G: Julkkisnainen, jonka näköinen haluaisit olla?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Oc Julia. Jos voi laskea julkkikseksi :D En muistuta häntä, ja olen onnellinen omallakin ulkonäöllä, mutta minusta hän on upean näköinen! Kasvot persoonalliset ja kauniit, siro, luonnollinen ja nätti tukka, sekä täydellinen kroppa :)
N22
En tajua tuon kauneuden hehkuttamista. Pieni nenä hevosmaisessa turvassa.
Sandra Bullockin näköinen haluaisin olla. En ole. Minua on sanottu Kate Winsletin näköiseksi, ja onhan minulla samannäköiset silmät, nenä ja suu, tummat kulmat ja pitkät hiukset, mutta Katella ne ovat ehdottomasti paremmin sijoittuneet tuohon naama-alueelle. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oc Julia. Jos voi laskea julkkikseksi :D En muistuta häntä, ja olen onnellinen omallakin ulkonäöllä, mutta minusta hän on upean näköinen! Kasvot persoonalliset ja kauniit, siro, luonnollinen ja nätti tukka, sekä täydellinen kroppa :)
N22En tajua tuon kauneuden hehkuttamista. Pieni nenä hevosmaisessa turvassa.
En tajua tuota toisen ulkonäön haukkumista. Loukkaako sinua jotenkin, jos kehun häntä? Sitä paitsi, kauneus on katsojan silmässä ;)
Haifa Wehbe on ainut kenen kanssa voisin vaihtaa päitä!
Haluisin olla persoonallisen, selkeäpiirteisen näköinen (kun oikeasti olen tällainen suomalainen pullanaama...). Esim. Alexa Chung on mun mielestä kivannäköinen, "tavallisen" nätti meikittä, mutta jolle sopii myös monenlaiset erilaiset meikit.
Angelina Jolie. En näytä keneltäkään julkimolta.
Natalie Portman.
Harmi etten todellakaan näytä kyseiseltä henkilöltä!
Angelina Jolie. AAAAH! Tosin haluaisin siihen muutaman kilon enemmän painoa :D
Lupita Nyongo on upean näköinen, hän tuli ekana mieleen.
Monami Frost tai Troian Bellisario, oijoijoi.
Lea Seydouxin näköinen. Kaunis nainen.
Emily Kinney. Todella nuoren näköinen kolmekymppisenä ja esitti The Walking Deadissakin teiniä. Söpö kuin mikä. En itse näytä yhtään häneltä. :( Silmissä ehkä jotain samaa, mutta siihen jääkin.
N22