Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsintehdyt korut

Vierailija
03.02.2016 |

Tykkäättekö käyttää/ostaa suomalaisia käsintehtyjä koruja esim. Myyjäisistä??

Mikä on teidän hintahaarukka korujen suhteen ja mistä etenkin tykkäätte korunne ostaa??

Toivottavasti sisältö ei ole liian sekava.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikenlaisista koruista. Hinta riippuu korusta ja sen materiaalista. Miten monimutkainen on tehdä jne.

Vierailija
2/12 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri muita käytäkään kuin itsetehtyjä, tilaan niitä ihan uniikkeina tai valmiina, mulla on kolme eri tekijää keitä käytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korussa on hyvä, uusi idea ja on mieleinen, niin kyllä ostan ja olen ostanut. Vinkkinä, tykkään rintaneuloista ja niitä tekee harva.

Mutta turha lähteä tekemään niitä lasihelmiketjuja ja -korviksia. Tai jostain askartelumassasta karkki- ja leivoskoruja. Tai tehdä koruja lelueläimistä tai legopalikoista. Tai ostaa valmiita korutilpehöörejä ja vain liimata ne yhteen. Ne on jo niin nähty. Täytyy olla oma, tuore idea.

Voin maksaa korusta 5-20 euroa. Jos on taitavasti työstetty puukoru tai hopeakoru, niin useampia kymppejä. Hyvin tehdystä luukorusta maksoin kerran yli satasen.

Vierailija
4/12 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset lapsen tekemät helmikorut ei miellytä, näitä tosin näkee harmittavan usein. Korun pitää olla hyvin tehtyjä, oikeasti käsityötä esim. itse valettuja tai muotoiltuja.

Vierailija
5/12 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän korua, jonka tein itse. Ostin rautalankaa ja pujotin siihen kanin- ja hirvenpaskaa. Kaikki olivat haltiossaan, "Miten kaunis!", he sanoivat. Minä vain myhäilin, sillä eihän se koru ollut kuin rautalankaa ja paskaa. Siinä näkee miten jokin voi olla arvokas osiensa summana.

Vierailija
6/12 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.taitomaa.fi/product/list/125/id/Desc/2

Tuolta löytyy todella paljon kauniita ja taitavasti tehtyjä, suomalaisia koruja. Varsinkin nyt ystävänpäivän alla on kiva ostaa kaverille jokin uniikki, käsityönä tehty koru tai muu tavara. KÄYKÄÄS KURKKAAMASSA!! ;)

Vierailija
7/12 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.taitomaa.fi/product/list/125/id/Desc/2

Tuolta löytyy todella paljon kauniita ja taitavasti tehtyjä, suomalaisia koruja. Varsinkin nyt ystävänpäivän alla on kiva ostaa kaverille jokin uniikki, käsityönä tehty koru tai muu tavara. KÄYKÄÄS KURKKAAMASSA!! ;)

Nuo jouhikorut näyttivät kyllä kivoilta :)

Vierailija
8/12 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itsekkin tuosta taitomaasta

Vierailija
9/12 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen kylmä, kova, naiivi design ei miellytä.

Vierailija
10/12 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen kylmä, kova, naiivi design ei miellytä.

Niitäkin on niin vaihtelevasti...

Vierailija
11/12 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/12 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up