Miten voi olla näin käsi!?!? Ei prkl
Olisin ihan varmasti saanut yhden tytön, mutta nössöilin ja ohi meni :( Se oli pitkään kuin tarjottimella, kaikki merkit, mutta en uskonut itseeni. Nyt tuli sellainen "meni jo" tervehdys... tiedättehän: hymyilee vanhan kipinän vuoksi mutta näkee että joku on jo toiminut :((((
Kuolen yksin ja riutuneena eikä kukaan löydä muumioitunutta ruumistani.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
HAHAAA! luuseri.
Totta. Ei voi näin selvää paikkaa mokata olematta pahimman luokan luuseri. Pelimiestyökaverikin kehotti monta kertaa toimimaan. AP
Sitten ihmetellään, kun ei kunnolliset ja ujot tms. kelpaa. No, ei heiltä saa mitään vastakaikua tai huomiota, vaikka räjäyttäisi pommin vieressä.
Ota opiksi. Naiset tulevat vastaan tiettyyn pisteeseen saakka muttei ne kimppuun käy muuta kuin ehkä kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten ihmetellään, kun ei kunnolliset ja ujot tms. kelpaa. No, ei heiltä saa mitään vastakaikua tai huomiota, vaikka räjäyttäisi pommin vieressä.
Ymmärrän. Niin paska olo. En ottaisi näin munatonta miestä itsekään :( AP
Mistä erottaa, onko nainen kiinnostunut, vai testaako vain viehätysvoimaansa?
Miten yhdestä hymystä muka voit tietää? Kysy nyt ainakin niin saat selville.
Vierailija kirjoitti:
Reaktiosta kun tekee aloitteen sille.
Ja jos tyttö on vähän ujonpuoleinen niin siitä että vaikuttaa hermostuneelta seurassasi, punastelee, katsoo silmiin vähän aikaa, katsoo muualle ja katsoo silmiin taas.
Varmaan monesta muustakin.
Olisit tehnyt, odotin mutta en saanut vastausta. Menin eteenpöin, löysin ihanan miehen isolla kalulla ja voin paremmin kun koskaan. Sut mä oisin halunnut, mutta sain parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten yhdestä hymystä muka voit tietää? Kysy nyt ainakin niin saat selville.
Ääh, kyllä sen vaan tietää. Katsoi, tervehti ja hymyili ystävällisesti, mutta eri tavalla kuin aiemmin. Olen vätys, mutta aika hyvä havainnoimaan ja lukemaan sosiaalisia tilanteita. Näin psykologikin kommentoi aikanaan soveltuvuustesteissä. No ei se vätykseksi sanonut. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos tyttö on vähän ujonpuoleinen niin siitä että vaikuttaa hermostuneelta seurassasi, punastelee, katsoo silmiin vähän aikaa, katsoo muualle ja katsoo silmiin taas.
Varmaan monesta muustakin.
Minä lehahtelen punaiseksi tällä hetkellä siksi, että olen herkistynyt retinolipitoiselle ihovoiteelle, eikä reaktioon tarvita, kuin suunnilleen muutama ylimääräinen askel -> pulssinnousu -> lehahdus.
Yksi työkaverimies on jo selvästi käsittänyt väärin ja luulee itsestään hyvin paljon
Naisia maailmassa riittää eli turha jäädä yhtä märehtimään. Mutta tuolle aloitekyvyttömyydelle pitää silti tehdä jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan monesta muustakin.Minä lehahtelen punaiseksi tällä hetkellä siksi, että olen herkistynyt retinolipitoiselle ihovoiteelle, eikä reaktioon tarvita, kuin suunnilleen muutama ylimääräinen askel -> pulssinnousu -> lehahdus.
Yksi työkaverimies on jo selvästi käsittänyt väärin ja luulee itsestään hyvin paljon
Kyllä ne on aivan muut miehet kuin ap:n kaltaiset jotka kuvittelevat itsestään liikoja. Trust me. T. Itsekin ujo mies
Älä huoli, elämässä on paljon muutakin kuin naiset ja parisuhde.
Tiedän tunteen. Tärkeintä on ettei jää voivottelemaan. aikakonetta ei ole keksitty.
HAHAAA! luuseri.