Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

By Pia's on ns.kotimainen vaatemerkki joka teettää vaatteet ulkomailla

Vierailija
02.02.2016 |

Olen pettynyt. Olin jopa ostamassa mielestäni kivannäköisen mekon, joka oli arvokas (noin 160€).
Sitten tarkemmin myyntitekstejä lukiessa jäin ihmettelemään missä vaatteet valmistetaan. Kauniita lauseita, joissa toistui "suomalainen design" ja "valmistamme lähituotantona"

Hälytyskellot soivat. Tarkemman googlauksen perusteella kävi ilmi, että pellavavaatteet tuotetaan Suomenlahden eteläpuolella. Jätin ostamatta. Häikäilemätöntä myydä tuotteita tuolla tavalla ja kovaan hintaan. Haluaisin kyllä tietää mihin hintaan noin yksinkertaisia mekkoja myydään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsus viimeisessä lauseessa. Haluaisin siis tietää mihin hintaan yksinkertaisilla kaavoilla tehtyjä mekkoja/tunikoita valmistetaan.

ap

Vierailija
2/4 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama esim. Lumi-merkin kohdalla, vaikka vetävät niin suomalaista imagoa liikkeiden koivusomisteita myöten. Silti se veska on intialainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisen perinteistä nykyään. Valmistetaanko mitään vaatteita Noshin lisäksi Suomessa? Metsolatkin siirsi valmistuksen Viroon..

Vierailija
4/4 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PURA Finland valmistaa ainakin kaikki vaatteensa Suomessa, kannattaa tsekata! Kivoja klassisia neuleita, itse tykkään. Aika harvassa tosiaan ovat nuo 100 % made in Finland -vaatemerkit nykyään. Tuleeko muilla lisää merkkejä mieleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi