Laittaisiko miehesi päällensä paidan: Jos haluat mulle vittuilla, niin tuolla saunan takana on vielä tilaa.
Kommentit (15)
sen jossa sama viesti päätty saunan takan on halkoja saattaisi teoriassa pukea jos kauheasti käyttäisi teksti T-paitoja. Tai sanotaan, että hymähtäisi sille.
Minusta ainoa hauska (tosin sekin vain noiden idioottimaiten alkuperäisten paitojn takia) on se paita jossa lukee " minulle vittuillaan" .
on sellainen paita jossa lukee
AVOHOIDOSSA
mut tollaista tuskin laittaisi mitä ap ehdottaa...
" Hihat palaa" (ja hihoissa liekkien kuvat)
" I hear voices"
oli aivan yliveto yhden tuttuni päällä, joka näyttää ihan pahimmanlaatuiselta mielenterveyspotilaalta, mutta on todellisuudessa terävä kuin partaveitsi, huumorintajuinen opettaja.
Mutta " Vittuile vaan, saunan takana on tilaa" -paita vain kertoo kantajansa huonosta itsetunnosta tai idiotismista.
Ei varmaan olis muidenkaan syytä laittaa. Tuollainen teksti osoittaa harvinaisen suppeaa mielenlaatua kantajallaan.
pitää vielä omalla kohdallani paikkansa...
VÄKIVALTA LOPETTAA VITTUILUN!
Ja oli ihan rauhallisen oloinen kaveri, että ilmeisesti oli ihan huumorimielessä päälleen laittanut ;-)
Mielestäni tämä ihminen pitäisi lähettää valtion kustannuksella maailmankiertueelle esimerkkinä reilusta suomalaisesta miehestä.
Vierailija:
mulla on sellanen paita missä lukee chuck my norris ja takana bruce my willis
metallimusiikki pelasti minut jeesukselta -paita, mutta tommosia " saunan takana on tilaa" -paitoja ei kyllä laittais. Siitä " liiterissä on vielä halkoja" -paidasta se on kyllä haaveillu. ;)
Miksi ei mieheni voisi semmoista pitää, koska meillä ainakin navetan takana on todellakin tilaa.. :)
näin naisen, joka oli ylilihava ja sellainen t-paita päällä jossa luki: LIIKA SEKSI LIHOTTAA
En nyt millään jaksa itse muistaa.
Häpeäisin silmät päästäni jos se kulkis ihmisten ilmoilla sellainen pusero päällä :-/