Kaveri pyysi muuttoavuksi ja nyt pitäisi maksaa bensat
Olin pari päivää kaverille muuttoapuna ja matkaa tuli paljon, 500 km suuntaansa. Mentiin siis kaverin autolla ja hän pyysi minut auttelemaan. Nyt laittoi viestillä tilinumeronsa ja pyysi maksamaan puolet bensoista. Meneekö tämä nyt ihan oikein?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Olin pari päivää kaverille muuttoapuna ja matkaa tuli paljon, 500 km suuntaansa. Mentiin siis kaverin autolla ja hän pyysi minut auttelemaan. Nyt laittoi viestillä tilinumeronsa ja pyysi maksamaan puolet bensoista. Meneekö tämä nyt ihan oikein?
Huono provo!
Tottakai maksat puolet tai enemmän. Olihan mukavaa olla apuna.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja jos kaveri ajoi koko matkan, niin ap maksaa koko summan siitä hyvästä, että sai istua kyydissä.
Te provonhuutajat,
Minulle kävi erään hlön kanssa hyvin samantapaisesti. Ei nyt ihan noin härskiä kuitenkaan... :D
Se hlö on muutenkin ihan systemaattisesti tuollainen, aivan uskomaton tapaus.
(hyväksikäyttäjä).
Epäilen hänessä olevan narskupiirrettä.
.
Tätä ap.n tarinaa kyllä itsekin provoksi veikkaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja jos kaveri ajoi koko matkan, niin ap maksaa koko summan siitä hyvästä, että sai istua kyydissä.
Itse asiassa minusta olisi vähintäänkin reilua, että ap hankkisi kaverilleen myös uuden auton, koska kyllähän auto tuollaisella matkalla kuluu.
No jestas, jos minä pyytäisin jotain ystävää muuttoavuksi en todellakaan pyytäisi bensarahaa.Päinvastoin tarjoaisin reissussa koko ylläpidon, ruoat ja juomiset.
Laita takaisin laskusi. 20 €/h lienee ihan kohtuullinen korvaus tekemästäsi työstä.
Maksoin kaverille bensat. Hänellä on rahat tiukilla ja muuttaminen maksaa. Ehkä hän oli ajattelematon, mutta voin tämän kerran auttaa rahallisesti, kun itsellä kuitenkin menee ihan hyvin. En jaksa alkaa tästä riitelemään tai mitään kaverin kanssa. Hän loukkaantuu aika herkästi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa minusta olisi vähintäänkin reilua, että ap hankkisi kaverilleen myös uuden auton, koska kyllähän auto tuollaisella matkalla kuluu.
Ja huonekalut siitä ilosta, kun sait kantaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Maksoin kaverille bensat. Hänellä on rahat tiukilla ja muuttaminen maksaa. Ehkä hän oli ajattelematon, mutta voin tämän kerran auttaa rahallisesti, kun itsellä kuitenkin menee ihan hyvin. En jaksa alkaa tästä riitelemään tai mitään kaverin kanssa. Hän loukkaantuu aika herkästi.
Ap
Aika lapanen olet, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sisustajan, kun ei se kaveri kumminkaan osaa itse sisustaa.
Hahahahaha yks wiwwa aikanaan ruikutti mut sen seuraksi ajamaan pillurallia pikkukaupungin keskustaan ja pitkän väsytystaistelun jälkeen suostuin lähtemään sen kaveriksi. Heti kun iskin perseeni hänen isäpuolensa auton penkkiin, hän oli multa vailla bensarahaa!!! Hahahahahahahahahaha. Ap oot pöljä ku maksoit!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sisustajan, kun ei se kaveri kumminkaan osaa itse sisustaa.
Marko Paanasen
Hieno kaveri sulla ja varmasti kova höynäyttämään
Hah no varmaan joku olis niin idiootti et pyytäis OMASTA muutostaan bensarahaa muuttoavultaan.. Ei luoja keksi parempia trolleja.
Mulla oli joskus samankaltainen tapaus ja tein siitä tänne keskustelunkin :D kaveri siis pyysi minua seurakseen shoppailemaan ja reissun päätteeksi kinusi bensarahaa vaikka olin siis ihan vain hänen pyynnöstään mukana roikkumassa. Eri asia tottakai jos mennään vaikka yhdessä mökille tms, tällöin toki bensamaksut jaetaan.
Kaikenlaisia pummeja sitä maailmaan mahtuu.
En siis ollut ap, jota lainasit. Meillä tää systeemi toimii loistavasti. Eihän siinä muutossa olla koko ajan kiinni, vaan ehtiihän sen reissun aikana muutakin kivaa tekemään. Jokainen maksaa, joka kyydissä on ja kaikki maksaa vuorotellen. Eipä tulisi lähdettyä muuten vaikka Oulussa käymään, mutta syksyllä käytiin kaveriporukalla, kun yhdellä kaverilla oli miitinki joidenkin sen nettikavereiden kanssa, niin päästiin muutkin sinne edullisesti jakamalla bensakulut. Toimii!