Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun isä taisi paljastua viikonloppuna av-mammaksi (en ole porvoolainen)

Vierailija
01.02.2016 |

Mainitsi sivulauseessa täällä olleen ketjun ja käytti yhtä sanaa, jota en ole kuullut käytettävän muulla kuin tällä palstalla. :'D

En tiedä mitä pitäisi ajatella, naurattaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhih

Vierailija
2/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsihän on siis AV-setä. Ei mikään mamma.

Ihme, että naiset ovat jotenkin yrittäneet jotenkin omia vauva lehden palsta itselleen, ikään kuin miehillä ei olisi mitään tekemistä vauva aiheisten juttujen kanssa.

t. M:46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukka?

Vierailija
4/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme, että naiset ovat jotenkin yrittäneet jotenkin omia vauva lehden palsta itselleen, ikään kuin miehillä ei olisi mitään tekemistä vauva aiheisten juttujen kanssa.

Mamma mikä mamma, live with it.

Vierailija
5/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lassukka?

Siis kysytkö sinä onko isäni lassukka vai käyttikö lassukka-sanaa? :D Ei kumpaankin.

Ap

Vierailija
6/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan mamma. Kaikki av-palstalla käyvät ovat av-mammoja ikään, sukupuoleen ja lapsitilanteeseen katsomatta. :)

Ap

Vierailija
7/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä oon pitkään jo epäillyt että mun äiti (50v) käy täällä. Sen takia en viitsi kysellä täällä hirveän henkilökohtaisia juttuja ettei se tunnista :/

Vierailija
8/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään tuota päivää kun lipsautan jotenkin olevani av-mamma. Toisaalta aika noloahan se sille tunnistajallekin on, kun ei voi ääneen ilkkua paljastumatta itse samanlaiseksi ;)

Tämä palsta tuntuu olevan sellainen, että kukaan ei virallisesti täällä käy mutta silti kaikki tietää mitä täällä puhutaan...

Vierailija
9/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pelkään tuota päivää kun lipsautan jotenkin olevani av-mamma. Toisaalta aika noloahan se sille tunnistajallekin on, kun ei voi ääneen ilkkua paljastumatta itse samanlaiseksi ;)

Tämä palsta tuntuu olevan sellainen, että kukaan ei virallisesti täällä käy mutta silti kaikki tietää mitä täällä puhutaan...

Haha, niinhän se menee. ;)

Mäkin vaan tuijotin isää, lohdin parhaimman mahdollisen pokeri-ilmeen naamalle, esitin etten huomannut mitään ja jatkoin kiireesti jonkun aasinsillan kautta toiseen aiheeseen. :D

Ap

Vierailija
10/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen myös isääni av-mammaksi, pari sellaista lipsautusta olen häneltä kuullut joita ei oikein voi muuten tietää. Yritän teeskennellä etten ymmärrä mistä on kyse.

Vierailija
11/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden sukupolven mammat. :)

Vierailija
12/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni.

Vierailija
13/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä av-mammana, vaikka isä todellisesti olen, yritän puolustella AP:n isää.

On häviävän pieni mahdollisuus, mutta mahdollisuus kuitenkin, että hän on vahingossa av-mammaillut.

Nykyään kun googlettaa asiaa kuin asiaa, päätyy aina tänne. Ehkä siinä sivussa ikäänkuin vahingossa lukee vähön enemmänkin ja oppii mammatermejä.

Ehkä hän on vain vahinkomamma, ei aito av-mamma.

Vierailija
14/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini (mies) käy täällä. Hän on myös jäänyt kiinni pettämisestä tällä palstalla. Juristi Helsingistä :)

Vierailija
15/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On häviävän pieni mahdollisuus, mutta mahdollisuus kuitenkin, että hän on vahingossa av-mammaillut.

Nykyään kun googlettaa asiaa kuin asiaa, päätyy aina tänne. Ehkä siinä sivussa ikäänkuin vahingossa lukee vähön enemmänkin ja oppii mammatermejä.

Vahinkomamma :D :D

Vierailija
16/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nolostelua. Meillä oli viikonloppuna sukujuhlisssa kaikki viisikymppisistä tädeistä ja sedistä kaksikymppisiin samaa mieltä, että netin parhaita juttuja täällä.

Vierailija
17/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että av-mammaisät pitää toistensa puolta tälleen. :D

Ap

Vierailija
18/23 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme nolostelua. Meillä oli viikonloppuna sukujuhlisssa kaikki viisikymppisistä tädeistä ja sedistä kaksikymppisiin samaa mieltä, että netin parhaita juttuja täällä.

No ehkä me muut ollaan vaan niin av-häveliäitä.

Vierailija
19/23 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä oon pitkään jo epäillyt että mun äiti (50v) käy täällä. Sen takia en viitsi kysellä täällä hirveän henkilökohtaisia juttuja ettei se tunnista :/

Jos olisit mun tytär et epäilis vaan tietäisit. N50v

Vierailija
20/23 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totuuden nimissä on sanottava, että kovin vähän onkin. Vaikka siis Vauva-lehden palstasta on kyse, niin kyllähän vauva-aiheet täällä vähemmistössä, eikä niissä ketjuissa todellakaan meitä miehiä näy.

No missä sitten näkyy? Tietenkin talouteen, politiikkaan ja seksiin liittyvissä aiheissa. Esimerkiksi talouspolitiikkaan liittyvissä ketjuissa ei juurikaan naisia näy (valitettavasti), vaan ovat kyllä täysin meidä miesten hallussa. Myös seksissä miehet on hyvin edustettuina ja veikkaanpa, että aika monen miehen tänne ovat tuoneetkin kyseiset aiheet, etenkin takavuosien tuheron esittelemisketju ;)

-m43-