G: Julkkisnainen, jonka näköinen haluaisit olla?
Kommentit (54)
Kendall Jenner, kunhan pysyy luonnollisena toisin kuin siskonsa..
Vierailija kirjoitti:
Emily Kinney. Todella nuoren näköinen kolmekymppisenä ja esitti The Walking Deadissakin teiniä. Söpö kuin mikä. En itse näytä yhtään häneltä. :( Silmissä ehkä jotain samaa, mutta siihen jääkin.
Onko nykyään kauneuden määritelmä se, että näyttää mahdollisimman nuorelta ikäisekseen?
Itse ainakin ottaisin mieluummin klassisen kauniit, terävät piirteet enkä mitään pullamössö/vauvanaamaa jota näkee joka toisella.
Audrey Tautou. Ihan hippusen muistutan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emily Kinney. Todella nuoren näköinen kolmekymppisenä ja esitti The Walking Deadissakin teiniä. Söpö kuin mikä. En itse näytä yhtään häneltä. :( Silmissä ehkä jotain samaa, mutta siihen jääkin.
Onko nykyään kauneuden määritelmä se, että näyttää mahdollisimman nuorelta ikäisekseen?
Itse ainakin ottaisin mieluummin klassisen kauniit, terävät piirteet enkä mitään pullamössö/vauvanaamaa jota näkee joka toisella.
Eiköhän jokaisella saa olla omat preferenssinsä samalla muita halveksimatta. :)
Jessica Alba, kaunis ja kuitenkin jotenkin luonnollisen näköinen. Näytän kuulema Sophia Lorenilta nuorena, eli aika kaukana Jessicasta :(
Nicole Kidman, Minust hää on kaunis ja pidän hänen silmistään, tiukka katse, mutta tiettyä herkkyyttä, aistikkuutta hänessä on, äh, en osaa kuvailla.
Ja EN TODELLAKAAN muistuta! Ihan tavallinen persjalkainen tallukka olen.
Meg Ryan ajalta ennen leikkauksia.
Siis ei tarvitsisi olla enää nuoren Meg Ryanin näköinen, mutta luonnollisesti vanhentunut originaali. En usko että olis ollut huono.
En muistuta häntä mitenkään, ainoa yhdistävä asia on, että minuakin on aina luonnehdittu "söpöksi".
Upeita kaunottaria ketjussa, mutta itse en varmaan tuntisi itseäni kotoisaksi Angelina Jolien tai Eva Longorian upeudessa. Enkä jaksaisi panostaa asiaan niin hurjasti, että näyttäisin aina niin upealta.
Haluaisin olla Lola Wallinkosken näköinen, mutta valitettavasti olen kuin Jenni Vartiaisen kaksoisolento. Pyh.
Frendien Monica silloin 90-luvulla. En muistuta juuri yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Nicole Kidman, Minust hää on kaunis ja pidän hänen silmistään, tiukka katse, mutta tiettyä herkkyyttä, aistikkuutta hänessä on, äh, en osaa kuvailla.
Ja EN TODELLAKAAN muistuta! Ihan tavallinen persjalkainen tallukka olen.
Sama... paitsi etten ole persjalkainen tallukka :D
Kat Dennings. Aivan täydellinen runko, kasvot kauniit mutta kuitenkin niin erikoiset ettei jätä persoonallisuutta varjoonsa! Ja ne isot luomutissit. <3 jos laihtuisin 30kg voisi olla himmeä aavistus yhdennäköisyydestä...
Eini. Ehkä muistutan ihan pikkuisen, muttei ole yhtä upea kroppa. Tai no, korkeintaan tukan väri on sama :)
Cate Blanchett. Mielestäni persoonallisen ja vetovoimaisen näköinen, vaikkei ole ns. klassinen kaunotar. En itse muistuta millään lailla häntä. Joku sanoi joskus, että näytän vähän Kirsten Dunstilta (kasvojen muoto lähinnä, ei värit tai hiukset), mutta ihan tavallinen maatiaisnainen kyllä olen ja hyvä niin :)
Adriana Lima! Uskomattomab kaunis! Olen itse tumma ja hieman nukkemaiset kasvot ja kauniiksi usein sanottu. Nyt ikävä kyllä liikakilojen takia kasvotkin pyöristyny joten ei sitäkään plussaa... adrianalta en kyllä oo koskaan näyttäny.
Julianne Moore. Nainen on 55 vuotias ja jotenkin silti ajattoman kaunis ja elegantti. Juliannen ulkonäössä ei ole mitään yliyrittämistä mitä monissa vanhenevissa tähdissä näkee, vaan kauneus näyttää luonnolliseslta ja raikkaalta (en tiedä onko hän ollut leikkauksissa vai ei).
Vierailija kirjoitti:
Julianne Moore. Nainen on 55 vuotias ja jotenkin silti ajattoman kaunis ja elegantti. Juliannen ulkonäössä ei ole mitään yliyrittämistä mitä monissa vanhenevissa tähdissä näkee, vaan kauneus näyttää luonnolliseslta ja raikkaalta (en tiedä onko hän ollut leikkauksissa vai ei).
Totta! Ja miehensä on myös nuorempi ja hottis, nimeä en muista mutta googlaamalla näkee.
Mädchen Amick Twin Peaksin aikaan, Olivia Hussey nuorena, Mylene Jampanoi, Liv Tyler ysärillä, Paulina Porizkova... Riittäähän noita.
Angelina Jolie!!! Yhteistä minulla ja hänellä tosin vain hiusten- ja silmienväri..
Mä haluaisin olla ihan vain itseni näköinen. En mä mikään kaunotar ole, mutten rumiluskaan. Tähän naamaan olen tottunut ja tää on hyvä.