Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen penis on liian pieni

Vierailija
02.02.2016 |

Varoitus: jos olet mies ja luonteeltasi herkkä, älä lue tätä keskustelua. Tämä on pinnallinen keskustelu jossa naiset puhuvat miehistä.
.
Itse haluaisin, että miehellä on vähintään 15 cm. Lyhyemmälläkin voi pärjätä, mutta tuo on mukavan ja hyvän peniksen mitta. Mitään 10-senttistä en katselisi, ellei mies olisi muuten aivan täydellinen.
Plussaa paksuudesta, mutta itselleni pituus on tärkeämpää.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet ne ratkasee lähinnä, eikä peniksen koko, kantapään kautta koettuna. Mutta parilla erittäin huonolla seksikumppanillani oli kyllä nysä, varmasti joku 10cm.. Suu melkein loksahti auki kun näin ne, eikä kyllä tuntunutkaan missään.

Vierailija
22/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuus on tärkein :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mitannut mieheni penistä, enkä koskaan kysynyt, minkä kokoinen se on. Minusta se on silti liian pieni. Se ei ainakaan ole kovin paksu mielestäni, ehkä joku 4,5cm. Pituus max 15-16cm. En tiedä, onko mulla väljä, mutta kurkku menee sisään ihan kivasti. Haluaisin kumppania, jolla on iso, mutta mulla ei ole kokemusta sellaisesta. On ollut pari muutakin seksikumppania, mutta en välittänyt silloin seksistä, enkä ollut synnyttänyt, joten silloin ei ollut mitään väliä millaisia ne oli. Mutta ei sen isompia, pidempiä ehkä.

Kun mies on sisälläni se ei tunnu juurikaan. Harmittaahan se. Jos puristan lantionpohjan lihaksilla menetän kuitenkin vain tuntoherkkyyttä lihasten jännittämiseen menevän voiman takia.

4,5 cm on kyllä paksu, joten olet väljä tai sitten liian märkä. Tuosta jälkimmäisestä ongelmasta harvemmin kukaan mitään puhuu, mutta ainakin minun tyttöystäväni kostui niin paljon, että se vei tunnon.

Joo no olen kyllä myös aina ihan märkä. Ja sanoinkin, etten ole mitannut, joten 4,5 on arvio.

Sekin on kumma juttu, että itsetyydyttäessä käyttämäni "dildo" jonka ympärysmitta on vain 10cm tuntuu mieheni penistä enemmän. Toisaalta sisään menee vaikka 6cm läpimitaltaan olevia dildoja eikä tunnu pahalle.

Vierailija
24/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun on 15cm pitkä ja paksuhko, mutta ei ole sille mitään käyttöä : /

Vierailija
25/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteet ne ratkasee lähinnä, eikä peniksen koko, kantapään kautta koettuna. Mutta parilla erittäin huonolla seksikumppanillani oli kyllä nysä, varmasti joku 10cm.. Suu melkein loksahti auki kun näin ne, eikä kyllä tuntunutkaan missään.

Veikkaan tätä syyksi, etten tunne mieheni penistä. Ei hän ole mua koskaan kiihottanut, olen ihan väärän miehen kanssa. Siksi itsetyydyttäessäkin varmaan tuntuu enemmän. Vituttaa kyllä.

Vierailija
26/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiva lukea taas tätäkin keskustelua näin ohutmunaisena. Pitäisi poistua forumeilta kokonaan kyllä. :( 

Vierailija
27/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, mutta mulla on ollut paras kokemus sellaisen miehen kanssa, jolla oli korkeintaan keskikokoinen jos sitäkään ja ohut. Se tuntui jotenkin todella selvästi. Taas miehen kanssa, jolla oli paksu ja 18 cm, tuntui kuin paikat menisivät puuduksiin ja kaikissa asennoissa, kuten takaapäin, ei voi edes olla koska osuu niin kipeästi kohdunpohjaan.

Ts. te muut, onko teillä kokemuksia eri kokoisista? 

Minulla on kokemusta valtavasta (ihan valkoinen suomalainen), keskikokoisista ja parista pienestä. Valtava sattuu toki, mutta kyllä pimpsa siihenkin tottuu eikä se tunnu enää niin kamalan isolta. Tiukaksi on minua sanoneet kaikki.

Totta kai se mahdollisimman iso on paras. Meinaa tulla jo siinä vaiheessa kun on vasta hiljaa hivuttamassa munaa sisäänsä.

Eka pienimunainen ei tainnut tuntua missään, siitä on jo pitkä aika niin en muista kunnolla... Toisen pienimunaisen kanssa tuntui välillä, mutta oli jotenkin turhauttavaa myös. Yritin työntyä ja kääntyä ja vääntyä mutta ei silti tuntunut erityiseltä. No, välitin mulkun kantajasta sen verran paljon että hyväksyin tämän asian.

Lopulta paljastui, että siinä ihmisessä olikin ~ 180 cm pelkkää mulkkua. Olisi pitänyt lempata heti alkuunsa.

Vierailija
28/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan paras!

Vierailija
29/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksuus on tärkein :)

Nams:)

Vierailija
30/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kyllä pitäis 16/5cm olla. Tai sellasen olen kokenut itselleni ihan minimimitaksi (löysä pillu?), koska pienempi vaan ei hoida hommaansa. 

Vierailija
31/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan paras!

Sama kai se minkä kokoinen se on, jos ainoa tyydytys tulee itse runkkaamalla.

Vierailija
32/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koolla muuten väliä kunhan ei ole liian iso. Paras on se mies, joka osaa hoitaa käsi- ja suupelit täydellisesti.

Vierailija
33/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koolla muuten väliä kunhan ei ole liian iso. Paras on se mies, joka osaa hoitaa käsi- ja suupelit täydellisesti.

Miten voi osata, kun ei pääse harjoittelemaan? Pitääkö ottaa maksulliselta oppitunteja?

Vierailija
34/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella kiva lukea taas tätäkin keskustelua näin ohutmunaisena. Pitäisi poistua forumeilta kokonaan kyllä. :( 

Mietipä kuinka moni nainen jättää tähän vastaamatta koska asia ei hirveästi hetkauta heitä.

Vierailija
35/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi osata, kun ei pääse harjoittelemaan? Pitääkö ottaa maksulliselta oppitunteja?

Sitten kun pääset tositoimiin niin pyydät vain naista kertomaan mikä tuntuu hyvältä.. en kyllä tiedä voiko pillua edes nuolla väärin..

Vierailija
36/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se riitä, että osuu kielellä klitorikseen toistuvasti. Jos tuo on vaikea suoritus, niin sitten pitää jo miettiä isompiakin juttuja, kuten vaikka sitä, että edustaako varmasti lajia homo sapiens. 

Minulle tulee hetkellinen ässävika naisen nuolemisesta kielen puutumisen tai kenties epätyypillisen käyttötarkoituksen takia. Nolottaa ihan hulluna aina. 

Vierailija
37/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varoitus: jos olet mies ja luonteeltasi herkkä, älä lue tätä keskustelua. Tämä on pinnallinen keskustelu jossa naiset puhuvat miehistä.

.

Itse haluaisin, että miehellä on vähintään 15 cm. Lyhyemmälläkin voi pärjätä, mutta tuo on mukavan ja hyvän peniksen mitta. Mitään 10-senttistä en katselisi, ellei mies olisi muuten aivan täydellinen.

Plussaa paksuudesta, mutta itselleni pituus on tärkeämpää.

En lukenut vielä eteenpäin mutta entäs jos olen mies, luonteeltani herkkä mutta minulla on 20cm?

Älä lue eteenpäin, koska voit järkytyttyä siitä, että sun 20 cm on suurimmalle osasta meitä naisista aivan liikaa.

Jokainen mies silti vaihtaisi pienemmän peniksensä tuohon 20 cm pitkään.

Vierailija
38/38 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osunut yhteenkään ihannemittaan, mutta tämä oli odotettavissa. Useamman nöyryyttävän kokemuksen jäljiltä olen jo hyvissä ajoin tunnustanut vajavaisuuteni miehenä, enkä nykyään edes haaveile pääseväni fyysiseen kontaktiin toisen ihmisen kanssa.

Saunailloissa nauravat miehet ja makuuhuoneessa naiset.

Tai nauroivat ennen kun olin vielä naaivi ja kuvittelin, että kyllä pienemmälläkin pärjää.