Oletko koskaan ihastunut sellaiseen henkilöön johon et kuvitellut ihastuvasi?
Kommentit (38)
Olen ihastunut mieheen, jonka ehdin tuntea 13 vuotta ennen ihastumistani. On kyllä aivan ihana mies, joten sen suhteen ei kai sitten pitäisi olla yllättävää. Kaiken lisäksi tunne on molemminpuoleinen ❤️
Vierailija kirjoitti:
En, olen mies.
Tosin sellainen nainen ihastui minuun, jonka en olisi koskaan olettanut ihastuvan tämmöiseen, tuskin oletti itsekään ihastuvansa..
Kerro lisää.
Kyllä, juuri tällä hetkellä. Tämä henkilö oli röyhkeä ja tökerö, ulkoisesti ihan erilainen kuin minun ihanteeni ja muutenkin ihan eri maailmasta. Menin treffeille hänen kanssaan ihan vitsinä, hupina ja ajanvietteenä, mutta jutellessamme näin hänessä ihan uusia puolia. Tälläkin hetkellä odotan sydän syrjällään hänen yhteydenottoaan.
Vierailija kirjoitti:
En, olen mies.
Tosin sellainen nainen ihastui minuun, jonka en olisi koskaan olettanut ihastuvan tämmöiseen, tuskin oletti itsekään ihastuvansa..
miksi et olettanut naisen ihastuvan sinuun?
Olen. Tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta kuin näin hänet. Ajattelin, että herranjumala mistä tuo ihanuus oikein tuli. Olen mies.
Aina. Ihastukseni eivät koskaan ole olleet ulkonäöllisesti sitä tyyppiä josta yleensä pidän, ihastun kai sitten aina sisinpään.
Olen. Tälläkin hetkellä ihastunut mieheen, johon en olisi ikinä uskonut ihastuvani. Mutta luonteeseen ihastuin ensin ja sitten aloin nähdä hänet maailman kuumimpana. ❤
Itseasiassa näin pääs käymään, vaikka en sifä haluakaan myöntää kenellekään. Kaikkein vähiten itelleni.
Kuvissa mies ei oo kovinkaan kummosen näkönen, mut irl luoja miten komea onkaan! Ne silmät, se hymy ja mikä huumori!!
Kaverina menin tapaamaan, mut taisin ihastuneena poistua paikalta.
En todellakaan tajua miten tässä näin pääs käymään, ei mun pitäny ihastua "kaveriin"! o.O
Vierailija kirjoitti:
Aina. Ihastukseni eivät koskaan ole olleet ulkonäöllisesti sitä tyyppiä josta yleensä pidän, ihastun kai sitten aina sisinpään.
Sama
Olen, mutta tajusin sen liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut mieheen, jonka ehdin tuntea 13 vuotta ennen ihastumistani. On kyllä aivan ihana mies, joten sen suhteen ei kai sitten pitäisi olla yllättävää. Kaiken lisäksi tunne on molemminpuoleinen ❤️
Ihana lukea onnellisia tarinoitakin joskus ! Onne teille!
Ihastuin henkilöön jota kohtaan en vuosiin tuntenut mitään erityistä. Vähitellen kuitenkin aloin kiinnostua hänestä enemmän ja enemmän.
Oon ihastunut. Esim yli 5vuotta ikäeroa, jopa yli 10vuotta kerran, vaikka hakusilla ollut omaa ikää.
Jep. Asutaan vaan eri universumeissa.
Kylläpä juu.
Ikinä en oo uskonu ihastuvani uskonnolliseen ihmiseen, mutta tässäpä sitä ollaan..
Joo, pienimunaiseen mieheen. Ei varmasti tule yllätyksenä ettei ihastus kestänyt kauaa. - N34
Itseasiassa aika monta kertaa. Pari on kyllä ollut oikeita pohjanoteerauksia. Onneksi olen kuitenkin enemmän järki-ihminen ja hahmotan tilanteet joista ei seuraisi mitään hyvää joten osaan pitää tunteeni omana tietonani :D
Parhaillaan kyllä! Ensinnäkin pukeutumistyyli silloin kun ekaa kertaa kohtasimme oli täysin eri kuin mistä kuvittelin pitäväni, mutta ne silmät ja tanssitaito vei vaan mennessään 😊. Lisäksi ko. henkilö on kotoisin ns. maalta, todella uusi juttu minulle joka on koko ikänsä asunut Helsingissä ja exät ovat olleet joko täältä tai sitten ulkomailta.
Pisteenä vielä i:n päälle oli ko. henkilön ammatti, en ole ikinä edes ajatellut ko. ammattiryhmää.
Summa summarum, se on loppujen lopuksi se kemia minkä pitää toimia, muut kriteerit voi kyllä unohtaa. Vielä kun olosuhteet olisivat toiset niin pääsisin testaamaan voisiko homma oikeasti toimia noin erilaisen miehen kanssa 😁
En, olen mies.