Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellinen vuoto nuorella?!

Huolestunutqq
03.02.2016 |

Hei! Olen 17v tyttö,
minulla oli kuukautiset n.2 viikkoa sitten aika tarkalleen, eli ei vielä pitäisi menkkojen alkaa , nyt eilen alkoi vaaleanruskea selvä vuoto , eikä ennen ole tälläistä ollut. Papa kokeessa olen juuri käynyt ja siellä kaikki oli ok.
Voiko tässävaiheessa olla raskaus mahdollinen, tai että viikko kuukautisten jälkeen olisi voinut alkaa jo kiinnittymään? Normaali ovulaatio vuoto vai mikähän olisi..? Vähän karmivaa kun ei ennen ole ollut mitään tälläistä ja vuoto ei ole mitään hirveän pientä, eilen oli vähän limaistakin. Kertokaa kokemuksia , lääkäriin en viitsisi heti mennä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tietää oletko ollut yhdynnässä? Välivuotoja voi olla, mutta jos niitä alkaa olla usein, niin lääkäriin. Tosin jos se papa on otettu ihan muutama päivä sitten, niin kohdunsuu on voinut ottaa itseesä siitä..

Vierailija
2/18 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välivuodot eivät ole mitenkään harvinaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö jotain ehkäisyä? Itsellä e-pillerit ja vuotoa tulee heti jos yhdenkin pillerin ottaa vähän myöhemmin kuin yleensä (unohtaa ottaa oikeaan aikaan).

Vierailija
4/18 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papa kokeesta on aikaa nyt ehkä kuukausi, ennen ei ole ollut välivuotoja tms. Enkä käytä ehkäisynä pillereitä.

Vierailija
5/18 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis kyllä olen ollut yhdynnässä.

Vierailija
6/18 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt alkoi jonkunaikaa sitten hetkellinen alavatsakipu (tuntuu ennemminkin tossa alempien vatsalihasten kohdilla ja samaanaikaan jyskytti sellanen "viivamainen" tunne tosta navasta alaspäin sillain että kutitti ja pisti samaanaikaan..auttakaas vähän ..

Vierailija
7/18 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käytitkö jotain muuta ehkäisyä sitten, esim. kondomia? Jos olet ollut yhdynnässä ilman ehkäisyä, raskaus on  aina mahdollinen. Ja raskaaksi tulet todennäköisimmin nimenomaan kierron keskivaiheilla, kun on ovulaation aika.

Vierailija
8/18 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatioon liittyy usein sekä kivuntuntemuksia että pientä vuotoa. Pitäisin normaalina, vaikkei aiemmin olisi vuotoa ollutkaan.

Vierailija
9/18 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oltiin ilman ehkäisyä, kyllä oviksen oon yleensä huomannu mutta se on tuntunu enemmän tossa munasarjojen kohdilla..no kai sen huomaa sitten jos ovis on niin ei pitäis kauaa vuotaa enään..

Vierailija
10/18 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pillereitä ei kumia ja nyt ihmetellään olenkohan raskaana? Voi luoja.

Vierailija
11/18 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio voi olla juuri tuollainen.

Vierailija
12/18 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia?

Vierailija
13/18 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en mä vissiin pyytänyt kuitenkaan vastausta siihen että olenko raskaana, kyllä sen silloin varmaan tiedostin ihan itse että siihen on mahdollisuus aina, mutta onkohan hirveen todennäköistä kun se oli kuitenkin melkein heti menkkojen jälkeen. Klamydia ei ole kun olen tarkistuttanut sen samalla kun kävin papa kokeissa. Kiitos asiallisista vastauksista, lisää saa laittaa.

Vierailija
14/18 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

niin en mä vissiin pyytänyt kuitenkaan vastausta siihen että olenko raskaana, kyllä sen silloin varmaan tiedostin ihan itse että siihen on mahdollisuus aina, mutta onkohan hirveen todennäköistä kun se oli kuitenkin melkein heti menkkojen jälkeen. Klamydia ei ole kun olen tarkistuttanut sen samalla kun kävin papa kokeissa. Kiitos asiallisista vastauksista, lisää saa laittaa.

Avausviestissäsi kyllä lukee, että onkohan raskaus mahdollinen. Kyllähän se aina on, etenkin jos todella typerästi ilman ehkäisyä touhuaa. Et ole kypsä seksielämään vielä!

Vierailija
15/18 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksi voi tulla missä vaiheessa kiertoa tahansa. Siittiöt voivat elää viikonkin kohdussa.

Vierailija
16/18 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaaksi voi tulla missä vaiheessa kiertoa tahansa. Siittiöt voivat elää viikonkin kohdussa.

Ovulaation ja kuukautisten välissä ei pitäis olla mahdollista. "Varmoihin päiviin" luottaa ehkäisytietokonekin.

Vierailija
17/18 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunutqq kirjoitti:

Ja siis kyllä olen ollut yhdynnässä.

Noin nuorena?

Vierailija
18/18 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostais omaan korvaan ihan ovulaatiolta. :-)