Sinä nainen jolla on leveät hartiat
Mikä on pituutesi ja kengänkokosi?
olen huomannut että leveäharteisilla on usein myös iso jalka. Itsellä on myös. Olen 165 cm ja kengänkoko 41.
Kommentit (135)
165 cm ja kengänkoko 38. Joistain menee jopa 37. Leveät hartiat ja valtavat tissit. Ennen ärsytti enemmän, nykyään kun olen läski muutenkin niin ei tule asiaan kiinnitettyä niin paljon huomiota.
Vierailija kirjoitti:
165 cm ja kengänkoko 38. Joistain menee jopa 37. Leveät hartiat ja valtavat tissit. Ennen ärsytti enemmän, nykyään kun olen läski muutenkin niin ei tule asiaan kiinnitettyä niin paljon huomiota.
No mulla 42 kenkä, joskus menee 41.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista hirveimpiä on sellaiset "naiset", joilla on leveät hartiat ylhäällä, ja alhaalla alaselkä ja perse sellaista yhtenevää massaa. Leveä alaselkä jossa vähän tai paljon jenkkakahvoja ja perse joka saman levyinen ulkonäöllisesti.
Siis aivan jäätävän hirveän näköinen kombo naisilla!
Ja mitähän ihminen voi ruumiinrakenteelleen?
Tota noin, vaikka laihduttaa. Yleensä nämä tuon "malliset" naiset on ylipainoisia, se kaikki extra kertyy näillä siihen yläkroppaan ja keskivartaloon eikä perinteisesti perseeseen ja reisiin.
Ei laihduttamalla leveät hartiat muutu kapiksi eikä lantio leveäksi.
Ei niin. Elin koko nuoruuteni siinä käsityksessä että olen ylipainoinen, vaikka olin kokoa 36. Nyt aikuisena kun katson ymmärrä että efekti syntyi leveistä hartioista. Muistan kuinka kerran ostin nätit naiselliset vaatteet juhliin, paidan ja hameen, ja olin niin pettynyt lopputulokseen kun näin kuvat juhlista. Pelistä katsoessa onnistuin vanhasta kokemuksesta asettumaan niin ettei totuus paljastunut.
N-43 kirjoitti:
Pukeutumis vinkkejä? Hartiani omasta mielestäni hieman liian leveät lantioon nähden, melko iso /keskikoko luusto, pituus 176 cm, alle 60 kg, jalat ei lyhyet, rinnat nippanappa b-kuppi.
Hyväksi havaittuja: musta yksinkertainen yläosa (huomiota herättämätön, suoramalli naisten t-paita vartalonmyötäinen tai pitkät tai 3/4 hihat, kaulaaukko muu kuin vene tms, ei mielellään spagettiolkaimia) yhdistettenä lyheen hameeseen polven yllä tai shortseihin. Hame tai shortsin voivat olla harmaat tai denim mustat tai muu väri tai kuvio. Niissä voi olla koristeitä vyötäröllä tai helmassa/punteissa. Pitkähköt Hiukset auki, neuletakki suoramalli auki edestä. Talvitakki, musta, ei mitään huomiota herättävää hupussa tai kauluksessa, suora malli, tai maihari joka vyötäröä korostaa. Iso huppu, jonka karva musta, joka peittää hartioita. Liivit super pushup tai bikineissä sama. Alastin hiukset auki mieluiten. Tissien suurennus tai lantion/pepun treeni auttaisi, tai lihominen kai. Kenties päivetys auttaisi jotta hartiat ei olisi valkoiset.
N-43
Oliko vinkkejä kellään...
160cm, kenkä 37, sirot ranteet ja nilkat, pienet tissit, kapea lantio, mutta leveät hartiat ja rintakehä. Tiedän olevani väärän muotoinen, siksihän en löydä vaatteitakaan.
156cm, kenkä 36
Vaatekoko hartioista 40-42, vaatekoko vyötäröstä 36/38, vaatekoko lanteilta 38/40.
Tosi vaikeaa löytää mitään istuvaa, kun on omituisen muotoinen ladonovi-harteinen hobitti.
175cm pitkä, kengän koko 40. Myös lantio/lonkat ovat leveät ja jalat ovat pitkät.
Vierailija kirjoitti:
160cm, kenkä 37, sirot ranteet ja nilkat, pienet tissit, kapea lantio, mutta leveät hartiat ja rintakehä. Tiedän olevani väärän muotoinen, siksihän en löydä vaatteitakaan.
Mulla on kans varmaan myös rintakehä hieman liian leveä hartioiden lisäksi, sillä liivien ympärysmitta on 85B, joskus 75-80B.
N-43
Käyttäjä36645 kirjoitti:
175cm pitkä, kengän koko 40. Myös lantio/lonkat ovat leveät ja jalat ovat pitkät.
Olet siis enemmän tiimalasi. Se kuulostaa paremmalta kuin minun V-mallisuus.
N-43
Vierailija kirjoitti:
Usein, jos luusto on leveä, niin se on kaikkialta leveä. Samoin siro eli kapealuinen ihminen on yleensä kaikkialta siro. Tietysti tähänkin on poikkeuksia, mutta kyllä ihmisen rakenne on keskimäärin kuitenkin melko sopusuhtainen.
Eli, jos hartioiden luusto on leveä, niin yleensä myös muuten on luusto leveää. Itselläni kengännumero on jalan pituuden mukaan 38, mutta jalka on niin leveä, että joudun käyttämään kokoa 40 ja joskus jopa 41. Luonnollisesti kärkeen jääkin sitten paljon tyhjää, mutta kunnon leveälestisiä kenkiä ei vaan ole niin paljoa olemassa, että sellaisen voisi aina valita. Myös muualta olen leveäluinen, esim. ranteeni ovat yhtä paksut kuin yli 20 senttiä pidemmällä miespuolisellä kaverilla (eikä ranteissani ole läskiä, ei siis johdu lihavuudesta).
Kyllä leveälestisiä kenkiä on jo vaikka mitä. Googlaa wide fit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein, jos luusto on leveä, niin se on kaikkialta leveä. Samoin siro eli kapealuinen ihminen on yleensä kaikkialta siro. Tietysti tähänkin on poikkeuksia, mutta kyllä ihmisen rakenne on keskimäärin kuitenkin melko sopusuhtainen.
Eli, jos hartioiden luusto on leveä, niin yleensä myös muuten on luusto leveää. Itselläni kengännumero on jalan pituuden mukaan 38, mutta jalka on niin leveä, että joudun käyttämään kokoa 40 ja joskus jopa 41. Luonnollisesti kärkeen jääkin sitten paljon tyhjää, mutta kunnon leveälestisiä kenkiä ei vaan ole niin paljoa olemassa, että sellaisen voisi aina valita. Myös muualta olen leveäluinen, esim. ranteeni ovat yhtä paksut kuin yli 20 senttiä pidemmällä miespuolisellä kaverilla (eikä ranteissani ole läskiä, ei siis johdu lihavuudesta).
No, onneksi ei ihan kaikki mene suhteessa. Se tärkein osa on minulla sentään erittäin kapea tai tiukka. Joten tunnen itseni kuitenkin hyvin onnekkaaksi ja elämäni nautinnolliseksi. Mitä oikein edes valitan?
N-43
170 cm ja kengänkoko 40. Isot rinnat ja leveä lantio, hoikkana ihana, muodokas tiimalasi, painavampana tasapaksu pötkylä. Joudun vahtimaan painoani koko ajan.
168 ja uimarinhartiat, tullut uimisesta. Tasapainottaa leveää peppua.
Nuorena kengän koko oli 38. Siitä vähitellen suureni. Aika/maan vetovoima painaa ihmistä, jalkaakin alemmas, niin että nivelsiteet löytyy ja jalkapöytä laskee. Erilaisista muotopohjallisista voi olla apua.
Nyt koko on 40, ikä 54.
Mistä tietää onko keskivertoa leveämmät hartiat? Olen pitänyt hartioitani aina leveinä, mutta ei minulla ole ollut ikinä ongelmia paitojen mahtumisen kanssa ja olen muuten siroluinen; ranne, jalkaterä ja lantio ovat kapeita.
Pituutta 165 cm ja kengänkoko 38-38.5.
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, onneksi ei ihan kaikki mene suhteessa. Se tärkein osa on minulla sentään erittäin kapea tai tiukka. Joten tunnen itseni kuitenkin hyvin onnekkaaksi ja elämäni nautinnolliseksi. Mitä oikein edes valitan?
N-43
Nyt huolenaiheena onkin se, jos minun kaikkien osien luullaan olevan leveitä...Vieraat miehet saattavat luulla sisäosiani isoiksi, koska olen pitkä, enkä sirokaan. Eihän se käy että ukkomiehet luulevat minua löysäksi...
N-43
No en ehkä varsinaisesti harteikas, olen kaiketi tiimalasi. Lantio ja hartioiden ympärys sama, vyötärö 30cm kapeampi. Mutta vaikea välillä paitoja löytää, jos haluaa korostaa kapeaa vyötäröä. Hartioista ja rinnoista kiristää, kun vyötärö olisi sopiva. Rinnatkin isohkot. Ja pituus 164 ja kenkä 38, pienet kädet ja ranteet.
Ja siis vaatteet kiristävät ekaksi hartioista, vaikka muutoin ovat sopivia.