Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä nainen jolla on leveät hartiat

Vierailija
02.02.2016 |

Mikä on pituutesi ja kengänkokosi?

olen huomannut että leveäharteisilla on usein myös iso jalka. Itsellä on myös. Olen 165 cm ja kengänkoko 41.

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista hirveimpiä on sellaiset "naiset", joilla on leveät hartiat ylhäällä, ja alhaalla alaselkä ja perse sellaista yhtenevää massaa. Leveä alaselkä jossa vähän tai paljon jenkkakahvoja ja perse joka saman levyinen ulkonäöllisesti.

Siis aivan jäätävän hirveän näköinen kombo naisilla!

Ja mitähän ihminen voi ruumiinrakenteelleen?

Tai jalan koolle? Järkyttäviä kommentteja taas.

No kai sitä ihminen saa kuitenkin mielipiteensä sanoa? Kyllä teille lättäjalkaisille neliöperseillekin joku ottaja löytyy, ainakin jos naama ja tissit on muuten säädyllisissä kunnoissa. Eli ei hirvee finninaama ja pesisräpylätissi.

Haluan nähdä miten upea tämän kommentin kirjoittaja on ♡

Vierailija
42/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

179cm ja 40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista hirveimpiä on sellaiset "naiset", joilla on leveät hartiat ylhäällä, ja alhaalla alaselkä ja perse sellaista yhtenevää massaa. Leveä alaselkä jossa vähän tai paljon jenkkakahvoja ja perse joka saman levyinen ulkonäöllisesti.

Niin. http://www.vauva.fi/keskustelu/3997199/ketju/muuten_mukavalla_miehella_…

Kyllä miehiä saa mollata loputtomiin, mutta naisista ei saa sanoa yhtään mitään.

Vierailija
44/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jalan koolle? Järkyttäviä kommentteja taas.

No kai sitä ihminen saa kuitenkin mielipiteensä sanoa? Kyllä teille lättäjalkaisille neliöperseillekin joku ottaja löytyy, ainakin jos naama ja tissit on muuten säädyllisissä kunnoissa. Eli ei hirvee finninaama ja pesisräpylätissi.

Mitä hyötyä on sanoa mielipiteensä asiasta jolle asianomainen ei voi mitään? Haluat vain pahoittaa toisen mielen, mistään muusta ei ole kyse. On eri asia sanoa mielipiteensä jollekin vaikka hänen tyylistään - sen kun voi halutessaan muuttaa. Yleensä tällaisilla kommenteilla halutaan antaa toisille vinkkejä siitä miten hän voisi näyttää kauniimmalta/tyylikkäämmältä. Silloin mielipiteen ilmaisemisella on hyvä tarkoitus.

Vierailija
45/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. http://www.vauva.fi/keskustelu/3997199/ketju/muuten_mukavalla_miehella_…

Kyllä miehiä saa mollata loputtomiin, mutta naisista ei saa sanoa yhtään mitään.

Minä en mollaa miehiä enkä naisia. Olen siis tuon kommentin kirjoittanut. Miesmakuni ei ole yleisten miesihanteiden mukainen ja pidän mm. lyhyistä, itseänikin lyhyemmistä miehistä. Vaikka en pidä pitkiä miehiä henk.koht. vetävinä, en minä heitä mollaa. Kaikki ovat sellaisia kuin ovat eikä toinen ole toistaan huonompi - makuja kun on monia.

Vierailija
46/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

181cm ja 40-41. 

Leveäharteisuuteni on ihan salilla hankittua, jostain syystä liha tarttuu hartioihin ja yläselkään tosi hyvin. On todella vaikeaa ylävartalolle istuvia vaatteita - sellainen joka on muuten sopiva, kinnaa hartioista ja kainaloaukoista (onko oikea termi, keksin itse), semmoinen taas joka mahtuu noista kohdin, on muuten aivan löysä ja epäpukeva. Erityisesti juhlamekkojen ostaminen on täyttä helvettiä. Ennen saliharrastusta mahduin ilmeisesti keskivertomuottiin ja vaatteita löytyi. 

Sama homma. Mulla on vielä selkeä vyötärökin, niin nuo hartioista mahtuvat vaatteet on usein sellaisia, että siihen vyötärölle mahtuisi 2 meikäläistä...

Olen ratkaissut ongelman ostamalla esim. vain joustavasta materiaalista tehtyjä jakkuja. Silloin voi valita kokoa pienemmän, kun jakku joustaa yläosasta. Nappeja sentin - kaksi siirtämällä saa lisäksi helpon kavennuksen vyötärölle. Vaihtoehtoisesti voi ostaa bolerimallisia, jolloin liian suuri koko ei haittaa, kun vaate loppuu siihen mistä pitäisi pienemmän koon alkaa :P. 

Vierailija
47/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

153/36. Ranteet mulla on ohuet ja kädetkin pienet, mutta siro en ole. Mitenhän tämäkin on mahdollista :D Olen jotekin hartioista ja keskivartalosta tosi leveä. Lantio taas on sitten kapeampi kuin hartiat.

Vierailija
48/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein, jos luusto on leveä, niin se on kaikkialta leveä. Samoin siro eli kapealuinen ihminen on yleensä kaikkialta siro. Tietysti tähänkin on poikkeuksia, mutta kyllä ihmisen rakenne on keskimäärin kuitenkin melko sopusuhtainen. 

Eli, jos hartioiden luusto on leveä, niin yleensä myös muuten on luusto leveää. Itselläni kengännumero on jalan pituuden mukaan 38, mutta jalka on niin leveä, että joudun käyttämään kokoa 40 ja joskus jopa 41. Luonnollisesti kärkeen jääkin sitten paljon tyhjää, mutta kunnon leveälestisiä kenkiä ei vaan ole niin paljoa olemassa, että sellaisen voisi aina valita. Myös muualta olen leveäluinen, esim. ranteeni ovat yhtä paksut kuin yli 20 senttiä pidemmällä miespuolisellä kaverilla (eikä ranteissani ole läskiä, ei siis johdu lihavuudesta).

Tämä pitää paikkansa minunkin kohdallani. Leveä lantio, leveät hartiat, leveä leuka. Ja paksut ranteet. 161cm/59 kg, kenkä 39.

Vierailija
49/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

178 cm ja kengännumero 41, leveä lesti.  Sen lisäksi, että hartiani eivät sovi oikein minkään kokoisiin naistenvaatteisiin, valmisvaatteissa on liian lyhyet hihat ja lahkeet, ja paitojen vyötärö on liian ylhäällä ja housujen vyötärö liian alhaalla (lantiofarkuissa olisin suorastaan epäsiveellinen näky). Kokouimapukuun en ole mahtunut koskaan, koska vaikka pitkätorsoinen malli mahtuisikin ylleni, rinnan kohta pingottelee jossain vyötärön kohdalla ja olkaimet paukkuvat. Sama pätee bodyihin ja muihin alushepeneisiin. Olen kerta kaikkiaan eri muotoa kuin valmisvaatteisiin sopivat ihmiset.

Asusteet ovat samanlainen ongelma. Onneksi Sauso tekee nahkahansikkaita, joiden sormet ovat tarpeeksi pitkät ja jotka peittävät ranteetkin kunnolla. Jollei ulkonäöllä ole väliä, säästän "edustushansikkaitani" käyttämällä miesten hanskoja. Hatut eivät minulle mahdu, ja silmä- ja aurinkolasit ovat miesten osastolta, koska naisten mallien sangat vääntyvät saranoillaan ulospäin. Onneksi osatekijäni ovat suurin piirtein keskenään sopusuhtaiset. Olisi kamalaa, jos muuten olisin tämän kokoinen mutta minulla olisi esimerkiksi hirveän pieni pää. :)

Vierailija
50/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta mitä ihmettä sinä horiset?

Vierailija
51/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mitatkaa niitä hartioitanne myös? Eli kun seisotte peilin edessä niin laitatte mittanauhan olkapäästä olkapäähän.

Olen aina ajatellut olevani leveähartiainen mutta en tiedä onko näin

Vierailija
52/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot hartiat on plussaa naisella.

M42

Vierailija
53/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tää vastaus liittyi ap:n kysymykseen?

Vierailija
54/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 ja kapeat hartiat, kenkä 42

Vierailija
55/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm, kengänkoko 37/38 (riippuu kengästä), todella leveät hartiat, vaikea asettua auton kuppipenkkiin mukavasti, sekä lyhyt selkä ja pitkät kädet ja jalat. Takapuolta ja tissejä löytyy ihan kiitettävästi :D

Vierailija
56/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mitatkaa niitä hartioitanne myös? Eli kun seisotte peilin edessä niin laitatte mittanauhan olkapäästä olkapäähän.

Olen aina ajatellut olevani leveähartiainen mutta en tiedä onko näin

Tässä lukemista. Voit vertailla sopusuhtaisuuttasi vaikka loppupäivän näillä ohjeilla. Sivulla 9 näytetään, mistä kohdasta hartian leveys mitataan, ja taulukko-osassa on hartioiden leveys kussakin vartalotyypissä ja koossa. Minun hartioideni leveys on 45,5. Olen siis useimpien taulukoiden ulkopuolella ja niissä isoimmissakin vartalotyypeissä ihan ääripäässä.

http://www.stjm.fi/media/julkaisut/tiedostot/n-2001.pdf

Kirjoittaja numero 50 (ei kokonumero)

Vierailija
57/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, hauska taulukko tuo stjm:n! Oma hartialeveys myös yli 45, olen amazoni... :D

Pituus 168. Koenkin olevani yläkropasta "romuluinen", mutta eipä sieltä laihdutettuakaan saa. Ei haittaa. 

Vierailija
58/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein, jos luusto on leveä, niin se on kaikkialta leveä. Samoin siro eli kapealuinen ihminen on yleensä kaikkialta siro. Tietysti tähänkin on poikkeuksia, mutta kyllä ihmisen rakenne on keskimäärin kuitenkin melko sopusuhtainen. 

Eli, jos hartioiden luusto on leveä, niin yleensä myös muuten on luusto leveää. Itselläni kengännumero on jalan pituuden mukaan 38, mutta jalka on niin leveä, että joudun käyttämään kokoa 40 ja joskus jopa 41. Luonnollisesti kärkeen jääkin sitten paljon tyhjää, mutta kunnon leveälestisiä kenkiä ei vaan ole niin paljoa olemassa, että sellaisen voisi aina valita. Myös muualta olen leveäluinen, esim. ranteeni ovat yhtä paksut kuin yli 20 senttiä pidemmällä miespuolisellä kaverilla (eikä ranteissani ole läskiä, ei siis johdu lihavuudesta).

Mulla taas on leveä lantio ja leveät hartiat, mutta ranteet ja nilkat on kapeat ja sääret ja käsivarretkin aika ohuet. Samoin jalkani on kapea, ei ollenkaan leveä.

3

Vierailija
59/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vielä ehdi taulukkoa katsoa...

mutta kuten kirjoittaja 58, olen 168 ja leveäharteinen:

aina haukuttu hoikaksi, missiksi, pitkäksi ym.

Ja huomannut itsekin, että paljon saan lihotakin, ja kaikki jankkaa silti vain oletko laihtunut : D .

Eli tekee hyvää siluetille nuo leveehartiat.

:)

Vierailija
60/135 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

162 ja 39. Hartiat on kuin uimarilla (ja rinnat isot) ja ikävä kyllä olen työssä, jossa tarvitaan jakkuja.

sama, pituus vain 165, ja minun on luultu harrastavan potkunyrkkeilyä Ym...enkä harrasta moisia lajeja :D