Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huokaus.. pyysi miestä pukemaan lapsia että voin viedä puistoon

Vierailija
01.02.2016 |

Ajattelin että saisi isoimmille vaatteet päälle kun imetän vauvaa, lähden sitten viemään isompia kun vauva nukkuu.
Mies sanoi lapsille "noniin, vaatteet päälle!" Lapset vastas "emmä haluu".
Lopputulos?
Mitään ei tapahdu, mies on pari kertaa käskenyt pukemaan.
Lapset ovat 3 ja 5.

Kaikki tällaiset pienet jutut, mitkä viimeisen puolen vuoden aikana on yleistynyt, saa minut tuntemaan etten halua enää jatkaa tuon miehen kanssa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon ikäisten pitäisi jo osata pukea vaatteet itse. Curlingmamma vauhdissa.

Vierailija
2/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuon ikäisten pitäisi jo osata pukea vaatteet itse. Curlingmamma vauhdissa.

Ja teidän täydelliset uhmikset ei koskaan kiukuttele tai protestoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että lapset hakevat kuivumassa olleet vaatteet, katsovat mikä sää ja lämpötila ja onko tänään kurahaalari vai toppahaalari ja laitetaanko villahaalari alle ja otetaan vaatteet esille ja puetaan, ja mies istuu juomassa kahvia?

Vierailija
4/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaksi aikuista ihmistä ei saa lapsille vaatteita päälle niin ehkä kannattaa erota.

Vierailija
5/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoinen vässykkä se mies, saako se muutenkaan mitään otetta lapsiin?

Vierailija
6/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että lapset hakevat kuivumassa olleet vaatteet, katsovat mikä sää ja lämpötila ja onko tänään kurahaalari vai toppahaalari ja laitetaanko villahaalari alle ja otetaan vaatteet esille ja puetaan, ja mies istuu juomassa kahvia?

5 v ei tiedä että talvella käytetään talvivaatteita?

Vierailija
7/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi vaan pitänyt malttaa antaa miehen tehdä omalla tyylillään ja viedä ne lapset yöpuvuissaan puistoon. Eikö tästä ole jo monta päivää jankattu, ihan turhaa nalkutusta.

Vierailija
8/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä on miehen vika, ja se tulee jättää?

Vierailija
9/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 v ei tiedä että talvella käytetään talvivaatteita?

Aika harva 5v osaa katsoa esim. mittarista että onko suojasää vai kenties kipakka pakkanen tai hoitaa pyykkihuollon niin että tietää missä mikäkin vaate on.

Vierailija
10/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tämä sille miehelle.

Vierailija
11/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uliuliuliuuu. Sille miehelle ei siis saa suuta auki, mutta av-palstalle pystyy nillittämään?

Vierailija
12/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uliuliuliuuu. Sille miehelle ei siis saa suuta auki, mutta av-palstalle pystyy nillittämään?

Mikä sua risoo? Pakkoko tulla aukomaan päätä ketjuun jonka aiheesta ei ole mitään järkevää sanottavaa?

Vierailija
13/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä ero?!!

Yrittäkää ihmiset jo tajuta että asioista voi keskustella.

Mua ärsyttää lukea tällaisia kommentteja missä kuvitellaan toisen lukevan ajatuksia ja istutaan naama nyrpällään sohvalla vauvan kanssa ja mietitään että mä eroan tosta jos se ei saa lapsille vaatteita päälle.

Ymmärrän että olet imetyshuuruissa ja moni asia saa kummat mittasuhteet, mutta hei ihan oikeesti. .

Mitä se kertoo sinusta, elämänasenteestasi ja toisen ihmisen arvostamisesta ?

Luulet itse olevasi täydellinen puoliso.

Vierailija
14/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä on miehen vika, ja se tulee jättää?

Miehen vika on se, ettei huolehdi lapsista, vaan olettaa näiden hoitavan itse itsensä.

Vierailija
15/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monet talvivaatteet teillä on?

Vierailija
16/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaksi aikuista ihmistä ei saa lapsille vaatteita päälle niin ehkä kannattaa erota.

Tai tässä tapauksessa olisi voinut jättää ne haaransa levittämättä kaikkien kolmen lapsen kohdalla.

Vierailija
17/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei saa?

Vierailija
18/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä miehelle saa sanoa herranenaika! Sehän on väheksymistä!

Vierailija
19/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti, miksi te aikanaan erositte isän kanssa?" "No me erottiin sen takia kun Mirco-Janica oli mun tississä kiinni ja isäsi ei pukenut teitä ulos niin kuin minä olisin pukenut".

Nice.

Vierailija
20/47 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ollut vain yksi esimerkki miehen saamattomuudesta. Jotkut vaan ovat peruslaiskoja, ei sellaiset ole kovin hyvää parisuhdemateriaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan