Millainen penis on liian pieni
Varoitus: jos olet mies ja luonteeltasi herkkä, älä lue tätä keskustelua. Tämä on pinnallinen keskustelu jossa naiset puhuvat miehistä.
.
Itse haluaisin, että miehellä on vähintään 15 cm. Lyhyemmälläkin voi pärjätä, mutta tuo on mukavan ja hyvän peniksen mitta. Mitään 10-senttistä en katselisi, ellei mies olisi muuten aivan täydellinen.
Plussaa paksuudesta, mutta itselleni pituus on tärkeämpää.
Kommentit (38)
Paksuus tärkeämpi mulle. Pituudella ei niin väliä kunhan ei ihan nysä ole. 13-15cm ja sopivan paksu on tällä hetkellä se mitä saan ja tyydyttää kyllä tarpeeni paremmin kuin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Paksuus tärkeämpi mulle. Pituudella ei niin väliä kunhan ei ihan nysä ole. 13-15cm ja sopivan paksu on tällä hetkellä se mitä saan ja tyydyttää kyllä tarpeeni paremmin kuin hyvin.
Samaa mieltä. Paksusta tulee se täyttävä tunne. Kyllä tuo 13 on hyvä alaraja, max 16.
Vierailija kirjoitti:
Varoitus: jos olet mies ja luonteeltasi herkkä, älä lue tätä keskustelua. Tämä on pinnallinen keskustelu jossa naiset puhuvat miehistä.
.
Itse haluaisin, että miehellä on vähintään 15 cm. Lyhyemmälläkin voi pärjätä, mutta tuo on mukavan ja hyvän peniksen mitta. Mitään 10-senttistä en katselisi, ellei mies olisi muuten aivan täydellinen.
Ei ole olemassa liian pientä.
On vain olemassa väärää paria. Väljä vagina on väljä.
Tiukkaan ja timmiin vaginaan voi olla liian iso, se joka ap:lle olisi väljä.
Hassua, mutta mulla on ollut paras kokemus sellaisen miehen kanssa, jolla oli korkeintaan keskikokoinen jos sitäkään ja ohut. Se tuntui jotenkin todella selvästi. Taas miehen kanssa, jolla oli paksu ja 18 cm, tuntui kuin paikat menisivät puuduksiin ja kaikissa asennoissa, kuten takaapäin, ei voi edes olla koska osuu niin kipeästi kohdunpohjaan.
Ts. te muut, onko teillä kokemuksia eri kokoisista?
En ole mittailut. Tähän asti, jokainen on ollut riittävän kokoinen. Mutta sanosin, että arviolta 14-15 on oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
.
En lukenut vielä eteenpäin mutta entäs jos olen mies, luonteeltani herkkä mutta minulla on 20cm?
Parilla tonnilla römpsästä tiukka vagina.
http://www.cityklinikka.fi/palvelut/muut-palvelut/intimalase-laserhoito…
Olen ollut yhden naisen kanssa ja hän sanoi, että ei tunnu miltään. Minustakaan ei tuntunut, joten tässä tapauksessa ainakin 15/11 (ympärys) oli liian pieni. Päättelin sitten niin, että paksuus on todellakin se tärkeämpi juttu. Ympärys 12 cm tai yli, niin standardikumeihin ei jää ilmaan väliin. Itse jouduin käyttämään s-koon kondomeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Plussaa paksuudesta, mutta itselleni pituus on tärkeämpää.En lukenut vielä eteenpäin mutta entäs jos olen mies, luonteeltani herkkä mutta minulla on 20cm?
Älä lue eteenpäin, koska voit järkytyttyä siitä, että sun 20 cm on suurimmalle osasta meitä naisista aivan liikaa.
Paksuus ennen pituutta. Ei tarvi olla yli 15 cm.
Mä en ole mitannut mieheni penistä, enkä koskaan kysynyt, minkä kokoinen se on. Minusta se on silti liian pieni. Se ei ainakaan ole kovin paksu mielestäni, ehkä joku 4,5cm. Pituus max 15-16cm. En tiedä, onko mulla väljä, mutta kurkku menee sisään ihan kivasti. Haluaisin kumppania, jolla on iso, mutta mulla ei ole kokemusta sellaisesta. On ollut pari muutakin seksikumppania, mutta en välittänyt silloin seksistä, enkä ollut synnyttänyt, joten silloin ei ollut mitään väliä millaisia ne oli. Mutta ei sen isompia, pidempiä ehkä.
Kun mies on sisälläni se ei tunnu juurikaan. Harmittaahan se. Jos puristan lantionpohjan lihaksilla menetän kuitenkin vain tuntoherkkyyttä lihasten jännittämiseen menevän voiman takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Plussaa paksuudesta, mutta itselleni pituus on tärkeämpää.En lukenut vielä eteenpäin mutta entäs jos olen mies, luonteeltani herkkä mutta minulla on 20cm?
Älä lue eteenpäin, koska voit järkytyttyä siitä, että sun 20 cm on suurimmalle osasta meitä naisista aivan liikaa.
Ok, kiitos. jätänpä lukematta sitten.
Sellanen missä on pelkkä nuppi. Nuppikin oli kirsikkatomaatin kokonen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole mitannut mieheni penistä, enkä koskaan kysynyt, minkä kokoinen se on. Minusta se on silti liian pieni. Se ei ainakaan ole kovin paksu mielestäni, ehkä joku 4,5cm. Pituus max 15-16cm. En tiedä, onko mulla väljä, mutta kurkku menee sisään ihan kivasti. Haluaisin kumppania, jolla on iso, mutta mulla ei ole kokemusta sellaisesta. On ollut pari muutakin seksikumppania, mutta en välittänyt silloin seksistä, enkä ollut synnyttänyt, joten silloin ei ollut mitään väliä millaisia ne oli. Mutta ei sen isompia, pidempiä ehkä.
Kun mies on sisälläni se ei tunnu juurikaan. Harmittaahan se. Jos puristan lantionpohjan lihaksilla menetän kuitenkin vain tuntoherkkyyttä lihasten jännittämiseen menevän voiman takia.
4,5 cm on kyllä paksu, joten olet väljä tai sitten liian märkä. Tuosta jälkimmäisestä ongelmasta harvemmin kukaan mitään puhuu, mutta ainakin minun tyttöystäväni kostui niin paljon, että se vei tunnon.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut yhden naisen kanssa ja hän sanoi, että ei tunnu miltään. Minustakaan ei tuntunut, joten tässä tapauksessa ainakin 15/11 (ympärys) oli liian pieni. Päättelin sitten niin, että paksuus on todellakin se tärkeämpi juttu. Ympärys 12 cm tai yli, niin standardikumeihin ei jää ilmaan väliin. Itse jouduin käyttämään s-koon kondomeita.
Aika karusti sanottu naiselta, mutta tuo on kyllä ihan riittävä, älä huoli. Sinullahan on hyvä selityskin nyt, että miksi piti naida niin montaa naista - täytyi löytää sopiva persoona ja vielä sen lisäksi tiukka pillu. :D Nyt vaan rohkeasti apajille!
18/5, sillä on pärjättävä mikä on annettu.