Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako Helsingissä mennä kahvilan sivupöytään naputtelemaan mustalla Citymarket -Acerilla?

Vierailija
03.02.2016 |

Tylsää tuijottaa näyttöä kämpässä, mutta kahviloissa näkyy vain hopeisia tai valkoisia omppuja. Ja kaikilla kahvilahipstereillä sellainen ilme, kuin olisivat juuri keksimässä vuoden 2016 parhaan mainoskampanjan.

Itse haluaisin vaan selata netillä Anttilan verkkosivuja, Vauva-palstaa ja juoda ekspresson.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kehtaat! Näyät tosi keskittyneeltä, niinkuin tekisin juuri suurta tieteellistä läpimurtoa. Ei kukaan arvaa, että todellisuudessa keksi hyvää provoa vauvapalstalle tai naputtelet Anttilan dildoja ostoskoriin!

Vierailija
2/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, emmä ainakaan kehtaisi. Hyi hitsi musta läppäri.. kyllä ruokahalu menis jos viereisessä pöydässä istuisi. Mieti nyt vähän!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitä ainakin se Acerin tarra jollain, niin joku voi luulla sitä vaikka Lenovon Thinkpadiksi. Thinkpadi kumminkin on kahvilauskottava läppäri.

Vierailija
4/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kehtaat! Näyät tosi keskittyneeltä, niinkuin tekisin juuri suurta tieteellistä läpimurtoa. Ei kukaan arvaa, että todellisuudessa keksi hyvää provoa vauvapalstalle tai naputtelet Anttilan dildoja ostoskoriin!

No vittu heti arvaa!

Vierailija
5/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. Mee johonki prsiman tai cittarin yhteydessä olevaan kahvilaan. Tai mäkkiin.

Vierailija
6/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se ei ole ekspresso vaan espresso..älä siis ainakaan tilaa "ekspressoa"...

Vierailija
7/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Starbucksiin saa viedä vain Appleja, muuten voit mennä.

Vierailija
8/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kehtaisi?

Itse asiassa itseäni tavallaan hävettää kaivaa oma MacBook esille jossain yleisellä paikalla. Se kun on niin kliseistä, että mennään kahvilaan vähän naputtelemaan Applen läppärillä työjuttuja tai blogia tai mitäikinä. MacBookin vieressä vielä iPhone... :D :D :D Joo, ei oo järkeä minunkaan häpeilyssäni. ;)

Vierailija
9/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs ne hesalaiset tietää, mistä sää oot asseris ostanu.

Vierailija
10/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Toshiba? Aattelin ostaa valkoisen sellaisen, mutta en kyllä sittenkään, jos kaffelatet menee muilta sen takia väärään kurkkuun

Ehkä jossain sushibaarissa ok, kun japanilainen?

Vierailija
11/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sähän olen niitä muita uskottavampi hipster, jos sulla on joku muu merkki kuin massojen suosima Apple. Hipsterit on retroa suosivia suunnannnäyttäjiä, ei valtavirran mukana kulkevia trendipellelampaita. Ole siis ylpeä, jos et omista Omppua! 😏

Vierailija
12/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kehtaisi?

Itse asiassa itseäni tavallaan hävettää kaivaa oma MacBook esille jossain yleisellä paikalla. Se kun on niin kliseistä, että mennään kahvilaan vähän naputtelemaan Applen läppärillä työjuttuja tai blogia tai mitäikinä. MacBookin vieressä vielä iPhone... :D :D :D Joo, ei oo järkeä minunkaan häpeilyssäni. ;)

Ai niin, unohdin mainita, että MacBookin ja iPhonen kaivan tietysti esille Kånken-repusta. Olen siis kävelevä klisee ja AV-mammojen tyylipainajainen. :D Antakaa anteeksi. :D

T: sama

Vierailija
13/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems, literally.

Vierailija
14/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin menen ja palkkaa saan enemmän kuin koko lattejonon mäkkihipsterit ja iphone-meikkipytyt yhteensä.

Vierailija
15/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää tuijottaa näyttöä kämpässä, mutta kahviloissa näkyy vain hopeisia tai valkoisia omppuja. Ja kaikilla kahvilahipstereillä sellainen ilme, kuin olisivat juuri keksimässä vuoden 2016 parhaan mainoskampanjan.

Itse haluaisin vaan selata netillä Anttilan verkkosivuja, Vauva-palstaa ja juoda ekspresson.

Ekspresson täytyy olla jotain hyvää :) äläkä hipstereistä välitä, nehän tekee mainontaa just rahvaalle, vaikka muuta väittävät...

Vierailija
16/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kehtaisi?

Ai niin, unohdin mainita, että MacBookin ja iPhonen kaivan tietysti esille Kånken-repusta. Olen siis kävelevä klisee ja AV-mammojen tyylipainajainen. :D Antakaa anteeksi. :D

mua oikeasti hävettäisi olla tuollainen massasopuli.

Vierailija
17/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kehtaisi?

Aijai, mullakin on Macbook ja Kånken, mutta puhelin on kyllä Sony, ja ihan viime aikoihin asti se oli vanha Nokian näppäinpuhelin. Jos mä nyt saan puolustautua, niin oon ollut Kånken-nainen jo 15 vuotta ja Mäkkiin siirryin 10 v. sitten. Mutta kävelevä klisee silti :D

Vierailija
18/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kehtaisi?

Aijai, mullakin on Macbook ja Kånken, mutta puhelin on kyllä Sony, ja ihan viime aikoihin asti se oli vanha Nokian näppäinpuhelin. Jos mä nyt saan puolustautua, niin oon ollut Kånken-nainen jo 15 vuotta ja Mäkkiin siirryin 10 v. sitten. Mutta kävelevä klisee silti :D

Tervetuloa kerhoon :D

T: se, jota lainasit

Vierailija
19/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho.Onneksi en ole onnistunut muodostamaan tällaista ongelmaa oman,mustan Acerin läppärin kanssa.En taida arvottaa itseäni muiden mac:ien kautta,vaan olen ollut tyytyväinen läppäriin.Olenkin kehdannut oikein hyvin elää läppärin kanssa,ei ole tällaisia firts world probleemia joissa toisen raitapaita sarvikuonon päällä ja mac paljon hetkauttaisi...

Vierailija
20/57 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kyl mä meinaan vetästä latte macchiatto caramelit henkeen kun joku rahvas ottaa vieteisessä pöydässä jonku v#tun acerin pöydälle. Mä kun kirjotan monesti mun ihquu lifestyle blogii mun macbook airilla stadin siisteimmis kahvilois ja sit me hävetään mun bookin kans sitä acerii ku se on niin nolo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme