Kuinka vanhoja ihmisiä täällä palstailee? :)
Kommentoikaas ikänne, olisi mielenkiintoista nähdä minkä ikäistä porukkaa täällä liikuskelee. Teinitkin voivat kommentoida.
Itse olen 27-vuotias.
Kommentit (63)
Olen 103-vuotias.
Toki ikä alkaa rehellisyyden nimissä painaa.
En anna sen kuitenkaan haitata. Kun miniä vituttaa, niin palstalle laitan aloituksen. Maksoi mitä maksoi.
Saatanan keikistelijä ja teeskentelijä. Ei sitten muuta keksinyt, kuin tekeytyä kuolleeksi. Oikein oli hautajaisetkin pitänyt sille järjestää.
Kyllä harmittaa että oma hieno poikani ei näe tuon ämmän läpi. Huomiohuora se on!!!
49
Olenko vanha vai nuori? Mistä katsoo... Olen mm. Aika pienen äiti, ison myös.
Ja täällä käynyt ainakin17 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
57 ja tunnen olevani paljon nuorempi kuin 20 vuotiaat. Nuoret on nykyään niin tosikkoja.
Tämän saman olen pannut merkille!
Nuoret (naiset) ovat paljon totisempia ja kaavoihin kangistuneempia, jopa ahdasmielisempiä, kuin itse joskus 70- ja -80 -luvuilla. Myös itsekeskeisyys, materialismi, pinnallisuus, ihanteettomuus ja yleissivistyksen puute hämmästyttää täällä aina.
Taaksepäin on menty monessa asiassa.
55
Still going strong :)
En oo nössö, en tosikko, en mielensäpahoittaja
Vierailija kirjoitti:
Olen 103-vuotias.
Toki ikä alkaa rehellisyyden nimissä painaa.
En anna sen kuitenkaan haitata. Kun miniä vituttaa, niin palstalle laitan aloituksen. Maksoi mitä maksoi.
Saatanan keikistelijä ja teeskentelijä. Ei sitten muuta keksinyt, kuin tekeytyä kuolleeksi. Oikein oli hautajaisetkin pitänyt sille järjestää.
Kyllä harmittaa että oma hieno poikani ei näe tuon ämmän läpi. Huomiohuora se on!!!
:D :D :D
54 ja juuri tuon ikäiseksi itseni tunnen. Lähinnä kyrsii jengin naivismi kun tässä iässä on jo itselle realismia kertynyt.
Vierailija kirjoitti:
54 ja juuri tuon ikäiseksi itseni tunnen. Lähinnä kyrsii jengin naivismi kun tässä iässä on jo itselle realismia kertynyt.
Eikse kuitenkin oo myös niin, että kun noita kokemuksia on kertynyt ja elämän realiteetit tulleet tutummiks, nii myös ton kyrsimisen lisäks huumorintaju lavenee tosi tummille leveleille?
Mä oon 56 ja mun huumori alkaa tosiaan olla melko mustaa. Viihdyn jopa Ylilaudan Satunnaisella. Sielt ne kunnon anarkismit kukoistaa. Satunnaisesti.
Mut mun lempifilosofi onkin Nietzsche 😁
Kerroin aiemmin, että olen 52, mutta jostain kumman syystä tunnen itseni. 37-vuotiaaksi.
56,välillä tunnen itseni vanhemmaksi,välillä nuoremmaksi,riippuu mielentilasta.
Mitä nää vagisan pillut täällä tekee:D ?
66 v mummeli. Iloista päivää kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää vagisan pillut täällä tekee:D ?
Useimmat ainakin heitsä osaavat kirjoittaa ja käyttäytyä kunnolla.(t.66 v)
15