Miksi eronneella miehellä pitää olla heti uusi?
Heitin ex aviomiehen ulos kodistani, kun hän ei osannut elää ihmisiksi. Joi alkoholia jatkuvasti liikaa ja petti. Viimeisimmän pettämisen jälkeen heitin pihalle. Erosta ei mennyt 3kk kauempaa, kun mies oli jo uudessa suhteessa. Itselläni ei tulisi mieleenkään heti rynnätä mihinkään, vaan osaan olla yksinkin ja otan sitten kumppanin kun tarpeeksi hyvä tulee vastaan enkä ensimmäistä vastaantulevaa. Haluan myös olla päässyt edelliseen suhteeseen liittyvistä asioista päässyt mielessäni eroo ennen kuin alan uuteen suhteeseen. Miksi miehet usein toimivat juuri näin ettei osata olla lainkaan yksin vaan suhteesta toiseen hyppäämistä?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan sitten alkkikseksi kerta niillä on vientiä naisten keskuudessa. Mistä kannattaisi aloittaa? Olen melko kokematon ryyppäämisessä ja se varmaan selittää naisettomuudenkin.
IkisinkkumiesEi se onnistu, ellei ole alkoholisti/paskahousugeeniä...
Totta, tuollainen nyhverö kun alkaa alkkikseksi, niin se tuijottaa vaan tuoppiin ja juo. Ennen pilkkua, se itkee yksikseen tuopilleen ja pilkun jälkeen sammuu pöytään.
Naisia pokaavalla alkkiksella on kuitenkin naiseniskutaidot hallinnassa ja ne sais naisen ilman viinaakin. Mutta kun humalassa naisia kestää paremmin.
Hyvinkin mahdollista, että käy noin, mutta olisihan tuo vaihtelua normaaliin elämään.
Ikisinkkumies
Baarit ovat erinomaisia kohtaamispaikkoja jos haluaa tutustua ihmisiin. Katso joku lähellä oleva, (ei räkälää) käy esim. perjantaina ja lauantaina juomassa yhden tai kaksi. Samalla jutustelet toisten miesten kanssa, tai naistenkin muttei iskemistarkoituksessa. Jatka samaa rataa ja eräänä päivänä sulla on uusia tuttuja jotka voivat esitellä myös muille jne. Ja arki-iltaisin voit käydä juomassa vaikka kahvin samalla kun luet ip-lehden. Ei tarvitse mitään lärvejä kiskoa, ei tuppautua väkisin kenenkään seuraan eikä ainakaan rynnätä iskemään kauneusjärjestyksessä baarin naisia. Harvaa miestä kadulta pokataan, mutta kantapaikassa erottuu edukseen ajan kanssa, jos vaan osaa käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen on pakko saada uusi eukko jotta tosiaan laskunmaksupalvelu, kokkaus, pyykit ja siivous hoituu. Ja toki vakipillu on kiva jos ei aina löydy irtopillua.
Pillua lukuunottamatta en ole koskaan tarvinnut naista noihin asioihin. Poikamiehenä ollessani kämppäni oli paljon siistimpi kuin nykyinen läävä. Ja lääväksi sen tekee se, ettei rouvalla ole _mitään_ tajua tavaroiden järjestyksen päälle. Kuudetta viikkoa saattaa olla isokitaiset kangassakset aukinaisena keskellä olohuoneen lattiaa jos en korjaa niitä - kokeilin tuota, en piruuttanikaan korjannut lattialta tuon kuuden viikon aikana. Sitten alkoi minulle huutaa korjaamattomuudesta kun lapsi juoksi niihin ja sai haavan jalkaansa. Minähän se olin joka niillä leikkeli kangasta lattialla ja jätin ne sakset, eikös niin (ja kangassilppua löytyi vaikka kuinka kauan tuon jälkeen...)
Jos ja kun tästä tulee ero, niin ensimmäisenä ei todellakaan tule mieleen se että nainen pitäisi saada katon alle. Sen verran olen oppinut tässä vuosien mittaan arvostamaan niitä poikamiesvuosien vapauksia päättää tekemisistään tai jopa tekemättömyyksistään.
Minä olen ollut parisuhteessa/avoliitossa kaksi kertaa. Ekassa erossa uusi muija muutti meidän kotiin samana päivänä kun minä ja lapset muutettiin pois. Toisen parisuhteen jälkeen mies eli pari päivää kavereiden luona ja sitten muutti uuden naisen luokse alle viikon tuntemisen jälkeen. Nämä molemmat suhteet on päättyneet eroon.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut parisuhteessa/avoliitossa kaksi kertaa. Ekassa erossa uusi muija muutti meidän kotiin samana päivänä kun minä ja lapset muutettiin pois. Toisen parisuhteen jälkeen mies eli pari päivää kavereiden luona ja sitten muutti uuden naisen luokse alle viikon tuntemisen jälkeen. Nämä molemmat suhteet on päättyneet eroon.
OK
Vierailija kirjoitti:
Juuri tätä tarkoitin. Tällaisia miehet on. Mutta miksi? Ap
Kaikkea ap sinäkin jaksat ihmetellä.
On pakko olla todella pienet ongelmat.
Etkö nyt voisi jo jättää sen exäsi rauhaan ja jatkaa elämääsi?
Trine kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pettävällä ja ryyppäävällä miehellä on vientiä naisten keskuudessa? Pitääkö tässä alkaa juomaan, niin alkaa naiset kiinnostumaan.
IkisinkkumiesPitää. Katsos, naisten pitää saada "parantaa". He saavat sädekehän ja tittelin maailman
paras nainen, kun mies lopettaa ryyppäämisen ja hakkaamisen HEIDÄN takiaan....
Siis ihan vitsi. Nämä naiset on täysiä pellejä. Eräskin täysi juoppo ja mulkku erosi. Eron jälkeen sillä oli suorastaan jonossa naisia tulossa "huolehtimaan" hänestä, ressukasta...
Mies oli (on) täysi sika.
Eräs ystäväni erosi ihan kunnollisesta miehestä. Olin silloin sinkku. Hän tapaili eron jälkeen ainoastaan joko alkoholisteja, varattuja tai muuten vaan epämääräisiä tyyppejä. En sitten lopulta enää ollut hänen baariseuranaan vakiintumisestani johtuen (kunnon mies) , ja hän tilitti näitä seikkailujaan sunnuntai-aamuisin puhelimessa. Tiedustelin , että miksi ne tuollaiset tyypit kiinnostaa sua. Hän sanoi, että rentut on niin jännittäviä! :O
Se meni niin pitkälle hänen oma viikonloppuinen renttujen hyysäys ja baarielämänsä, että ei huomannut enää olevansa äiti, lapsetkin sortui yksinäisten iltojen seurauksenako huumeisiin. En voi tajuta, että valitsi noin. Meidän ystävyys kuihtui, koska väsyin olemaan ainainen olkapää.
Viitisentoista vuotta alkaa olla erosta, mutta ainakaan vielä ei ole mitään pakottavaa tarvetta uudelle naiselle ilmaantunut. Juominenkin erossa vain vähentyi, kun ei tullut enää toisen seuraksi tissuteltua.
Ehkä onkin niin, että ketjussa kilpaa miehiä rassukoiksi haukkuvat naiset ovat valikoineet niitä rassukoita kumppaneikseen ja sitten silmät ymmyrkäisinä ihmettelevät kun se on vielä eron jälkeenkin rassukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet, mutta tuollaiset ryyppävät ja pettävät miehet on naisten suosiossa, nii voivat ottaa heti lennosta uuden naisen.
Ikisinkkumies
Kun edellisen kerran erosin meni minulla lähes kaksi vuotta kunnes aloin seurustella uudestaan.
Ex-naiseni puolestaan aloitti uuden suhteen muistaakseni noin 3 kuukauden päästä meidän erosta.
Siis miksi KAIKKI naiset AINA aloittavat uuden suhteen noin nopeasti!?
t:mies38
Vierailija kirjoitti:
No kun ei muuten toimi siivous-, ateria- ja seksipalvelut.
Tämä!
Itseäni jotenkin huvittaa ne aloitukset, joissa naiset valittaa miesten laiskuudesta kotitöihin yms. Silti he mahdollistavat tällaisen toiminnan miehelle. Ja miehet elävät tyytyväisenä.
Itse en kyllä ryhtyisi suhteeseen jos tässä ero tulisi. Nauttisin vain omasta rauhasta ja vapaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas hienoa yleistämistä, mutta jos naiset tuollaisen pelleilyn mahdollistavat, niin miksei? Mennään sieltä mistä aita on matalin ja pidetään hauskaa niin kauan kuin se on mahdollista.
Jos vaihtoehtoina on:
A) etsiä oma asunto ja kaikki tarpeet sinne, tai
B) muutta ns. valmiiseen pöytään, niin moni varmasti valitsee vaihtoehdon B.
Ainahan se kyrsii sitä, joka yksin jää..
Tuskinpa tuota äijää enää takaisin ottaist, joten eikö se ole ihan sama sinulle, mitä mies tekee tästä eteenpäin? Vai kaipaako egosi jonkinlaista hivelyä ja exäsi pitäisi vain yksin itkeä ruikuttaa perääsi?
Vierailija kirjoitti:
Miehet on henkisesti monesti niin reppania, että pitää heti hakea joku uusi laastariksi.
Ja ne reppanat naiset uskovat kirkkain silmin kaiken mitä nämä äijät sepustavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä. Kaikki miehet eivät ole tuollaisia. Älä seurustele luusereiden kanssa, niin huomaat miehistäkin uusia puolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on henkisesti monesti niin reppania, että pitää heti hakea joku uusi laastariksi.
Ja ne reppanat naiset uskovat kirkkain silmin kaiken mitä nämä äijät sepustavat.
Paha ex kiusasi ja pisti ryyppäämään. Nyyh. :(
Eipä kiinnosta miehet joilla ei ole ollut naisia, koska naisen logiikan mukaan tässä miehessä on jotain vialla, kun ei ole kelvannut kenellekään.