Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnittelut! Sinut on sattumanvaraisesti valittu...

Vierailija
02.02.2016 |

Olen nyt saanut kaksi kertaa av:lla ollessani puhelimeen otsikossa mainituilla lauseilla aloitetun viruksen(?) joka ilmestyy silloin, kun siirryn jollekin keskusteluun linkitetylle sivulle. Palkki käskee painamaan ok, jotta voin lunastaa palkintoni. Viimeksi myös puhelimen mobiiliturva ehti varoittamaan jotain, mutta tuon viruspalkin ilmetessä painelen aina täysiä pois sivuilta, joten en nähnyt, mitä mobiiliturva varoitti. En siis ole koskaan painanut ok!

Virus on tullut silloin, kun olen siirtynyt jonnekin ihan turvalliselta vaikuttavalle sivulle! Viimeksi kyseessä oli jokin terve.fi-sivusto ja sinne kirjoitettu tutkimus, ensimmäisellä kerralla kyseessä oli joku aijaa-kuvasivusto.

Enkö uskalla enää katsoa mitään linkkiä, jos siellä vaanii virus? Onko kellekään muulle käynyt tätä? Kiitos avusta etukäteen!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lataa adblock

Vierailija
2/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitti vinkistä, eihän Adblockin lataamisen kylkiäisenä voi tulla mitään ei-tervetullutta, esim. haittaohjelmaa? :D Olen nimittäin lukenut, että voi olla mahdollista.

Ja sen voi siis ladata puhelimeenkin? Koneella minulla on se jo.

Pystyykö Adblockista huolimatta katsomaan esim. katsomoa? Kone kieltäytyi sen lataamisen jälkeen nimittäin pyörittämästä katsomoa, koska se ei voinut näyttää mainoksia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekki on tullu

Vierailija
4/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli se I Phone-helvetti enkä saanu sitä pois.

Vierailija
5/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen virus? Normi roskamainos.

Vierailija
6/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuota on nyt liikkeellä vähän vaikka millä sivuilla. Puhelin alkaa tärisemään. Puhelimeen ei saa adblockia, ainakaan tietääkseni nuo laajennukset eivät toimi.

Vierailija
7/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin löi sen kahdesti eilen... Sitä ennen en ole puhelimella tuollaiseen törmännyt.

Vierailija
8/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Eihän tuo tuonut puhelimeen mitään haittoja kun ei painanut ok?

Vierailija
9/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi