Vierailija

mun mielestä Jenni on hyvä artisti :)

• ylös 7
  • alas 6

Sivut

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä en voi sietää sen laulua. Tekee mieli ampua aivot seinälle, kun se hönkii radiossa.
Mielestäni sannin kanssa suomen surkeimmat artistit.

• ylös 14
  • alas 8
Vierailija

Sun tyttöystäväs on täällä tuttu trollaaja. Pidetään aika yleisesti my-tapauksena.

• ylös 14
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hänen mielestään ei?
joo muija ei voi sietää jennin musiikkia

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sun tyttöystäväs on täällä tuttu trollaaja. Pidetään aika yleisesti my-tapauksena.

Korjaan. Siis mt-tapauksena.

Vierailija

Tavallaan tässä on lohduttavaa se, että jokaiselle meistä löytyy ottaja: myös jennihullulle ♡

• ylös 13
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lopeta Jennin ulkonäön kehuminen tyttöystäväsi kuullen.
en voi kun se ite aina kysyy onko jenni nätti vai ruma niin sanon että nättihän tuo on? teenkö väärin, pitäiskö valehdella et jenni on ruma?

Vierailija

Ei kaikkien tarvitse tykätä kaikista artisteista. Minustakin Jennin höööööööö-höööönkiminen ja shösshötys on jotain hirveää, ja ei, en ole "Jenni-hullu" enkä tee inhoamistani artisteista ketjuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ei voi pitää paikkaansa! olen yhden kerran yllättänyt muijan tältä palstalta ja sen jälkeen pidin ankaran puhuttelun siitä kuinka tämä paikka on haitallinen ihmisen psyykkeelle. Lupasi olla käymättä täällä ja mä uskon tyttöystävän sanaan

• ylös 0
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hae apua itsellesi. Nämä kirjoituksesi eivät ole enää normaalin rajoissa.
häh, mun eka kirjotus tästä aiheesta ja mitä vikaa tässä muka on?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei voi pitää paikkaansa! olen yhden kerran yllättänyt muijan tältä palstalta ja sen jälkeen pidin ankaran puhuttelun siitä kuinka tämä paikka on haitallinen ihmisen psyykkeelle. Lupasi olla käymättä täällä ja mä uskon tyttöystävän sanaan

Että sä saat naisen ruotuun ja pysymään pois av:lta mutta et saa sanottua sille että turpa kiinni kun minä puhun Vartiaisesta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jenni hullulla ja Ikiksellä on paljon samoja käytösmalleja
kuka Jenni hullu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Että sä saat naisen ruotuun ja pysymään pois av:lta mutta et saa sanottua sille että turpa kiinni kun minä puhun Vartiaisesta?

Joo tosi outoa.. Jenni viha vaan taitaa olla sillä niin voimakasta että ei voi pitää sitä sisällään

Vierailija

Haistakaa vittu kaikki. Miksette voi jättää Jenniä rauhaan? Hän on keikkatauolla eikä tunge julkisuuteen joten ei voi noin paljoa teitä häiritä.

Vierailija

Itse pidän kyllä Jennin musiikista, hän työskentelee suomen ykköstason sanoittajien ja säveltäjien kanssa. Mutta itse Jenniin on mennyt maku hänen tempausten vuoksi. Ne inhat jutut keikkabussissa paskomisesta ja se että yritti kääntää vesku loirin konsertissa huomion itseensä hempeilemällä jonkun pojun kanssa, tälläisestä en pidä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat