Miten naiset kokevat kokoeron suhteessa mieheen?
Kävin eilen ulkona erään tytön/naisen kanssa. Aiemmin tänään sovimme, että nähdään keskiviikkona uudestaan.
Nainen on ehkä pienimpiä ikinä näkemiäni. Paitsi todella lyhyt, myös siro. Itse olen melko pitkä, n. 190 cm.
Nyt jännittää vähän, että jos päädymme sänkyyn niin miten kokoero toimii. Hänen ranteensa oli valehtelematta ohuemmat kuin muutama sormeani. Sattuuko erittäin pienikokoista naista esimerkiksi herkemmin kuin isompikokoista naista? Jos vaikka vahingossa laittaa liikaa painoa hänen päälleen, puristaa liian kovaa tms. :D
Kiihottaako naisia miehen isompi koko ja kun voi vaikka nojailla käsillään miehen rintakehää vasten jos on päällä?
Kommentit (24)
Uskoisin että useimmille on ok kun kokoero on noin päin. Yritäpä toiseen suuntaan.
Itse en ole vielä liian isoa miestä tavannut vaikka olen vain 157 cm ja nykyään varmaan mennyt tuostakin kasaan.. eikä ole kukaan onnistunut rikkomaankaan :D
Vierailija kirjoitti:
Sen perusteella mitä olen tätä palstaa lukenut, niin 2000 -luvulla(kin) naiset odottavat miehen olevan häntä kookkaampi, tai ainakin pidempi. Saman mielikuvan saa kyllä myös pitämällä silmänsä auki, missä tahansa julkisessa paikassa, jossa on ihmisiä liikkeellä. Harvoin tapaa pariskuntaa, jossa mies on naista selkeästi kooltaan pienempi kuin nainen. Edellä kirjoitin, että naiset odottavat, mutta saattaa tietysti olla, myös niin, että moni mies odottaa naisen olevan kooltaan häntä pienempi, sitä vain ei tavata sanoa ääneen, muutoin korostamalla samalla omaa maskulinisuutta. Esimerkiksi nainen kirjoittaa treffi ilomoituksessaan, että on naisellinen nainen, joka rakastaa kulkea korkokengillä ja toivoo, että mies olsi siksi pitkä. Mies kirjoittaa olevansa kuntosalilla viihtyvä ja urheilua seuraava adonis, jonka rinnalla naisen ei tarvitse pelätä.
Miten 2000-luku tähän liittyy? Jos nainen pitää miehistä, hän kiinnostuu miehen näköisistä. Ja miehet ovat naisia isokokoisempia. Ihan luonnollinen juttu. En nyt tarkoita että pienikokoisempaa ei tunnistaisi mieheksi ja että joku nainen ei voisi hänestäkin kiinnostua. Mutta noin yleisesti menee noin. Sama tietysti toisinpäin. Ei mieskään hae itseään isompaa naista, yleensä.
Kun me tavattiin mun miehen kans, painoin alle 50 kg ja pituutta 156 cm. Mies 186 cm ja painoi yli 90 kg. Nyt ikävä kyllä mulla enempi painoa. Ei oo ikään kokoero ollu ongelma, eihän sen miehen tartte seksissä koko painollaan päällä rötköttää! :) Vaan käsivarsien varassa.