Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä Keravassa mättää?

Vierailija
03.02.2016 |

Luen usein että kerava on juntti, turha, ruma yms kaupunki.

Olen käynyt itse keravalla vain muutaman kerran enkä tiedä mitä junttia, turhaa tai rumaa siellä on.

Voisitteko siis valaista minua tässä aiheessa :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole perusteluja väittäessään suomen kaupunkeja rumiksi?

Vierailija
2/7 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessani paras kaverini oli aina ylpeä päästessään "Helsigin serkulleen" kylään. Serkku asui siis Keravalla. Minua, jonka serkut asui hienostoalueella Espoossa, hän dissasi koska serkkuni ei asunut Helsingissä, toisin kuin kuulemma hänen serkkunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsee tuota selittää, ei sitä tule ikinä ymmärtämään. Raamatussakin puhuttiin Keravasta ivalliseen sävyyn.

Vierailija
4/7 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä tavallisia. Taitaa puolet syntyperäisistä olla kyttääviä pikkusieluisia juntteja.

Vierailija
5/7 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat mielikuvat vaan. Ihan tavallinen pikkukaupunki. Paljon kivempi kuin jotkut Vantaan, Espoon tai Helsingin lähiöt.

Vierailija
6/7 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerava, tuo köyhien junttien kansoittama kaupungin irvikuva mihin muutti ne jotka halus pääkaupunkiseudulle mut ei ihan sit ollutkaan varaa.

Vierailija
7/7 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat mielikuvat vaan. Ihan tavallinen pikkukaupunki. Paljon kivempi kuin jotkut Vantaan, Espoon tai Helsingin lähiöt.

Kaikissa pääradan varren kaupungeissa Helsingistä Riihimäelle on omat ongelma-alueensa, eikä Kerava ole muita pahempi eikä parempi. Itse asiassa Keravalla on paljon viihtyisämpiä alueita kuin Järvenpään Jamppa, Hyvinkään Paavola ja Riihimäen Peltosaari.