Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saakelin kun ottaa mies päähän (vaihteeksi)!!!

Vierailija
15.02.2006 |

Meillä ei ole ollut seksiä moneen kuukauteen, miehen takia. Olen puhunut asiasta miehelleni. Hän ei edes kuulemma kaipaa seksiä. Kaikki on hänen mielestään ok. Ketään toista ei ole (tiedän asian, älkää takertuko tähän). Mies sanoi, että koska ollaan aina vaan himassa, hän ei enää " syty" minusta.

No, lähdettiin tänään kaupungille. Käytiin syömässä ja hieman kävelemässä. Tultiin himaa ja ajattelin, että jokohan mäkin saisin hellyyttä. Puhelin soi, ja mies lähtikin kaverin kanssa ajelulle.

Jumankauta, mä en aio elää loppuelämääni ilman seksiä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sitä vain tylsistyy siihen tuttuun turvalliseen arkiseen parisuhteeseen, toinen on sama tuttu, turvallinen ja arkinen ihminen, samoin elämä pyörii samaa tuttua, turvallista ja arkista rataansa päivästä toiseen... Ei siinä enää kamalasti toinen jaksa sytyttää ja innostaa, vaikka rakastaakin.

Eli meillä tämä ongelma on näin päin, minua ei sytytä, mutta eipä kyllä miestäkään kamalan usein. Tuntuu että seksiin on vaikea päästä mukaan, vaikea kiihottua. Ei pysty vaikka haluaisikin, kun ei vain tunnu miltään.

Mies on kyllä ihana ja rakastan häntä, eikä hänen vartalossaankaan ole mitään vikaa, ja sänkytaidotkin on erittäin hyvät ;) Jotenkin se seksi on vaan aina sitä illalla lasten nukahdettua peiton alla hommaa, kun muuallakaan ei meidän huushollissa voi enää seksiä oikein harrastaa noiden lapsukaisten takia. Ei jaksa innostaa, ei...

Eli yritä ymmärtää miestäsi! Varmasti se rakastaa sua ja on pohjimmiltaan kuitenkin ihan tyytyväinen nykyiseen elämäänsä ja sinuun, mutta noinhan siinä pitkässä vakaassa suhteessa usein käy, se " liekki" sammuu vaikka rakastaakin!

Ehkä tuolle asialle silti voi tehdä jotain. Itse uskon että tilanne muuttuu kun lapset on vähän isompia. (Nyt nuorimmaiset on 2,5 v ja 1 v.) Sitten kun on helpompi joskus jättää lapsia hoitoon (meillä se onneksi onnistuu, kun on kivat mummot), niin voipi lähteä vaikka koko viikonlopuksi kahdestaan jonnekin, tai viettää joskus romanttista iltaa kahdestaan. Eiköhän ne romanttiset tunteet siitä taas syty, kun lapset on vähän isompia ja sitä " omaa" yhteistä aikaa miehen kanssa alkaa järjestyä vähän useammin.

En usko että sun ap kannattaa yhden illan perusteella antaa periksi. Alatte useammin ihan hoitamalla hoitaa suhdettanne, yritätte vähän välttää sitä arkea ja rutiinia, niin eiköhän siinä joskus aina tunteetkin syty seksin suuntaan! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi