Järjestääkö miehesi lapsivapaita hotellilomia teille?
Varaa hotellin ja järjestää lapsille hoitajan yöksi? Lasten iät ja suhteen kesto? Saako mies kotona seksiä aina kun haluaa?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies on kyllä järjestänyt tai ehdottanut menoja, mutta ei ole järjestänyt lastenhoitoa vaan minä olen vittu aina saanut sen hoitaa. Eikä mies tajua ainakaan tarpeeksi hyvin että ei mua kamalasti huvita lähteä valvomaan mihinkään jos saatan joutua heräämään yöllä ja nousemaan aikaisin kersojen takia. Sanoinkin juuri etten lähde enää mihinkään, ellei mies järjestä meitä eri osoitteeseen kuin lapset yöksi ja takaa mulle lapsivapaan seuraavan päivän ainakin klo 12 saakka. Ap
Mikä juuri siinä lastenhoitajan järjestämisessä on niin tärkeää? Jos mies muuten ehdottelee ja järjestää niin onko sinulle niin ylitsepääsemätön ongelma järjestää lapsille hoitaja? Käytännössähän se kuitenkin on vain puhelinsoitto omille tai miehen vanhemmille, sisarukselle tai muulle sukulaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies on kyllä järjestänyt tai ehdottanut menoja, mutta ei ole järjestänyt lastenhoitoa vaan minä olen vittu aina saanut sen hoitaa. Eikä mies tajua ainakaan tarpeeksi hyvin että ei mua kamalasti huvita lähteä valvomaan mihinkään jos saatan joutua heräämään yöllä ja nousemaan aikaisin kersojen takia. Sanoinkin juuri etten lähde enää mihinkään, ellei mies järjestä meitä eri osoitteeseen kuin lapset yöksi ja takaa mulle lapsivapaan seuraavan päivän ainakin klo 12 saakka. Ap
Mikä juuri siinä lastenhoitajan järjestämisessä on niin tärkeää? Jos mies muuten ehdottelee ja järjestää niin onko sinulle niin ylitsepääsemätön ongelma järjestää lapsille hoitaja? Käytännössähän se kuitenkin on vain puhelinsoitto omille tai miehen vanhemmille, sisarukselle tai muulle sukulaiselle.
Ai on vai? Mitä tiedät tilanteestamme, onko meillä yhtään ketään, ketä voisimme tai haluaisimme pyytää lapsiamme hoitamaan? Kaikilla ei ole tukiverkostoa . Ap
Yhdessä järjestetään, ja taas ylihuomenna mennään :) Mies maksaa hotellin ja järjestää lastenvahdin ja minä tein hintavertailun netissä. Seksiä saa melkein aina kun haluaa. Ollaan oltu 10 vuotta yhdessä. Ihanaa lähteä ilman lapsia yhdeksi yöksi hotelliin nauttimaan kulttuurista (käydään leffassa, teatterissa tai oopperassa aina hotellireissuilla), hyvästä ruuasta ja toisistamme! ;)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Hän ja ystävänsä käyvät sangen usein hotelleissa. Lapsenlikka omastatakaa, eli minä kotona. Seksiä olisi tarjolla kotona joka päivä, ei kelpaa.
Kumpi halusi enemmän lapsia, sinä vai mies?
Joka tapauksessa sullahan menee vielä paskemmin kuin minulla, oletko harkinnut eroa? Saisit edes seksiä sitten. Ap
Varaa hotellin ja järjestää lapsille hoitajan yöksi? Ei ole tähän mennessä tapahtunut
Lasten iät ja suhteen kesto? Lapset 5v. ja 9v. Yhdessä ollaan oltu 11v.
Saako mies kotona seksiä aina kun haluaa? Saisi jos haluaisi. Viimeksi halunnut seksiä melkein vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai on vai? Mitä tiedät tilanteestamme, onko meillä yhtään ketään, ketä voisimme tai haluaisimme pyytää lapsiamme hoitamaan? Kaikilla ei ole tukiverkostoa . Ap
No meillä kyllä on ihan sama tilanne. Ei meilläkään ole tukiverkostoa, joten lastenhoidon järjestäminen on todella hankalaa. Siksi siitä neuvotellaan yhdessä. Yöksi en edes jätä pieniä lapsia kenellekään vieraalle. Koska meillä ei ole niitä isovanhempia tai muita hoitamassa lapsia, niin todella haluan etukäteen olla päättämässä lasten hoitojärjestelyistä ennen kuin oven taakse yhtäkkiä ilmestyy kummin kaiman serkku.
Ei todellakaan järjestä. Itselleen järjestää säännöllisesti vapaa-aikaa ja "poikien reissuja", kun lapsenvahtikin (=minä) on niin kätevästi saatavilla. Minä en ole KERTAAKAAN päässyt pian 20v. suhteemme aikana mihinkään. Mies ei suostu vahtimaan lapsia edes niin, että voisin harrastaa jotain. Meillä ei myöskään ole liiemmin vapaaehtoisia lapsenvahteja, ja MLL ei ole täällä toiminut enää moneen vuoteen eikä minulla varaa olisi maksaakaan.
Näissä tapauksissa joissa mies ei järjestä lapsivapaita menoja kuin itselleen, onko mies halunnut lapsia vähemmän kuin nainen? Naisen ei i k i n ä kannata tehdä lapsia miehelle joka ei halua lapsia hieman enemmän kuin nainen, sillä jos noin on, ei naisella ole yhtä hyvät pelimerkit vaatia lapsivapaata aikaa! Ap
Ei ole mies ikinä järjestänyt.
Lapsia kaksi, teini-ikäisiä. Yhdessä ollaan oltu 20v.
Enkä ole edes tajunnut, että tuostakin olisi pitänyt vetää herne nenään..
Yhdessä reissut suunnitellaan, niin kuin muutkin yhteiset asiat.
Totta kai se on ok jos yhdessä järjestetään, mutta silloin oleellista on, kumman aloitteesta ja kumpi oikeasti järjestää ne lapset eri osoitteeseen jotta sitä lapsivapaata parisuhdeaikaa on. Kumpaa se kiinnostaa enemmän. Ap
Ei järjestä, koska me ollaan yksi perhepaketti ja mennään yhtenä pakettina kaikkialle. Käymme pakettimatkoilla lapsiystävällisissä kohteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei järjestä, koska me ollaan yksi perhepaketti ja mennään yhtenä pakettina kaikkialle. Käymme pakettimatkoilla lapsiystävällisissä kohteissa.
Mitens parisuhde ja seksielämä voi? Kohteleeko mies sinua haluttavana naisena? Kumpi ne pakettimatkat järjestää? Ap
En ymmärrä aloittajaa. Miksi pitäisi olla lapsivapaata? Me lomailemme yhdessä koko perhe ja se on ihanaa.
Pari kertaa on ollut pakko jättää lapset yökylään työkuvioiden vuoksi ja ikävä on ollut kova.
Eivät lapset estä seksielämää, he nukkuvat omissa huoneissaan.
Käymme kyllä miehen kanssa useinkin illalla syömässä tai leffassa, silloin meillä on tuttu opiskelijatyttö lapsia kaitsemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Ihan itse järkkään lomat. Ja seksiä voi harrastaa kotonakin
Eikö yhtään harmita ja myös muita, joiden mies ei huolehdi parisuhteesta järjestämällä lapsivapaita lomia? Voi toki harrastaa ja pitääkin, mutta on se eri asia, kun lapset ovat samassa osoitteessa. Esim. jotkut bdsm -sessiot eivät oikein tunnu sopivilta jos lapset nukkumassa samassa talossa. Ap
Palsta-mamma harrastaa vaan edestä ja takaa, sekä joskus juhlapäivinä ottaa suihin.
Olen mies. En järjestä (enää) kahdenkeskeistä aikaa hotelliin tai muuallekaan, koska se ei vaikuta mihinkään. Vaimosta on kyllä ihanaa päästä pois kotoa kahden kesken viikonlopuksi, voi käydä rauhassa ulkona syömässä, leffassa, teatterissa jne. Mutta seksiä (tai muuta läheisyyttä) ei ole ennen sitä, viikonlopun aikana eikä sen jälkeen sen enempää kuin muutenkaan (käytännössä nolla). Vaimo on matkalta palatessa yhtä kylmä kuin aiemminkin. Minkäänlaista muutosta ei parisuhteeseen tule, joten helpompaa on oleskella kotona samassa tilassa. Ei tarvitse vaivautua turhan takia, tai olettaa ylimääräistä tapahtuvan. Järjestelisin kahdenkeskisiä viikonloppuja, jos ne olisivat muuta kuin vaimolle eri paikka nukkua ja syödä, tai vain oleskella ilman lapsia.
Ei järjestä, enkä järjestä minäkään.
Pikkulapsiaikana seksi oli melko vähissä. Olin liian väsynyt, en jaksanut kiinnostua seksistä edes ajatuksen tasolla.
Nyt kun lapset ovat isompia (nuorinkin 10) niin kiinnostus on palannut.
Raskastahan se pikkulapsiaika oli. Nyt olen todella iloinen siitä että jaksettiin se yhdessä :)
Kyllä. Hän ja ystävänsä käyvät sangen usein hotelleissa. Lapsenlikka omastatakaa, eli minä kotona. Seksiä olisi tarjolla kotona joka päivä, ei kelpaa.