Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paksu sen pippelin on oltava?

02.02.2016 |

Toisessa keskustelussa peniksen pituudella ei kuulemma ollut niin suurta merkitystä kuin paksuudella, niin miten paksu sen sitten on oltava? Täytyykö tässä sitten kesän tultua tökätä heppinsä ampiaispesään, että olisi jotain mahdollisuuksia?

Terveisin Naispelko22

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmonen kuin se on. Älä nyt stressaa!

Vierailija
2/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vessapaperirulla hylsyn paksuinen sopiva?

Ei mahdu heppi hylsystä läpi mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-12 senttiä on ihan passeli ympärysmitta.

Vierailija
4/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sillä ei ole mitään väliä, sillä tutkimusten mukaan vain 50% suomalaisista naisista saa orgasmin yhdynnässä, joten 50%:lle on ihan sama minkäkokoinen vehje on, sillä orgasmia ei vain tule eikä sille voi mitään, se ei johdu siitä etteikö nainen nauttisi miehestä, tai että miehen vehje olisi väärän kokoinen. Joten turha murehtia! :)  

Vierailija
5/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jhch kirjoitti:

Ei kannata litistää sitä hylsyä.

Vierailija
6/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jhch kirjoitti:

Kuka panee hylsyä..?

Vierailija
7/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt saman jutun kun toisessa ketjussa, eli käsi- ja suutaidot ratkaisee. Vaikka olis kuinka paksu muna niin hukkaan menee jos ei osaa mitään kunnon räpläilyjä.

Vierailija
8/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä on ympärys noin 15 ja se tuntuu hyvältä. Ei tosin mene sisään ilman kunnon lämmittelyä, mutta minulle se käy, sillä saan kunnon alkulämmittelyt joka kerta.

Kuulemma vessapaperitehtaat ovat keskenään sopineet hylsyn koosta ja se on noin 14 cm ympärykseltään. Jos penis ei täytä sitä, se on liian ohut.

Olen samaa mieltä wc-paperitehtaiden kanssa.

Vierailija
9/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla miehellä on ympärys noin 15 ja se tuntuu hyvältä. Ei tosin mene sisään ilman kunnon lämmittelyä, mutta minulle se käy, sillä saan kunnon alkulämmittelyt joka kerta.

Kuulemma vessapaperitehtaat ovat keskenään sopineet hylsyn koosta ja se on noin 14 cm ympärykseltään. Jos penis ei täytä sitä, se on liian ohut.

Terska menee läpi, kun varovasti työntää, mutta varresta jää tyhjää. Harmi : /

Vierailija
10/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hylsy on liian ohut, jos se ei mahdu WC-rulla telineeseen.

Vierailija
11/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ympärysmitta reilut 13 senttiä ja se on ainakin ihan toivottoman ohut.

Vierailija
12/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mutta haluisin kyllä vielä törmätä sellaiseen heppiin mikä just ja just mahtuu wc-paperihylsyn sisään. ;D

Vierailija
13/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jhch kirjoitti:

Kuka panee hylsyä..?

Erikoismiehet.

Vierailija
14/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen HK:n sininen.

Vierailija
15/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sillä ei ole mitään väliä, sillä tutkimusten mukaan vain 50% suomalaisista naisista saa orgasmin yhdynnässä, joten 50%:lle on ihan sama minkäkokoinen vehje on, sillä orgasmia ei vain tule eikä sille voi mitään, se ei johdu siitä etteikö nainen nauttisi miehestä, tai että miehen vehje olisi väärän kokoinen. Joten turha murehtia! :)  

Koska millään muulla kuin orgasmilla ei ole mitään väliä, eikö? Mä kuulun siihen puoliskoon, joka ei orgasmia yhdynnässä saa oli peniksen koko sitten mikä tahansa, mutta ei mulle kyllä siltikään tosiaan ole ihan sama minkä kokoinen se on.

Vierailija
16/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset tykkää ohuista, jotkut paksuista, ei ole olemassa mitään "täydellistä" kaikille sopivaa paksuutta. Toisilla liian ohut ei tunnu miltään, toisilla paksu taas sattuu. Riippuu ihan naisesta.

Vierailija
17/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jhch kirjoitti:

No ei varmaan 95 prosentilla mahdu, eli ei tuo nyt mikään paksu ole vielä. Kun alkaa lähestymään kaljapullon tai tölkin halkaisijaa voidaan jo puhua riittävästä.

Vierailija
18/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen oikeasti tarvise olla hirveän paksu, että tuntuu hyvältä. Oon viimeks ollut semmoisen grillimakkaran (ei lenkki) paksuisen peniksen kanssa leikkimässä, eikä ollut liian ohut.

Vierailija
19/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuulun minäkin, mutta exällä oli kapoinen ja nyxällä taas isompi. Itsellä ei siis tunnu juuri miltään varsinainen yhdyntä tuolla alhaalla, joten käytännössä ainakin minulle on aivan sama minkä kokoinen se vehje on. Enkä varmaan ole ainoa. En tarkoittanut poissulkea sitä, etteikö sillä silti olisi joillekuille väliä, mutta tarkoitukseni oli vahvistaa aloittajan itsetuntoa, ei lytätä sitä.

Vierailija
20/107 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vaan sisaret oo saanu tarpeeksi paksua. Siinä terskat ja hylsyt menettää merkityksensä, kun heti huulilla henki salpautuu ja on pakko katsoa alapäähän, että TAIVAS varjele, mitä sieltä tulee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme