G: Julkkisnainen, jonka näköinen haluaisit olla?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Cate Blanchett. Mielestäni persoonallisen ja vetovoimaisen näköinen, vaikkei ole ns. klassinen kaunotar. En itse muistuta millään lailla häntä. Joku sanoi joskus, että näytän vähän Kirsten Dunstilta (kasvojen muoto lähinnä, ei värit tai hiukset), mutta ihan tavallinen maatiaisnainen kyllä olen ja hyvä niin :)
Kirsten on aika "maatiainen" näin suomalaisen silmään :D
Tykkään myös hirveästi blanchettin eteerisyydestä. Kaunein silti mielestäni on gwen stefani tai sarah hyland. Hujoppina hongankolistajana ihailen pieniä ja siroja, vaikka toisaalta tosipaikan tullen en varmaan osia vaihtaisi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cate Blanchett. Mielestäni persoonallisen ja vetovoimaisen näköinen, vaikkei ole ns. klassinen kaunotar. En itse muistuta millään lailla häntä. Joku sanoi joskus, että näytän vähän Kirsten Dunstilta (kasvojen muoto lähinnä, ei värit tai hiukset), mutta ihan tavallinen maatiaisnainen kyllä olen ja hyvä niin :)
Kirsten on aika "maatiainen" näin suomalaisen silmään :D
Tykkään myös hirveästi blanchettin eteerisyydestä. Kaunein silti mielestäni on gwen stefani tai sarah hyland. Hujoppina hongankolistajana ihailen pieniä ja siroja, vaikka toisaalta tosipaikan tullen en varmaan osia vaihtaisi. :)
Lisätään vielä, että todellisuudessa kroppa on Allison Janney ja kasvot lähimpänä ehkä Kurkisen Niinaa
Haluaisin näyttää Olsenin siskoksilta mutta en kyllä näytä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla Lola Wallinkosken näköinen, mutta valitettavasti olen kuin Jenni Vartiaisen kaksoisolento. Pyh.
Nyt en kyllä tajua näitä alapeukkujen määrää. Mitä vikaa on Lola Wallinkoskessa, hänhän on menestyneimpiä missejä kautta aikojen??
Monta vaihtoehtoa.Vnhimmasta päästä tahtoisin olla Ester Toivosen näköinen...tai Ava Gardnerin,kirjoitinkohan oikein.Sitten Anne Pohtamon.Nykytyypeistä en oikein osaa sanoa,ehkä Karherine Zeta-Jonesin.Meniköhän nytkään oikein.En kuitenkaan muistuta ketään heistä,olen perunanenä.
Ehdottomasti Eva Longoria, upea siro nainen!
Krystal Jung
Ei ole mitään samaa näköä :D
Solsidanin Mickan. Upea, viileän vaalea nainen. Hänellä on vielä todella kauniita ja varmasti kalleita vaatteita. Puhun nyt nimenomaan roolihahmosta, ei hän esim. siinä Tervetuloa Ruotsiin sarjassa ollut niin upea.
Ihailen myös Jennifer Love-Hewittin ulkonäköä aina kun hänet jossain näen. Kaunis vartalo (paitsi niisdä jossain rantakuvissa). Sitten se tyttö joka esitti Supermanissa Lana jotain. Nimestä ei mitään hajua, semmoinen tumma tukkainen. Pitää ihan googlettaa onko kaunistunut entisestään
Karina Lombart
tai Caitriona Balfe...
Ja en todellakaan näytä kummaltakaan.
Jonkun nätin, muttei superkauniin - en kestäisi sitä kaikkea huomiota, jota jumalattarten näköiset naiset saavat.
Voisin mielelläni olla Cheryl Colen (ilman tatuointia, kiitos), Shania Twinen tai Miranda Kerrin näköinen.