Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

leikkaus tulossa ja vauva ei huoli pulloa!

Vierailija
01.02.2016 |

Hei!

Oisko jollakin antaa vinkkiä seuraavaan:
Olen menossa leikkaukseen ylihuomenna ja vauva joutuu olla 8h - vuorokausi ilman tissiä. Vauva (5kk) ei huoli tuttipulloa. Olen yrittänyt normaalia ja aventin "tissinmuotosta" tuttipulloa. Menisköhän tuo aika jos mies yrittää pilttiä syöttää ja pipetillä päälle korviketta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama homma saman ikäisen kanssa. Mies oli vauvan kanssa sairaalassa ja juuri ennen saliin vientiä imetin. En ottanut esilääkettä ja heti herättyäni lypsin yhden satsin ja mies toi vauvan syömään. Sitten vielä kerran vauvan kävi osastolla syömässä ja myöhään illalla lähdin kotiin. Lääkäri suositteli jäämään yöksi mutta ilmoitin lähteväni kotiin. Minulle tehtiin vatsan tähystysleikkaus.

Tuota esilääkettä ei annettu juuri sen takia että pystyin imettämään mahd pian.

Vierailija
2/5 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vauva huolii pullonkin, kun on nälkä. Tuttiosan reiän tulee olla tarpeeksi pieni, että vauva saa maitoa vain silloin kun imee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vatsan tähystysleikkaus. Joo pakkokait se on sitten tuoda vauva sairaalaan jos ei muuten maito kelpaa. 😊

Vierailija
4/5 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka vauvalle pullo maistuiskin niin omat rinnat paisuu vuorokaudessa jos kukaan ei tyhjennä ja itse lypsäminenkin on aika työlästä.

Vierailija
5/5 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlainen ongelma ratkaistiin antamalla maito nokkamukista varovasti hörppyyttämällä. Siis sellaisesta nokkamukista, jossa ei ole venttiiliä eikä vauvan tarvitse imeä mukin nokkaa saadakseen maitoa. Mietittiin myös maidon antamista lusikalla, jos toi nokkamuki-idea ei olisi toiminut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän