Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pyyhitte pölyt riisipaperivalaisimista?

Vierailija
03.02.2016 |

Pölyhuiskullako? Mun pölyhuisku on kadonnut mystisesti, pelkään, että imuroimalla tai rätillä pyyhkien menevät rikki.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla edessä uuden pölyhuiskan ostaminen. 

Vierailija
2/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla edessä uuden pölyhuiskan ostaminen. 

Pitää kyllä ensin suorittaa uusi etsintä. Tykkään pyyhkiä sillä myös olkkarin puiset sälekaihtimet, joten tarpeellinen värkki on.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kusta lorotan sellaisten häkkyröiden päälle. Sen takia vaimo ei kai niitä enää osta. Kyllä miehenä on puututtava kaikenlaisiin asioihin, ilman että vaimo edes ymmärtää.

Vierailija
4/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kusta lorotan sellaisten häkkyröiden päälle. Sen takia vaimo ei kai niitä enää osta. Kyllä miehenä on puututtava kaikenlaisiin asioihin, ilman että vaimo edes ymmärtää.

Aikamoinen kaari sulla on, jos kattoon asti kuseminen onnistuu. Mahtaa myös ikävästi lorottaa takaisin päällesi.

Ap

Vierailija
5/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen kaari sulla on, jos kattoon asti kuseminen onnistuu. Mahtaa myös ikävästi lorottaa takaisin päällesi.

Ap

Onhan minulla kunnon tikkaat, niitä tarvitaan aina välillä, kun tarvitsee korjata jotain... tai sitten hoitaa muita perheen asioita.

Vierailija
6/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurin *pehmeällä* harjasuulakkeella voisi kokeilla. 

Vierailija
7/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onhan minulla kunnon tikkaat, niitä tarvitaan aina välillä, kun tarvitsee korjata jotain... tai sitten hoitaa muita perheen asioita.

Eli näet sen vaivan, että otat esille tikkaat, jotta pääset minuutin päästä pesemään kusista lattiaa. Huvinsa kullakin.

Ap

Vierailija
8/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin irti ja ravisteli hellästi ulkona.

Vierailija
9/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imurin *pehmeällä* harjasuulakkeella voisi kokeilla. 

Meillä on kyllä semmoinen pehmeä harjasuulake, mutta pelkään, että varjostin puhkeaa silti. Valaisimet ovat katossa, joten pitäisi kiivetä pöydälle tmv. Eivät nuo varjostimet ole kuitenkaan niin heppoisia kuin luulisi, mä kolautin toista niistä jollain astalolla, eikä tullut reikää. Mutta ei ehdoin tahdoin huvittaisi hajottaakaan.

Ap

Vierailija
10/10 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin irti ja ravisteli hellästi ulkona.

Ehkä mä teen tuon, jos etsintä ei tuota tulosta. Pitäähän se huisku tietenkin uusia, jos sitä ei millään löydy, mutta kyllä se jossain täällä kotona on!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän