Mikä on sinun lempibändisi?
Kysymys tulikin jo otsikossa.
Eli: Mikä on sun lempibändi? Mikä on lempibändisi paras biisi? Entä mikä on mielestäsi kaikkien aikojen paras yhtye/artisti ?
Tahdon uutta kuunneltavaa. :)
Kommentit (43)
Green Day. Stuck With Me, tai koko Insomniac-albumi, joka on hämmästyttävän aliarvostettu. Kaikkien aikojen paras, no täytyy sanoa, että ehkä Pink Floyd.
Nightwish
En osaa sanoa parasta biisiä
Paha mennä sanomaan mutta viime aikoina Death on ollu tosi kova sana.
TURMION KÄTILÖT. Paras kappele on SEINÄ. ei löydy juutuubista enää
Queen, aina ja ikuisesti. Ja paras biisi tietenkin Bohemian Rhapsody.
Mulle bändi Ghost (myös Ghost B.C.) on lemppari uusista tuttavuuksista, uusin levy tuli ilmestyessään jossain mielenhäiriössä ostettu, ja OLIHAN PERKELE hyvä mielenhäiriö! Albumi on siis Meliora. Aloita vaikka biisillä Cirice:
Kyllä se minulle on Muse. Plug in baby. Muse.
Vierailija kirjoitti:
Mulle bändi Ghost (myös Ghost B.C.) on lemppari uusista tuttavuuksista, uusin levy tuli ilmestyessään jossain mielenhäiriössä ostettu, ja OLIHAN PERKELE hyvä mielenhäiriö! Albumi on siis Meliora. Aloita vaikka biisillä Cirice:
On kyllä loistolevy, voisi oikeastaan luonnehtia kahden ekan levyn jonkinlaiseksi sekoitukseksi. "Löysin" bändin muutamaa kuukautta ennen tokan levyn julkaisua. Koska olin kuullut paljon positiivista niin kun youtuben etusivulla suositeltiin Stand by Him-kappaletta niin kuuntelin ja se oli sit siinä, meitsistä tuli Ghost-fani :D Vanhan liiton hevin ja teatraalisen rockin ystävälle just sopiva bändi. t. tuo aikasempi Death-mies
Ehdottomasti Parhaan ystäväni Ricky Etchesin Translucent Mind 🔥🖤🤘 Hän on Bournemouthista Englannista. Kirjoitti Biisinkin meistä Midnight Embrace nimisen biisin .Hän pitää minusta ,kutsuu mua babeksikin välillä ja kauniiksi .😊 Annoin meille lempinimet Count and Countess Orlok 🍷 🦇 hän pitää siitä . Hän haluaa tavata minut joku päivä .Chattäilemme toisillemme 3 paikassa Somessa .Oon ainoa Suomesta joka seuraa häntä ja kenelle hän puhuu .Hän halusi mun olevan musiikkivideossaan kerran , En ole vielä ollut ,ehkä joku päivä olen .🙏 Hän tuntee muita pienempiä goottibändejä ja The Cure bändin rumpalin . Suosittelen Translucent Mindia kaikille 🤘🖤🔥 on YouTubessa ,spotifyssa yms ..
Nightwish. Parasta biisiä en pysty sanomaan. Ever Dream on kyllä huikaisevan kaunista tykitystä niin kuuntele vaikka se.
The Kinks. A Well Respected Man. Kaikkien aikojen parhaimpaan en kykene ottamaan kantaa.