Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siivosin ja roskaa tuli niin paljon ettei taloyhtiön roskikseen mahdu

Vierailija
02.02.2016 |

Siivosin ensimmäistä kertaa kuukausiin, ja roskaa tuli yhteensä seitsemän jätesäkillistä. Taloyhtiön roskikseen ei millään mahdu. Mitä teen?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahantulo motivoi masentuneen ylös sängystä ja siivoamaan. Just joo.

Vierailija
22/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vaikka kylpyhuoneeseen :) Tsemppiä ap, toivottavasti et ota itseesi noista typeristä kommenteista. En voi käsittää, miten ilkeitä AIKUISET ihmiset voivat olla. Ihan mahanpohjasta otti, kun luin näitä vastauksia.

Itse en tee tänne koskaan ikinä mitään avauksia, koska en todellakaan kestäisi lukea niitä kommentteja. Ihmisessä pitää olla jotain pahasti vialla, jos ei osaa yhtään asettua toisen ihmisen asemaan vaan latelee pelkkiä haukkuja.

Kaikkea hyvää sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nyt sitten haluat, että sanotaan? Laita muovipusseihin ja vie pikkuhiljaa. Tunge kaappeihin piiloon. Ei taida nyt oikein olla mitään taikasauvakeinoja. Se työntekijä tulee auttamaan sua. Sehän on jo iso juttu, et oot siivonnut.

Vierailija
24/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viet ne jätesäkit sinne roskakatoksen lattialle siksi aikaa kun sossu käy?

Vierailija
25/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne mitkä ei mahdu roskiksiin niin viet varastoon odottamaan että roskis tyhjennetään

Mua ottaa aina suunnattomasti päähän, kun joku tekee näitä jättisiivouksia ja täyttää samantien kaikki taloyhtiön roskikset omilla jätteillään - siis sellaisilla, jotka jokaisen kuuluisi itse toimittaa kaatopaikalle. Sitten kaikki muut taloyhtiön asukkaat säästelee omia talousjäte pussejaan jossain ovenpielissä pyörimässä. Tää maa on täynnä niin ärsyttäviä itsekkäitä uusavuttomia ihmisiä, etten tahdo välillä kestää !!

Vierailija
26/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työttömänä masennuksen takia, ja samasta syystä sosiaalityöntekijä tulee tänään käymään. Ei ole lapsia. Roskat on ihan perusroskia kuten maitopurkkeja sun muita. Olen ollut viime kuukaudet niin huonossa kunnossa etten ole saanut edes roskia vietyä. En kaipaa nyt syyllistämistä. Olen onnellinen siitä että sain siivottua pitkästä ailaa, mutta en tiedä mitä tämän roskan kanssa teen. Toki olisi pitänyt lajitella mutta siihen voimavarat eivät riittäneet. Ap

En syyllistä sinua, mutta kun jaksoit siivota ja kerätä roskat, olisit ihan yhtä hyvin jaksanut lajitella ainakin ne maitopurkit pois muiden roskien joukosta. Roskapussit olisivat vähentyneet. Eikö sinulla ole ystäviä, jotka olisivat voineet auttaa päivän askareissa, kuten roskien viemisessä, kun olet ollut sairaana ja masentunut?

Tsemppiä jatkoon.

Vierailija
27/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No justiinsa joo - ja tämmöisiä vinkujia meillä yhteiskunnassa elätetään. Ryhdistäydy, mene töihin, tee velvollisuutesi niin kuin muutkin!

Vierailija
28/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä dumppasin muutossa  3 isoa roskakoria täyteen. Heitin vanhat lasten istuimetkin sinne. Samoin isot muoviset kukkaruukut jne. Ei valittanut kukaan.

Vierailija
29/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kippaisin kaikki jätesäkit, jotka mahtuvat, roskikseen ja loput jättäisin siististi suljettuina roskapöntön viereen.

Vierailija
30/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne mitkä ei mahdu roskiksiin niin viet varastoon odottamaan että roskis tyhjennetään

Mua ottaa aina suunnattomasti päähän, kun joku tekee näitä jättisiivouksia ja täyttää samantien kaikki taloyhtiön roskikset omilla jätteillään - siis sellaisilla, jotka jokaisen kuuluisi itse toimittaa kaatopaikalle. Sitten kaikki muut taloyhtiön asukkaat säästelee omia talousjäte pussejaan jossain ovenpielissä pyörimässä. Tää maa on täynnä niin ärsyttäviä itsekkäitä uusavuttomia ihmisiä, etten tahdo välillä kestää !!

AP on mieletään sairastunut. Koita nyt vähän ymmärtää ja löystää vannetta!

Vierailija
31/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä dumppasin muutossa  3 isoa roskakoria täyteen. Heitin vanhat lasten istuimetkin sinne. Samoin isot muoviset kukkaruukut jne. Ei valittanut kukaan.

En minäkään ole perään soitellut poismuuttajille, mutta kyllä se jättää aika paskasen maun jälkeensä kun ihan fiksuna pidetty naapuri posauttaa jätekatokseen kaatopaikkakuorman poislähtiessään. 

Yhtenä esimerkkinä rullaverho, joka kuljeksi kuukausia jätekatoksessa, koska jäteyhtiö ei vaan kuljeta sellaista pitkää metallitankoa ilman erillistä kuljetuksen tilaamista. 

Järjenkäyttö ja huomaavaisuus suotavaa. 

t. Erään yhtiön hallituksen pj

Vierailija
32/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet ne roskasäkit taloyhtiön roskiksiin ja jos ei kaikki mahdu, jätät roskakatokseen roskisten viereen. Mistä sitä kukaan tietää, että ne sinun on? Eli ei niitä sinulta osata laskuttaa!

.

Voimia sinulle, kyllä asiat tuosta selviää! Päivä kerrallaan mennään kevättä kohti, tulee valoisampaa ja luonto herää! Saat siitäkin itsellesi voimia, käy ulkoilemassa päivittäin niin mielialasi paranee ja nukut paremmin :D

Vierailija
33/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyksenä tuli, miten uskollisia kierrättäjiä täällä onkaan.....

Vierailija
34/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Hienoa että sait siivottua! Tunge niin monta kuin saat mahtumaan roskiksiin ja muut siististi lattialle viereen. Toivottavasti raha-asiasi järjestyvät myös!

Vierailija
35/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee niistä nyt ongelmaa. Vie osa ja osa piiloon vaatekaappiin tai muualle. Tai vie vaikka kellariin ja laita lappu "lähdössä eteenpäin klo 16". Eiköhän sulla oo nyt tärkeämpiä asioitakin siellä mietittävänä.

Vierailija
36/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viet ne roskasäkit taloyhtiön roskiksiin ja jos ei kaikki mahdu, jätät roskakatokseen roskisten viereen. Mistä sitä kukaan tietää, että ne sinun on? Eli ei niitä sinulta osata laskuttaa!

.

Voimia sinulle, kyllä asiat tuosta selviää! Päivä kerrallaan mennään kevättä kohti, tulee valoisampaa ja luonto herää! Saat siitäkin itsellesi voimia, käy ulkoilemassa päivittäin niin mielialasi paranee ja nukut paremmin :D

Laskutetaan ne taloyhtiöltä, joten jokainen asukas maksaa.

Vierailija
37/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työttömänä masennuksen takia, ja samasta syystä sosiaalityöntekijä tulee tänään käymään. Ei ole lapsia. Roskat on ihan perusroskia kuten maitopurkkeja sun muita. Olen ollut viime kuukaudet niin huonossa kunnossa etten ole saanut edes roskia vietyä. En kaipaa nyt syyllistämistä. Olen onnellinen siitä että sain siivottua pitkästä ailaa, mutta en tiedä mitä tämän roskan kanssa teen. Toki olisi pitänyt lajitella mutta siihen voimavarat eivät riittäneet. Ap

Opettele lajittelemaan jätteesi. Yhteen maitotölkin sisään mahtuu 7-9 maitotölkkiä, wc-paperihylsyn sisään 5-9 hylsyä. Rasiat sisäkkäin, biojäte erikseen jne.

Tajuatko ettei ap nyt siihen pysty?

Viet sinne roskikseen niin monta kuin mahtuu koska on perusroskaa. Kyllä sinne kuule aika paljon mahtuu.

En ole tuo kenelle vastasit mutta ei, en ymmärrä. Sen lajittelun olisi voinut tehdä jo siinä vaiheessa, kun niitä roskia niihin pusseihin laittoi! Kyllä masentunutkin kykenee laittamaan jätteen oikeaan pussiin sillä samalla vaivalla, kun laittaa siihen sekapussiin. Masennus, tuo tekosyy kaikkeen!

Vierailija
38/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole perään soitellut poismuuttajille, mutta kyllä se jättää aika paskasen maun jälkeensä kun ihan fiksuna pidetty naapuri posauttaa jätekatokseen kaatopaikkakuorman poislähtiessään. 

Yhtenä esimerkkinä rullaverho, joka kuljeksi kuukausia jätekatoksessa, koska jäteyhtiö ei vaan kuljeta sellaista pitkää metallitankoa ilman erillistä kuljetuksen tilaamista. 

Niin, nämä ovat näitä minä-minä-minä ihmisiä, jotka luulevat, etteivät yleiset säännöt ja ohjeet koske heitä. 

Vierailija
39/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rullaverhon saa helposti taitettua mutkalle kaksin kerroin, niin että mahtuu hyvin roskikseen. Ei tarvitse tilata omaa limusiinikyytiä sitä hakemaan.

Älkää heittäytykö ihan kädettömiksi.

Vierailija
40/68 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä lisääntymäänkin on pitänyt mennä, vaikka ei edes omista jätteistään osata hankkiutua oikein eroon. Seuraava sukupolvi yhtä idiootteja.