Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua hääpukeutumisen kanssa?

Vierailija
03.02.2016 |

Eli siis olemme kesällä menossa naimisiin mieheni kanssa ja tarvitsisin kipeästi vinkkejä pukeutumisen kanssa. Mies ei näillä näkymin pukeudu pukuun, koska tuntee olonsa epämukavaksi ja minustakin tuntuisi oudolta jos normaalisti löysiin housuihin, t-paitaan ja huppariin pukeutuva mies noin tälläytyisi. En ole ikinä nähnyt edes kauluspaita päällä :D Minulla on suunnitelmissa yksinkertainen, valkoinen sifonkimekko, joka laskeutuu kauniisti ja on täysipitkä, mutta ei laahusta tai huntua. Minulle ei ole tulossa korkokenkiä vaan ballerinat.

Kysymys kuuluu siis, mitä tuolle miehelle puetaan päälle? Farkut ja puvuntakki? Tennarit jalkaan? Ja onko minun pukeutumiseni liian "juhlavaa" sitten mieheen nähden?

Selvennän vielä, että kutsuihin aiomme totta kai kirjoittaa, että vieraamme saavat pukeutua mukavasti ja rennosti. Kyseessä on pienet (noin 10 hlö) ja nuorekkaat grillihäät.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit farkut, käviskö kauluspaita ja liivi? Nappienhan ei tarvi olla ylös asti kiinni. Onnea juhlaanne! :)

Vierailija
2/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette  mene kirkossa naimisiin niin mielestäni saatte pukeutua aivan kuten haluatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli lyhythihainen kauluspaita, pikkutakki, farkut ja uututtaan hohtavat törkeän hienot lenkkarit :)

Vierailija
4/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ajatella lyhyttä mekkoa? Silloin vaihtoehtoja olisi enemmän ettekä näyttäisi ihan eriparisilta. Tuo pikkutakki, farkut, siisti t-paita on ihan ok.

Vierailija
5/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuossa tilanteessa miehelle sopisi esim pellavahousut tai siistit farkut ja joku merinovillainen tms neulehuppari. Tennarit ok. Ei mitään farkut+pikkutakki/liiviyhdistelmiä, ne näyttävät gigantin myyjän tai tangokuninkuuskisan työasulta.

ITSE EN IKINÄ PUKEUTUISI VALKOISEEN SIFONKIMEKKOON GRILLIHÄIHIN. Meinaan vaan, grillatessa savuaa, räiskyy, putoilee rasvaa, nokea, sinappia, salaattia, majoneesia jne. Sulla olisi käsittämättömän tylsää istuessasi jossain kauempana ja varjellessasi mekkoasi. Ota mieluummin joku värillinen/kirjava polvimittainen tai maksimittainen mekko, jossa ei ole liikaa liehuvia (=grilliin tai muuhun likaiseen vahingossa osuvia) osia. Mallin tietty pitää sopia sulle.

Grillibileeet - muistakaa hyttyset.

Vierailija
6/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ajatella lyhyttä mekkoa? Silloin vaihtoehtoja olisi enemmän ettekä näyttäisi ihan eriparisilta. Tuo pikkutakki, farkut, siisti t-paita on ihan ok.

Lyhyttä olen myös katsellut, tuntuu vain että pitkissä on enemmän minua miellyttäviä malleja. Tai voihan olla, että vihkimisen ja tanssin ajaksi pukeudumme hienompaan ja sen jälkeen vaihdamme molemmat ihan reilusti rennompaan. Hyvä pointti myös yhdeltä kommentoijalta tuo valkoinen väri grillihäissä. Morsiamena tahtoisin pukeutua valkoiseen, joten ehkä tuo asun vaihtaminen olisi hyvä juttu.

Kiitos kaikille vinkeistänne, varmasti jokin sopiva ratkaisu vielä keksitään :)

Ap

Vierailija
7/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen kyllä ehdottomasti tuota asunvaihtoa vähintään. On se kyllä vähän niin, että pitkä valkoinen puku on yksinkertaisimmillaankin niin juhlava, että vaikea on siinä miehen olla näyttämättä eripariselta jos ei pukua halua päälleen laittaa. Eli siis kyllä mä sinuna miettisin oman pukeutumisen ihan uusiksi. Pitkä puku on aina niin juhlava. Toki omissa häissänne pukeudutte kuten haluatte, varsinkin jos ei ole mitään virallista kirkkomeininkiä niin ihan omalla tyylillä vaan :)

Vierailija
8/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippityyli (pitsit välissä, intianpuuvillatyyppinen materiaali, kukkia) sallii pitkänkin asun, olematta liian juhlava. Kukka hiuksiin tyylin San Francisco...

Grilliä toivottavasti hoitelee joku muu kuin morsio. Tietty kun ilta etenee, voisi morsiokin vetää farkut jalkaan ja vaihtaa yläosaksi jonkun samantyylisen mekon tai tunikan (Suomen kesä, huoh).

Vierailija
9/9 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hippityyli (pitsit välissä, intianpuuvillatyyppinen materiaali, kukkia) sallii pitkänkin asun, olematta liian juhlava. Kukka hiuksiin tyylin San Francisco...

Grilliä toivottavasti hoitelee joku muu kuin morsio. Tietty kun ilta etenee, voisi morsiokin vetää farkut jalkaan ja vaihtaa yläosaksi jonkun samantyylisen mekon tai tunikan (Suomen kesä, huoh).

Tämä kasvissyöjämorsio ei suinkaan hoitele grilliä - onneksi :) Saavatpahan halukkaat ainakin oikein paistettua pihviä.. Kukka hiuksissa olisi aika suloinen! Tosiaan, hippityyli ratkaisisi ongelman tuosta juhlavuudesta. Tai sitten ylle päätyy vähän arkisempi maximekko.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä