MENIHERMO! lähetän kaverille salasähköpostistani viestin jossa narautan sen miehen viiden vuoden salasuhteen
Viis vuotta äijä säätäny. kaveri välillä epäilly ja nostanu myrskyn mutta ukko vaan kieltää. moni meistä tietää ja nyt saa myös frendi tietää itte. haluisin että mullekin kerrottaisi eikä naureskeltaisi tai päiviteltäisi selän takana.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan jäisi.Jos olisi vaikka pieniä lapsia, miksi haluaisin tietää.Äitinä lasten hyvinvointi menisi edelle.En haluaisi menettää mielenterveyttäni tiedolla, joka voi odottaa.
Odottaa mitä? Että mies ehtii kaataa enemmän perheen yhteisiä rahoja siihen toiseen naiseen? Mies ehtii järjestellä uutta asuntoa paremmin ja piilottaa yhteisiä rahoja, jotta hänen tarvitsee vaan ilmoittaa ja häippästä. Ei tarvitse nähdä vaimonsa kyyneliä, eikä vastata lapsiensa kyselyyn miksi isi ei enää rakasta äitiä, miksi ei rakasta heitä kun haluaa muuttaa pois? Että mies saa elää kauemmin kahden naisen rakkaudessa? Vakuuttaa vaimolleen, että hullu se on, kun epäilee hänen pettävän häntä?
En usko, että kukaan kritisoisi sitä, joka pettäjän käräyttää, jollei itse ole, tai ainakin ole joskus ollut pettäjä...
Tai sitten häntä ei ole koskaan petetty.
Minua petettiin. Kyllä se on kamalinta mitä sain tietää ihmisestä, jota rakastin, johon luotin, mutta osasinpa katsoa tulevaisuutta kirkkaasti, valheiden poistuttua sumentamasta silmiäni. Ja vaikka pääni olikin sekaisin surusta, ei kukaan enää voinut väittää minua hulluksi epäillessäni pettämistä.
Olin ja olen yhä pettynyt ystävääni, joka pettämisen minulta salasin, vaikka ymmärsin, että se pistää hänet hankalaan välikäteen. Joten jos et itseäsi halua paljastaa, pistä jotain faktaa peliin, jolla pettäjä kärähtää, muuten hän jälleen kerran voi väittää naista ja sitä viestin kirjoittajaa hulluksi, joka haluaa vaan rikkoa heidän välinsä.
Mitkä rahat? :D Oletat, että parisuhteessa ei voi säilyttää itseään irrallisia esim. raha-asioissa tai itsenäisyyttään? Teidän, että suhteeni ei ole turvassa pettämiseltä sillä yksikään suhde ei ole. En ole enää siinä iässä, jossa rakennellaan pilvilinnoja, joten jos mieheni pettää niin se on mieheni ongelma ja hän maksaa siitä maksaa isomman summan. Hän menettää itsenäisen vahvan naisen, joka seisoo omilla jaloillaan!
Riippuu tarkoitatko parisuhteella avoliittoa vai avioliittoa. Ja onko avioehtoa. Luuletko ettei varallisuutta voi piilottaa? Häviää tavaroita, myydään pilkkahintaan yhteisestä tilistä hankittuja asioita tutuille, joita sitten voi hankkia takaisin. Esim useamman satasen kaiuttimet katoaa parilla kympillä uudelle naisystävälle? Ihan näin muunmuassa.
Ja ei se tarkoita että elää pilvilinnassa, jos luottamus ja sydän särkyy pettämisen seurauksena.
Minä en ainakaan uskoisi jotain "hyvän" ystävän huhupuheita, etenkin jos laittaa sähköpostilla asian. Kyllä omaan kumppaniin sen verran luotetaan.
A) se vaimo ei halua uskoa sitä viestiä ja B) mies kyllä pystyy puhumaan itsensä kuiville.
Nähty on. Kaverin vaimo sai kotiinsa nimettömän kirjeen jossa kerrottiin että tällä on ollut jo muutaman vuoden sivusuhde (totta). Mies nosti hirveän haloon ja teki poliisille tutkintapyynnön. Vaimo tietty uskoi tämän vilpittömyyteen (vaikkei ollut eka kerta) ja ovat edelleen yhdessä. Tuosta on jo muutama vuosi
Se sanonta ei ole viestin tuoja ammutaan vaan älä ammu viestintuojaa.
Kerrot tietysti heti naamatusten, eikä sun tarvitse kertoa kuinka pitkään olet tiennyt.
Ei tuollaisia asioita tarvitse edes kysellä. Voi olla, että vaimo on asiaa epäillyt, mutta ei ole saanut tilanteesta selvyyttä ja mies ei varmasti myönnä mitään. Jos nainen tietää, niin sittenhän uutisella ei ole mitään arvoa. Kerrot heti.
Mitkä rahat? :D Oletat, että parisuhteessa ei voi säilyttää itseään irrallisia esim. raha-asioissa tai itsenäisyyttään? Teidän, että suhteeni ei ole turvassa pettämiseltä sillä yksikään suhde ei ole. En ole enää siinä iässä, jossa rakennellaan pilvilinnoja, joten jos mieheni pettää niin se on mieheni ongelma ja hän maksaa siitä maksaa isomman summan. Hän menettää itsenäisen vahvan naisen, joka seisoo omilla jaloillaan!