Hyi HITTO!! Näin voi käydä, jos vessassa ei ole roskista...
niin ei tule moisia ongelmia enää koskaan
Kommentit (48)
Ei sitä olisi voinut muuallekaan laittaa. Jos pitää varasidettä mukana, voi pitää myös pakastepussia mukana, niin siteen voi laittaa siihen.
joten just sen takia se oli sellainen superällöttävä märkä verinen rulla :-)) Olisi edes peseytynyt puhtaaksi, mutta ei...
enkä kyllä vieraitten siteitä sarten ala laittamaan.
viekä tosiaan kotiin ne siteenne. kuka nykypäivänä ees enää käyttää siteitä??
Vierailija:
enkä kyllä vieraitten siteitä sarten ala laittamaan.viekä tosiaan kotiin ne siteenne. kuka nykypäivänä ees enää käyttää siteitä??
mihis heittätte sitten topsyt ja esim. tampoonien suojuspaperit. meillä sinne vessanroskiin kertyy kyllä kaiken maailman tyhjiä hammastahnatuubeja ja vessapaperirullia. olisi aika ankeeta niitä aina keittiöön kiikuttaa.
Mun mielestä jo siteiden käyttö ylipäätään olisi ällökokemus, ihan sama minne sitten laittais! Siirry tampooneihin, hyvä nainen!
Meillä ei ole vessassa roskista, mitä hittoa sillä siellä tekee?
Meillä käy vieraita kamalan harvoin, minulla ei ole kuukautisia, eikä vessassa tule muutakaan roskaa. Turhaa tilaa vaan veisi pienessä kopperossa.
Sitä vessaroskista saisi olla yhtenään tyhjentämässä. On paljon hygieenisempää jos vie roskat heti pois haisemasta. Minun mielestäni. Ei sitä roskista kannata hankkia jos tulee 2-3 vessapaperihylsyä viikossa ja parikymmentä topsipuikkoa...
siteet keittiön roskikseen. Ei ole vessaroskista enkä aio hankkiakaan.
Onko se niin noloa kääräistä side paperiin ja viedä vaikka nyrkissä keittiön roskikseen???
Mulla kävi opiskeluaikana niin, että eräs puolituttu oli kotibileissäni laittanut KÄYTETYN SITEEN VESSAPAERIRULLAAN KÄÄRITYNÄ OMIENI PUHAITTEN KÄYTTÄMÄTTÖMIEN JOUKKOON!!!
ostakaan vaikka etolasta joku parin euron miniroskis, jos ette kunnollisiin viitsi investoida.
kun huoltomies tulee teidän pyttyä avaamaan ja kaivaa sieltä sellaisen ruskean limaisen tamponitukoksen, siinähän selittelette.
Olin hotellisiivoojana nuoruudessani ja niitten sideroskisten haju oli oksettava tyhjinäkin. Siitäkin huolimatta, että niissä oli tietysti aina muovipussit.
Vierailija:
Onko se niin noloa kääräistä side paperiin ja viedä vaikka nyrkissä keittiön roskikseen???
Mulla kävi opiskeluaikana niin, että eräs puolituttu oli kotibileissäni laittanut KÄYTETYN SITEEN VESSAPAERIRULLAAN KÄÄRITYNÄ OMIENI PUHAITTEN KÄYTTÄMÄTTÖMIEN JOUKKOON!!!
Vierailija: