Järjestääkö miehesi lapsivapaita hotellilomia teille?
Varaa hotellin ja järjestää lapsille hoitajan yöksi? Lasten iät ja suhteen kesto? Saako mies kotona seksiä aina kun haluaa?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Näissä tapauksissa joissa mies ei järjestä lapsivapaita menoja kuin itselleen, onko mies halunnut lapsia vähemmän kuin nainen? Naisen ei i k i n ä kannata tehdä lapsia miehelle joka ei halua lapsia hieman enemmän kuin nainen, sillä jos noin on, ei naisella ole yhtä hyvät pelimerkit vaatia lapsivapaata aikaa! Ap
Miten tätä käytännössä mitataan? Meillä kaikki lapset ovat olleet toivottuja molempien vanhempian osalta, siksi olikin järkytys, että mies ei käytännössä olekaan kiinnostunut perhe-elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä tapauksissa joissa mies ei järjestä lapsivapaita menoja kuin itselleen, onko mies halunnut lapsia vähemmän kuin nainen? Naisen ei i k i n ä kannata tehdä lapsia miehelle joka ei halua lapsia hieman enemmän kuin nainen, sillä jos noin on, ei naisella ole yhtä hyvät pelimerkit vaatia lapsivapaata aikaa! Ap
Miten tätä käytännössä mitataan? Meillä kaikki lapset ovat olleet toivottuja molempien vanhempian osalta, siksi olikin järkytys, että mies ei käytännössä olekaan kiinnostunut perhe-elämästä.
Käytännössä mitataan niin, että 1) kumpi sanoi ensin haluavansa lapsia 2) kumpi sanoi suhteen edettyä että jätetäänkö ehkäisy nyt pois
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni en ole aiheetta vittuuntunut siitä ettei mieheni tuollaista järjestä, koska a) halusi lapsia ensin B) tietää että minä tatvitsisin irtiottoja tästä paska-arjesta ja C) saa seksiä aina kun haluaa - vitutusta vain lisää se, että jos lähinnä pihtarivaimojen miehet viitsivät puutteen takia hotelleja varsilla. Ap
Jos tuollaista kaipaat niin miksi et järjestä sitä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni en ole aiheetta vittuuntunut siitä ettei mieheni tuollaista järjestä, koska a) halusi lapsia ensin B) tietää että minä tatvitsisin irtiottoja tästä paska-arjesta ja C) saa seksiä aina kun haluaa - vitutusta vain lisää se, että jos lähinnä pihtarivaimojen miehet viitsivät puutteen takia hotelleja varsilla. Ap
Jos tuollaista kaipaat niin miksi et järjestä sitä itse?
Koska eihän se silloin olisi mieheltä osoitus minulle, että arvostaa parisuhdetta! Ap
Ei järjestä. Aikaisemmin minä yritin ehdotella yhteistä aikaa, lastenvahdin saisin ja mies on saanut kyllä seksiä. Nyt olen niin väsynyt etten enää edes jaksaisi lähteä mihinkään eikä mikään enää huvita, edes seksi. Miehen kanssa huonot välit enkä jaksa edes keskustella miehen kanssa. Saa nähdä miten tässä käy 😢 Kaksi alle kouluikäistä lasta ja yhdessä 12 vuotta. Suhdetta kannattaa hoitaa ja viettää yhteistä aikaa ilman lapsia. Meillä se on jo liian myöhäistä.
Minä osoitin arvostavani parisuhdetta suostumalla lastentekoon, nyt kun lapsiluku on mielestäni täynnä, miehen tulisi osoittaa arvostustaan järjestämällä niitä lapsivapaita parisuhdemenoja ja hotelliviikonloppuja ja - kunnon - seksiä, koska minä haluan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä osoitin arvostavani parisuhdetta suostumalla lastentekoon
Ha ha ha ha ha ha.
Tämä on kuin sanoisi, että osoittaa arvostavansa kasvojaan työntämällä ne ruohonleikkurin teriin.
Mitä ihmettä oikein ajattelit? :D
Lapset 4v, 2,5v ja 6kk. Yhdessä oltu 9v. Mies saa aina ku haluaa (minä haluun meillä useammin). Aika harvoin käydään hotellissa kahdestaan ja jos käydään, niin mä järjestän matkan ja lastenhoidon (mies kyllä maksaa - meidän yhteiseltä tililtä :D). Joskus tekee ehdotuksen, et voitais mennä jonnekin yhdessä, useammin minä. Ei raaskita yleensä ku käydä elokuvissa ja raflassa, mies on paljon töissä, joten hänen aika lasten kanssa on kortilla (mies on pitänyt pisimmillään 4pv lomaa putkeen lasten synnyttyä, vapaalla on sunnuntaisin, mutta ei aina silloinkaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä osoitin arvostavani parisuhdetta suostumalla lastentekoon
Ha ha ha ha ha ha.
Tämä on kuin sanoisi, että osoittaa arvostavansa kasvojaan työntämällä ne ruohonleikkurin teriin.
Mitä ihmettä oikein ajattelit? :D
Ajattelin kuule sitä, että mies halusi lapsia ja minä halusin olla miehen kanssa! Ap
Tää on ihana :)
Perhepaketti käy pakettimatkoilla yhtenä pakettina :D
Varmaan ovat pakettipeltotyyppien jälkeläisiä. Kun isovanhemmat pistivät pellot pakettiin niin samalla tuli lapsistakin paketteja. Nyt näillä pakettilapsilla on pakettiperheitä :´D