Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletteko, ettei mieheni halua minua tarpeeksi?

Vierailija
02.02.2016 |

On 27v ja suhteen alusta alkaen ollut erektio vaikeuksia. Hänellä ei ole ollut muiden kanssa mitään tälläisiä ongelmia. Myöskään exilläni ei ole koskaan ollut mitään vastaavaa. Osa yhdynnöistä kyllä onnistuu, mutta välillä vaan lopahtaa kesken yhdynnän tai ihan alussa. Toisaalta, hänellä kyllä seisoo usein kun ollaan lähekkäin. Että olisiko emättimessäni joku vika? Hän itse sanoo, ettei tiedä mistä johtuu. Haluaa minua kuulemma paljon. Vuosi yhdessä ja mietin jopa jättämistä, vaikka rakastan paljon. Mutta käy vaan itsetunnon päälle. Vaikka ei nyt tapahdukaan kuin 1-2 kertaa kuukaudessa. Mitä tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa pliis. Ap

Vierailija
2/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä jännittää? Stressiä töistä, opiskelusta, rahasta ym.? Jotain psykologisia juttuja (aiempia ikäviä kokemuksia, hyväksikäyttöä tms.)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä jännittää? Stressiä töistä, opiskelusta, rahasta ym.? Jotain psykologisia juttuja (aiempia ikäviä kokemuksia, hyväksikäyttöä tms.)?

Ei pitäisi olla stressiä. Eikä mitään ikäviä kokemuksia. Nyt siis vasta minun kanssani alkanut erektiovaikeudet. Ap

Vierailija
4/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko olla varma, että hän puhuu totta ja ongelmia olisi tullut vasta sinun aikanasi? Tuollaiset ongelmat voivat olla hyvin, hyvin herkkiä ja arkoja asioita, mistä mies ei halua puhua.

Mietin myös, voisiko tilanteesta olla syntynyt noidankehä: seksi ei onnistu -> sinä loukkaannut -> seuraavalla kerralla miestä jännittää, jos taas lerpahtaa -> seksi ei onnistu. Tuosta asiasta pitäisi puhua kiireettömästi, ei syyllistävään eikä pettyneeseen sävyyn. Rento lähekkäinolo ilman sellaista "no nyt me harrastamme seksiä" -tunnelmaa auttaa. 

Jos mies on muuten 10+ niin kannattaisi yrittää ratkoa nuo solmut ennen kuin annat sille heti kenkää.

Vierailija
5/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei meillä samaa!

Mulla on saman verran ikää kun sulla ja mies vähän vanhempi. Tuntuu olevan häpeissään siitä että homma loppuu kesken,en tee siitä numeroa.

Mussa ei ole kuulema vikaa ja seksi tuntuu hyvältä..mieti. että voisko olla niin ettei mies ole jotenkin henkisesti mukana juuri sillä hetkellä ja sitten lerpahtaa..mies on sanonut että meidän halut eroaa toisistaan että hän ei välttämättä tarvitse seksiä niin usein..onko teillä samanlaista?

Olen meistä se aktiivisempi. Nyt olen antanut miehen tehdä aloitteen ja aina näinä kertoina mies kestää loppuun saakka ja pysyy kovana.

Ja seksi on oikeasti hyvää ja tyydyttävää.

Mä pystyn elämään tämän asian kanssa,omaa kivaa on myös mukava harrastaa joten en koe että erilaiset halut olisivat mikää este suhteellemme.

Vierailija
6/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan hyvin syynä että seksuaalisesti ette vain sovi yhteen. Joidenkin naisten kanssa himot ovat kovat ja toisten kanssa haluaisi että on himoja, mutta ei vain ole.

Se ei ole mikään ulkonäköjuttu vaan selittämätöntä kemiaa ja jotain muuta. Kerran todella hyvännäköinen nuori nainen lähti mukaan mutta ei vain värähtänyt.

Sitten 35 vuotias jotenkin todella kuuma ylipainoinen nainen (vaikka yleensä en ylipainosta yhtään pidä) ja olin kivikovana ja himoitsin häntä.

Vierailija
7/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä kirjoittaa että ensalkuun tämä vaikutti suoraan itsetuntooni,koin etten kelpaa tai että en ole haluttava.

Jos sulla tällasia ajatuksia niin unohda ne..

Vierailija
8/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi olla stressiä. Eikä mitään ikäviä kokemuksia. Nyt siis vasta minun kanssani alkanut erektiovaikeudet. Ap

Mistä voit olla varma että ne ovat alkaneet vasta sinun kanssasi?

Joka tapauksessa kehottaisin häntä hakemaan ongelmiin apua.

Vierailija
9/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa ettei pysty tyydyttämään sinua kunnolla, ja siksi on vaikeuksia saada pikkuporkkana kovaksi ja pysymään kovana koko aktin ajan.

Epäonnistuneen lemmenhetken jälkeen kuitenkin muutat miehesi toimenkuvaa ja siitä tulee aisankannattaja pitää jalkaa ja näyttää valoa kun joku toinen mies nai sinua SIISTII :D

Vierailija
10/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä varmaksi puhuuko totta, mutta uskoin kyllä ja ihan uskottavalta vaikutti. En ole loukkaantunut hänen nähden vaan ollut kuin ei mitään tai sanonut ettei haittaa tms. Olen kyllä ollut se aktiivisempi, mutta nykyään olen tehnyt alotteita vähemmän. Tämä ihan siitä syystä, että ajattelin jos haluan miehen mielestä liikaa ja hänelle tulee paineita ja siksi lerpahtaa. Mutta eipä ole ihan hirveästi auttanut tämäkään. Voi todellakin olla, ettemme sovi seksuaalisesti yhteen. Tunnetasolla onkin sitten voimakasta ja viihdymme todella hyvin toistemme seurassa. Kaikki on muuten täydellistä, paitsi seksi. Mies kyllä tekee kaikkensa, että saa mut tyydytettyä. Koskaan vaan se ei ole itsellenikään mitään tajunnan räjäyttävää. Mutta olen asian kanssa ihan sinut. Haluaisin vaan, että mies saisi enemmän irti. Ihan kamalaa tajuta ettemme sovi yhteen tällä saralla. Ap

Vierailija
11/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa ettei pysty tyydyttämään sinua kunnolla, ja siksi on vaikeuksia saada pikkuporkkana kovaksi ja pysymään kovana koko aktin ajan.

Epäonnistuneen lemmenhetken jälkeen kuitenkin muutat miehesi toimenkuvaa ja siitä tulee aisankannattaja pitää jalkaa ja näyttää valoa kun joku toinen mies nai sinua SIISTII :D

Häh?

Vierailija
12/12 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up