LIDL kusettaa sisäänvetotuotteillaan!!!
Tarjoukset olivat to-ke
Perjantaina kaupassa käydessäni olivat loppu ainakin:
Jauheliha 250g/1€
Aurinkokuivatut tomaatit 1€/prk
Pizza-patonki mikälie 1€
Ei kuulemma ole enää, kaikki valitettavasti loppu :(
Mozzarella juustoraastekin 1€ oli varmasti loppu, ei ollut enää mielenkiintoa etsiä ja kyselä vaan lähdin kaupasta.
Jäin vaan pohtimaan, että ovatko ne oikeasti loppu vai laitetaanko muutama tuote hyllylle joka päivä jostain varastosta.
Ihan samaa kusetusta kuin huonekaluliikkeillä aikoinaan. Sohva 50€, mutta "unohtivat" mainita, että myynnissä 1 kpl. K ja S marketitkin monesti ilmoittavat esim. 1000 kpl erä. Lidl Ei ilmoita mitään.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa mäkin menin perjantaina hakemaan just niitä aurinkokuivattuja tomaatteja ja jauhelihaa, molemmat loppu. Eipä mun maailmani kyllä siihen kaatunut, ostin muuta sitten.
Jauhelihan kohdalla mainoksessa ilmoitettiin selvästi, että kyse on ERÄstä.
Juttelin oman Lidlini myyjän kanssa, kun kysyin italiasta risotto-riisiä lauantaina. Hän kertoi, että tarjous oli alkanut torstaina ja jo perjantaina oli jotkut tuotteet loppu. Italia-viikon suosio oli ilmeiseseti yllättänyt sisäänostajat. Aivan normaalia toimintaa, sitä kristallipalloa kun ei ole heilläkään.
Meillä pohjoisen Lidleillä on sama ongelma kuin pohjoisen giganteilla. Kun alkaa joku tarjous, niin sitä tuotetta ei olla vielä edes saatu sille päivälle, vaan tulee vasta seuraavana tai sitä seuraavana päivänä, kunhan kuorma tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos vaan, keksit juuri miten kaupanala ja markkinointi toimii! Mainoksien tuotteethan ovat nimenomaan mainitsemiasi sisäänvetotuotteita, joilla asiakkaat saadaan kauppaan kuluttamaan rahansa mieluiten kaikkeen muuhun kuin noihin ko. tuotteisiin. Jos tuotteita varattaisi niin isot erät, että kaikki halukkaat niitä saisivat, ei se olisi kaupan kannalta tuottoisaa toimintaa. Kivahan se on joskus jotain saada tarjoushintaan, mutta ei se minun päivääni pilaa, jos tuotetta ei enää olekaan. Jos tarjoukset ovat niin tärkeitä, parempi olla ajoissa liikkeellä. Aikainen lintu madon nappaa.
Kumma kun Cittarissa ja Prismassa riittää kyllä kahvia ja vaippaa ihan tarpeeksi koko tarjousajan. Luotettavuus on yksi tärkeimmistä keinoista pitää asiakkaat itsellä.
Oletko yksinkertainen?
Kahvi ja vaipat kuuluvat ko. kauppojen tuotevalikoimaan jatkuvasti.
Lidlin "maaviikkojen" tuoteet taas eivät, vaan niitä on saatavilla vain silloin, normaalivalikoimaan ne eivät kuulu.
Saa sitä ajatella ihan itsekin.
Ap, kerro minkä k-kaupan kauppias olet niin voidaan tarkastella mainoksiasi?
Täällä Lapissa on usein saanut tarjoustuotteita vielä silloinkin kun tarjousaika on jo ohi. Erää on kait jäljellä joten myyvät vielä tarjoushintaan. Ihan mukava kun voi hakea superlauantai-tuotteita vielä maanantaina jne.
Vierailija kirjoitti:
Lidlhän tuli kuuluisaksi tuosta toiminnasta jo silloin, kun se rantautui Suomeen. Se on alusta asti ollut tuollainen. Senpä takia en käy siellä koskaan. Alkuaikoina kävin muutaman kerran etsimässä mainostettua tuotetta, mutta sanottiin, että on loppu, vaikka olisi ollut ensimmäinen tarjouspäivä ja minä heti ovien auetessa aamulla sitä ostamassa. Ja näin kävi siis ihan joka kerta. Ei ole sen jälkeen ollut kiinnostusta kyseistä kauppaan kohtaan. Käyn mieluummin Prismassa, joka toimii reilusti (ja jossa on kunnon valikoima ja asiakaspalvelua ja kohtuulliset hinnat).
+ saat palkkaa viraalimainonnasta ;)
Vierailija kirjoitti:
Lidlhän tuli kuuluisaksi tuosta toiminnasta jo silloin, kun se rantautui Suomeen. Se on alusta asti ollut tuollainen. Senpä takia en käy siellä koskaan. Alkuaikoina kävin muutaman kerran etsimässä mainostettua tuotetta, mutta sanottiin, että on loppu, vaikka olisi ollut ensimmäinen tarjouspäivä ja minä heti ovien auetessa aamulla sitä ostamassa. Ja näin kävi siis ihan joka kerta. Ei ole sen jälkeen ollut kiinnostusta kyseistä kauppaan kohtaan. Käyn mieluummin Prismassa, joka toimii reilusti (ja jossa on kunnon valikoima ja asiakaspalvelua ja kohtuulliset hinnat).
Hohhoijaa.
Minä käyn edelleenkin LIdlissä, vaikka olenkin joskus jäänyt ilman näitä erikoisviikkojen erikoistuotteita. Enkä lankea sinun valheelliseen propagandaasi, vaan jatkan edelleen asioimista kaupassa, jonka ansiosta sinunkin rakkaassa Prismassasi hintoja on "halpuutettu" (järkyttävä sanahirviö).
Kaveri jäi kerran ilman jotakin tuotetta ja vannoi suutuspäissään, ettei ikinä jalallaan astu koko Lidliin. En tiedä onko pitänyt sanansa mutta jos on, niin itsellenpä on vahinkoa tehnyt. Vanhaa sananlaskua mukaellen: ei Lidl yhtä insinööriä kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
menit pe ja tarjoukset alkoi to siinä vastaus
7 päivää tarjoukset ja ekana/tokana päivä loppu. Hyvin on varauduttu. Viikonloppuna mitään täydennystä tuskin tulee joten myyvät eioota koko viikonlopun. Todella laadukasta toimintaa.
Kyllä ne rekat kulkevat viikonloppuisinkin, joten täydennystä tuli, ainakin meidän Lidliin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä pohjoisen Lidleillä on sama ongelma kuin pohjoisen giganteilla. Kun alkaa joku tarjous, niin sitä tuotetta ei olla vielä edes saatu sille päivälle, vaan tulee vasta seuraavana tai sitä seuraavana päivänä, kunhan kuorma tulee.
Noitten giganttien kanssa on ihan sama täällä etelämmässäkin. Tarjoustuotetta saattaa olla joku 3 kpl erä, se erä tulee 4 päivää myöhässä ja on myyty serkunkumminkaimalle jo etukäteen. Kyttäsin itse pojalleni halpaa tablettia. Torstaina alkoi ale ja minä aamulla oven kahvassa kiinni. Ei ole tullut vielä, ei voi varata.
No, sattui olemaan sellainen viikko, että netissä pystyin tarkastelemaan saldoa. Seuraavana tiistaina ilmestyi sopivasti aamupäivällä yhtäkkiä saldoksi 3 kpl ja minä gigantissa 5 min päivityksestä. "Ei ole, tarjouserä myytiin loppuun jo viime viikolla" kertoi asiakaspalvelija. Minä siihen, että "Ei täällä niitä ole viime viikolla ollutkaan, eikä tälläkään viikolla, ennenkuin 10 minuuttia sitten. Miten helvetillä olette ne onnistuneet loppuunmyymään?". Asiakaspalvelija lehahtaa punaiseksi, menee nurkkaan esimiehensä kanssa kuiskimaan, vilkuilevat välillä minua ja lopulta asiakaspalvelija tulee kertomaan, että "joo, olikin varastossa vielä yksi jäljellä". Taisi joutua myymään sen kumminkaimalle varatun....
Mutta ihan täyttä huijausta se kotiin jaettava tarjouslehtikin, sama vaikka mainostais ydinvoimaloita kympillä, ei niitä kuitenkaan hyllyssä ole.
Aikamoista draamailua tämä että ilman jotain tarjoustuotetta jääminen on niin kova paikka ettei enää asioi kys kaupassa :D
Itse teen kerran viikossa isot ruokaostokset aina Lidlissä koska se on edullisin ja lähellä. Saan Lidlistä kaksi kassillista perusruokaa kuten kasviksia, hedelmiä, kuivatuotteita, maitotuotteita ja säilykkeitä samaan hintaan kuin muista lähikaupoista saisin vain yhden. Ei siinä paljon tarjoukset enää paina vaakakupissa.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista draamailua tämä että ilman jotain tarjoustuotetta jääminen on niin kova paikka ettei enää asioi kys kaupassa :D
Itse teen kerran viikossa isot ruokaostokset aina Lidlissä koska se on edullisin ja lähellä. Saan Lidlistä kaksi kassillista perusruokaa kuten kasviksia, hedelmiä, kuivatuotteita, maitotuotteita ja säilykkeitä samaan hintaan kuin muista lähikaupoista saisin vain yhden. Ei siinä paljon tarjoukset enää paina vaakakupissa.
Niinpä. Vihannekset, hedelmät ja jopa perunat ovat sekä halvempia että laadukkaampia LIdlissä kuin monessa muussa kaupassa.
Antaa nyt vaan K- ja S_ryhmän kärvistellä. Liian monta vuotta meitä on kusetettu hinnoissa. Miksi niitä muuten nyt olisi varaa pudottaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
menit pe ja tarjoukset alkoi to siinä vastaus
7 päivää tarjoukset ja ekana/tokana päivä loppu. Hyvin on varauduttu. Viikonloppuna mitään täydennystä tuskin tulee joten myyvät eioota koko viikonlopun. Todella laadukasta toimintaa.
Eihän ne tarjoukset ole koskaan voimassa 7 päivää, vaan esim. pelkkä torstai, sitten la-su ja ma-ke. Lukekaa tarkkaan ne mainokset. Itsellenikin kävi alkuun mokia, kun oletin tarjousten olevan voimassa monta päivää, vaikka olikin esim. vain torstaina.
Muistaakseni esim. nuo 1e jauhelihat olivat vain viime viikon torstain tarjouksessa. Ihan turhaa LIDL:in panettelua taas, vaikka ap ei itse ole osannut tulkita tarjouslehteä.
Ja voitte tarkistaa yllä olevan vaikka heti LIDL:in online tarjouslehdestä tai jos teillä sattuu olemaan paperimainos kotona.
Aurinkokuivatut tomaatit loppu vaikka tarjous keskiviikkoon asti.
Pasilan lidlistä löyty tarjoustuotteita vielä sunnuntainaki!
Kumma kun Cittarissa ja Prismassa riittää kyllä kahvia ja vaippaa ihan tarpeeksi koko tarjousajan. Luotettavuus on yksi tärkeimmistä keinoista pitää asiakkaat itsellä.