Huokaus.. pyysi miestä pukemaan lapsia että voin viedä puistoon
Ajattelin että saisi isoimmille vaatteet päälle kun imetän vauvaa, lähden sitten viemään isompia kun vauva nukkuu.
Mies sanoi lapsille "noniin, vaatteet päälle!" Lapset vastas "emmä haluu".
Lopputulos?
Mitään ei tapahdu, mies on pari kertaa käskenyt pukemaan.
Lapset ovat 3 ja 5.
Kaikki tällaiset pienet jutut, mitkä viimeisen puolen vuoden aikana on yleistynyt, saa minut tuntemaan etten halua enää jatkaa tuon miehen kanssa.
Kommentit (47)
Ei meidän 3v pue vaatteita, jos sen pitää itse pukea ei päästä ikinä ulos.
T.M
No mun mielesstä tuossa tilanteessa kerkeää ehkä kahvin juomaan ja sitten pukemaan lapset, mutta tässähän mies käski lapsensa itse pukeutumaan ja homma jäi siihen, kun lapset ei totelleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuon ikäisten pitäisi jo osata pukea vaatteet itse. Curlingmamma vauhdissa.
meillä 5v sai yhden kengän jalkaan ja jäi sitten haaveilemaan, jos mies oli töissä niim kauppaanlähtö kesti ja kerran myöhästyttiin neuvolastakin!
ja samanlainen on muuten vielä 7-vuotiaanakin .." hei äiti, haluatko kuulla yhden laulun?" ( tässä vaiheessa on on istunut 5min lattialla takki sylissä)
" pue ensin ja laula sitten!"
Ihana! Kuulostaa niiiiin tutulta. Jos menee niinku meillä, niin sama kuvio on edessä vielä 10-vuotiaanakin :) Saa nähdä miten monta alikessua joutuu sitten armeijan aikaan pehmoiseen koppiin, kun toi yks alokas haaveilee eikä tee niinkun käsketään...
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä ero?!!
Yrittäkää ihmiset jo tajuta että asioista voi keskustella.Mua ärsyttää lukea tällaisia kommentteja missä kuvitellaan toisen lukevan ajatuksia ja istutaan naama nyrpällään sohvalla vauvan kanssa ja mietitään että mä eroan tosta jos se ei saa lapsille vaatteita päälle.
Ymmärrän että olet imetyshuuruissa ja moni asia saa kummat mittasuhteet, mutta hei ihan oikeesti. .
Mitä se kertoo sinusta, elämänasenteestasi ja toisen ihmisen arvostamisesta ?
Luulet itse olevasi täydellinen puoliso.
En ole täydellinen puoliso enkä täydellinen äiti, mutta kun mies on tässä noin puolen vuoden ajan taantunut teinin tasolle, niin että lapsilla ei ole isää vaan teini-ikäinen isoveli joka auttaa jos/kun jaksaa niin arvostus on laskenut aika nollaan.
Ollaan puhuttu.
Auto on mun vastuulla.
Lainalyhennykset ja vastike mun vastuulla.
Lasten vaatteet (pienten vaateiden karsiminen kaapista, huolehtiminen että ehjiä vaatteita oikeassa koossa joka.säähän löytyy jne) on mun vastuulla.
Ruokaostokset on mun vastuulla. Mies tosin kerran tai pari viikossa laittaa ruokaa, Meksikonpataa tai Lasagnettea.
Nousen lasten kanssa melkein joka aamu, jos.jään sänkyyn niin en saa kuitenkaan nukuttua, lapset tulevat makkariin kyselemään kaikkea (saanko vettä, missä on nalle jne) ja mies vain sanoo "minkäs mä sillr mahdan ettei ne pysy poissa".
Olen väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei luultavasti osaa edes kasvattaa lapsia. :D ollaan mietitty naispuolisten kavereiden kanssa että muutetaan kommuuniin ja pidetään lapsista yhdessä huolta ilman miehiä.
Saksittamallako ajattelit lisääntyä? Elarit varmaan jättäisit myös vaatimatta?
Lapset on jo, kaikki käydään töissä. :) Ei kukaan meistä tarvitse miehen rahoja tai mitään muutakaan.
Monikaan nainen ei tarvitse nyky-yhteiskunnassa miestä, koska koneet tekee fyysisen työn ja lapset hoituu kunnan tai yksityisen hoteissa sillä aikaa, kun itse tienaa leivän pöytään. Voi olla hieman rooli hukassa.
No, mies ehkä edelleen tarvitsee puolisoaan, ja lapsi isäänsä. Jos ja kun se mukula on yhteisymmärryksessä hankittu, on se puolison hyvinvointikin yhtäkkiä oma asia, lapsen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei luultavasti osaa edes kasvattaa lapsia. :D ollaan mietitty naispuolisten kavereiden kanssa että muutetaan kommuuniin ja pidetään lapsista yhdessä huolta ilman miehiä.
Saksittamallako ajattelit lisääntyä? Elarit varmaan jättäisit myös vaatimatta?
Lapset on jo, kaikki käydään töissä. :) Ei kukaan meistä tarvitse miehen rahoja tai mitään muutakaan.
Monikaan nainen ei tarvitse nyky-yhteiskunnassa miestä, koska koneet tekee fyysisen työn ja lapset hoituu kunnan tai yksityisen hoteissa sillä aikaa, kun itse tienaa leivän pöytään. Voi olla hieman rooli hukassa.
No, mies ehkä edelleen tarvitsee puolisoaan, ja lapsi isäänsä. Jos ja kun se mukula on yhteisymmärryk
Ja sulla oli vissiin joku syy kaivaa esille 8 vuotta vanha aloitus?
"Äidille oli tärkeämpää notkua av-palstalla kuin hoitaa parisuhdettaan, lapsiaan ja yhteistä taloutta,
siksi erosimme. Nyt on ihanaa kun eroperheen lapsena saat reissata kahden kodin välillä, ja saat kuunnella tarinoita siitä kuinka kelvoton paska isäsi oikein onkaan".