Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjestääkö miehesi lapsivapaita hotellilomia teille?

Vierailija
03.02.2016 |

Varaa hotellin ja järjestää lapsille hoitajan yöksi? Lasten iät ja suhteen kesto? Saako mies kotona seksiä aina kun haluaa?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä järjestän itse kaikki meidän perheen lomat.

Vierailija
2/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järjestä. Sen sijaan minä itse varaan kerran kuussa hotellihuoneen ja nautin vuorokauden verran yksinolosta. Lapset on alle kouluiän, suhteella ikää vähän yli 10 vuotta. Mies ei saa seksiä aina kun haluaa. Minä nukun yöllä, turha vonkailla silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa hotellin ja järjestää lapsille hoitajan yöksi? Ei ikinä.

Lasten iät ja suhteen kesto? Kouluikäisiä, yli 20 v suhde.

Saako mies kotona seksiä aina kun haluaa? Ei.

Vierailija
4/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en ole aiheetta vittuuntunut siitä ettei mieheni tuollaista järjestä, koska a) halusi lapsia ensin B) tietää että minä tatvitsisin irtiottoja tästä paska-arjesta ja C) saa seksiä aina kun haluaa - vitutusta vain lisää se, että jos lähinnä pihtarivaimojen miehet viitsivät puutteen takia hotelleja varsilla. Ap

Vierailija
5/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järjestä enkä järjestä minäkään.

Lapsi nyt 8 ja tukiverkkoja ei juuri ole. Seksiä on luultavasti miehellekin ihan riittävästi, tosin aina mun aloitteesta. Kai se pyytäisi jos useammin haluaisi?

Vierailija
6/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei järjestä mitään lomia vaan se on minun hommani jos haluan johonkin joskus päästä.

2 lasta...14v. ja 19v. ja suhteen kesto 25 vuotta.

Mies ei saa seksiä aina kun haluaa mutta minä saan...mies on heti valmis jos ehdotan.

Vierailija
7/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on kyllä järjestänyt tai ehdottanut menoja, mutta ei ole järjestänyt lastenhoitoa vaan minä olen vittu aina saanut sen hoitaa. Eikä mies tajua ainakaan tarpeeksi hyvin että ei mua kamalasti huvita lähteä valvomaan mihinkään jos saatan joutua heräämään yöllä ja nousemaan aikaisin kersojen takia. Sanoinkin juuri etten lähde enää mihinkään, ellei mies järjestä meitä eri osoitteeseen kuin lapset yöksi ja takaa mulle lapsivapaan seuraavan päivän ainakin klo 12 saakka. Ap

Vierailija
8/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järjestä. Osataan sopia yhdessä jos ja kun haluttaa lähteä kahdestaan johonkin, ja lapsille hankkii hoitajan se kumpi ehtii. Lapset 16-v, 14-v ja 8-v. Seksiä ei saa aina kun haluaa (kuten en minäkään), mutta useamman kerran viikossa kuitenkin.

En voisi kuvitellakaan meidän lähtevän hotelliin vain hotellin vuoksi. Plääh. Hotelli menettelee matkoilla, muuten nukun mieluiten omassa sängyssä tai mökkisängyssä.

Vierailija
9/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestää hänkin ja välillä minä. Lapsia on 3 (12, 10, 1).

Ennen nuorimmaisen syntymää olemme olleet yht. 4x viikon lomaa ulkomailla kahdestaan/kavereiden kesken ja osan lomista hän järjesti lapsenhoitajineen ja osan minä. Nyt nuorimmaisen syntymän jälkeen olemme olleet yhden viikonlopun hotellimatkalla kahdestaan. Mies järjesti matkan, minä lastenhoitajan eli fiftyfifty. 

Yhdessä olemme olleet 20v, naimisissa kohta 18v. Seuraava viikon loma ilman lapsia tulee olemaan varmaan sitten kun vietämme 20v hääpäivää. Nuorin on silloin reilu 3v. Sitä en vielä tiedä kumpi sen tulee järjestämään. Aika näyttää.

Niin ja seksiä on aina kun jompikumpi vain haluaa. Eli usein. 

Vierailija
10/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia meillä yksi 4-vuotias tyttö..olemme hyvin onnellisia, olleet yhdessä jo 14 vuotta..teemme töitä yhteisen hyvinvoinnin eteen ja olemme tasavertaisia niin siivoamisessa, lastenhoidossa kuin muussakin..tarvetta karata hotelliin ei ole, koska pääsemme syömään, kavereita tapaamaan ym milloin vain haluamme..eniten tykkäämme kuitenkin matkustella ja viettää aikaa perheenä :)

Vierailija
11/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on kyllä järjestänyt tai ehdottanut menoja, mutta ei ole järjestänyt lastenhoitoa vaan minä olen vittu aina saanut sen hoitaa. Eikä mies tajua ainakaan tarpeeksi hyvin että ei mua kamalasti huvita lähteä valvomaan mihinkään jos saatan joutua heräämään yöllä ja nousemaan aikaisin kersojen takia. Sanoinkin juuri etten lähde enää mihinkään, ellei mies järjestä meitä eri osoitteeseen kuin lapset yöksi ja takaa mulle lapsivapaan seuraavan päivän ainakin klo 12 saakka. Ap

kuulostat ap ihan kamalalle äidille..

Vierailija
12/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuka sitä lasta silloin hoitaa? Ap

mammukka kirjoitti:

lapsia meillä yksi 4-vuotias tyttö..olemme hyvin onnellisia, olleet yhdessä jo 14 vuotta..teemme töitä yhteisen hyvinvoinnin eteen ja olemme tasavertaisia niin siivoamisessa, lastenhoidossa kuin muussakin..tarvetta karata hotelliin ei ole, koska pääsemme syömään, kavereita tapaamaan ym milloin vain haluamme..eniten tykkäämme kuitenkin matkustella ja viettää aikaa perheenä :)

Vierailija
13/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Lapsia kolme, yhdessä 8 vuotta. Mies ei juuri halua seksiä.

Vierailija
14/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuulostat ap ihan kamalalle äidille..

Ai silläkö perusteella, että olen harmistunut siitä ettei miestä kiinnosta panostaa parisuhteeseen siinä missä minua? Ap

Vierailija
15/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Ihan itse järkkään lomat. Ja seksiä voi harrastaa kotonakin

Vierailija
16/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö yhtään harmita ja myös muita, joiden mies ei huolehdi parisuhteesta järjestämällä lapsivapaita lomia? Voi toki harrastaa ja pitääkin, mutta on se eri asia, kun lapset ovat samassa osoitteessa. Esim. jotkut bdsm -sessiot eivät oikein tunnu sopivilta jos lapset nukkumassa samassa talossa. Ap

Vierailija
17/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies järjestää silloin tällöin pienen hotelliloman tai oikeastaan ideoimme sen ihan yhdessä (lapset 16,15 ja 6 v). Ja kyllä, saa seksiä aina halutessaan eli pari kertaa viikossa.

Vierailija
18/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö yhtään harmita ja myös muita, joiden mies ei huolehdi parisuhteesta järjestämällä lapsivapaita lomia? Voi toki harrastaa ja pitääkin, mutta on se eri asia, kun lapset ovat samassa osoitteessa. Esim. jotkut bdsm -sessiot eivät oikein tunnu sopivilta jos lapset nukkumassa samassa talossa. Ap

Me harrastetaan seksiä ihan kotona, ei siihen hotelleja tarvita. Emme tosin harrasta mitään kinky-seksiä.

Vierailija
19/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestää, tietysti.

12v naimisissa, 4 lasta.

Mies järkkää myös lastenhoitajat.

Onpa tehnyt niinkin että hakenut minut töistä perjantaina ja vienyt reissuun, yllärinä siis.

Osaa pakata minulle vaatteita yms. Ja jos jotain onkin uupunut niin paikan päältä olen sitten saanut ostettua tarvittavan ENKÄ ole kiukutellut miehelle siitä.

Seksiä saadaan kotona kun halutaan.

Vierailija
20/52 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestää, tietysti.

12v naimisissa, 4 lasta.

Mies järkkää myös lastenhoitajat.

Onpa tehnyt niinkin että hakenut minut töistä perjantaina ja vienyt reissuun, yllärinä siis.

Osaa pakata minulle vaatteita yms. Ja jos jotain onkin uupunut niin paikan päältä olen sitten saanut ostettua tarvittavan ENKÄ ole kiukutellut miehelle siitä.

Seksiä saadaan kotona kun halutaan.

No ei se mikään tietysti ole, kuten ketjun vastaukset osoittavat. Suurin osa miehistä ei järjestä. En ihmettele että olet 4 lasta suostunut tekemään, kun miehesi selvästi on sinusta naisenakin kiinnostunut etkä joudu olemaan puutteessa ja lapsivapaatakin saat. Ap