä tiedä.