Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten vartalot,uuh namnam!

03.02.2016 |

Taas kerran muista ketjuista inspiroituneena teen omani, varmaan siksi etten omia ajatuksia omista.
Mutta sitten itse astialle. Millainen sen miehen kropan oikein pitää nyt sitten olla? Tuskin kaikki täällä pyörivät naiset liputtavat nallemiesten tai tiilimuurimahojen puolesta, mutta ideana on saada jonkinlainen suuntaa antava kuva siitä millainen vartalo nyt sitten olisi edes jokseenkin kelpaava.

Terveisin Naispelko22

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.fi/search?q=brad+pitt+snatch&client=ms-android-samsu…

Toiseen ketjuun tämän jo linkkasinkin. Minua miellyttää tämä. Omalla miehellä tosin iskävartalo ja saahan silläkin mut kuumaksi :D

Vierailija
2/6 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniel Graig on kyllä aika kuuma. (oma mieheni on tyyliä kalpeahko laiha läski...).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.fi/search?q=brad+pitt+snatch&client=ms-android-samsu…

Toiseen ketjuun tämän jo linkkasinkin. Minua miellyttää tämä. Omalla miehellä tosin iskävartalo ja saahan silläkin mut kuumaksi :D

Tuo on sun linkittämä kuva on hyvä

4/6 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kertoo Naispelko, että nauroin tänään sun kommentille siinä Suomi muoti ketjussa :D Et sinä oikeesti arkipäivänä niin pukeudu? :D

Vierailija
5/6 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on ollut suhteemme aikana sekä tikkulaiha että nallekarhumaisen pehmeä ja nyt käy salilla tavoitteellisesti treenaamassa, minkä tulokset ovat alkaneet näkyä. Hyvältähän se mies näyttää lihaksillakin, mutta kiinnittää huomiota kroppaansa ja treenaamiseen ehkä vähän liikaakin. Minun on kyllä pakko liputtaa niiden nallemiesten puolesta.

Vierailija
6/6 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basbarduu90 kirjoitti:

Pakko kertoo Naispelko, että nauroin tänään sun kommentille siinä Suomi muoti ketjussa :D Et sinä oikeesti arkipäivänä niin pukeudu? :D

Pukeudun, pukeudun. Sen myönnän, että juhliin on sitten ihan toisenlaiset vaatteet joissa on väriä vähän enemmänkin. En tosiaankaan voi ymmärtää miksi naiset usein nauravat ulkonäölleni, olenhan kuitenkin muodikas.

Terveisin Naispelko22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi