Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivoverenvuoto ja luontaistuotteet

Vierailija
02.02.2016 |

Miehen ja mun äitejä yhdistää luontaistuotteet ja aivoverenvuoto. Miehen äiti sai ich-vuodon keväällä ja menehtyi juhannuksena. Mun äiti sai vuodon (ich) marraskuussa ja on nyt lähes kasviksena.

Olen perinyt tuon luontaistuotejutun äidiltäni ja monta pilleria on nytkin popsittavana. Nyt arveluttaa onko tervellistä ollenkaan. Onko kokemuksia??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoinen juttu tää. Liekö sattumaa, huonoa tuuria, en tiiä.

Vierailija
2/4 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida meidän muiden kokemukset auttaa, lisätä tai vähentää sinun henkilökohtaista riskiäsi. Eikä luontaistuotteista ole olemassa aiheeseen liittyvää tutkimusdataa. Mitä kaikkea käytät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ja mun äitejä yhdistää luontaistuotteet ja aivoverenvuoto. Miehen äiti sai ich-vuodon keväällä ja menehtyi juhannuksena. Mun äiti sai vuodon (ich) marraskuussa ja on nyt lähes kasviksena.

Olen perinyt tuon luontaistuotejutun äidiltäni ja monta pilleria on nytkin popsittavana. Nyt arveluttaa onko tervellistä ollenkaan. Onko kokemuksia??

Kysy legureilta.Oliko kummallakin mahdollisesti verenohennuslääkitys ja popsivat siitä huolimatta luontaistuotteita?Osa niistä vahvistaa lääkityksen vaikutuksia.Muutenkin tulee olla tarkkana yhteisvaikutuksista.By the way, luonteistuotteet eivät ole pakollisia.Jos arveluttaa jätä ottamatta.Keep it simple.

Vierailija
4/4 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti (56v) oli muutaman vuoden pahassa luontaistuotekoukussa mutta pääsi siitä viime kesällä eroon. 

Joillekin luontaistuotteet on vähä kuin usko ja jeesus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi