Suuttuiko tämä mies minulle...?
Juttelin netissä erään miehen kanssa ja puhuimme tapaamisesta. Mies lähetti viestin puhelimeeni että voisi tulla nyt mun luokse. Oli siis pe-ilta klo 23. Itse olin jo menossa nukkumaan ja hän puhuikin että julkisilla ei tähän aikaan enää pääse niin hyvin mutta tämä päivä olisi ainoa mahdollinen, koska hänellä tulee olemaan paljon töitä ja vapailla hänellä on kaikenlaista tekemistä. Sanoin että katsotaan jos nähdään joskus myöhemmin tai eihän meidän ole pakko nähdä ollenkaan. Hän siihen että "no säpä sen sanoit". Sanoin siihen että kyllä mä mielelläni näkisin joskus.
Sen jälkeen ei kuulunut enää mitään.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Totuushan on se,että tais olla miehellä vaan pipari mielessä.... :(
No niin piti ollakin kun alunperin juttelimmekin siinä mielessä että haluaisin olla miehen kanssa kun en ole pariin vuoteen ollut. Sanoin siis hänelle että voisimme tavata kerran ja se tuntui sopivan myös hänelle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kappas täällähän on tuttuja :)
Kuka olet? Ap
Ei varmaan mikään iso menetys se mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin piti ollakin kun alunperin juttelimmekin siinä mielessä että haluaisin olla miehen kanssa kun en ole pariin vuoteen ollut. Sanoin siis hänelle että voisimme tavata kerran ja se tuntui sopivan myös hänelle.
Ap
Mito tuo "voisimme tavata kerran" tarkoittaa? Siis olitte molemmat liikkeellä tietoisesti pelkän seksitapaamisen merkeissä? Jos näin, eikä miehellä ollut sinua kohtaan mitään erityisiä tunteita, niin kaipa sitten suuttui, kun tulkitsi, että jäikin ilman haluamaansa "hyödykettä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMito tuo "voisimme tavata kerran" tarkoittaa? Siis olitte molemmat liikkeellä tietoisesti pelkän seksitapaamisen merkeissä? Jos näin, eikä miehellä ollut sinua kohtaan mitään erityisiä tunteita, niin kaipa sitten suuttui, kun tulkitsi, että jäikin ilman haluamaansa "hyödykettä".
Tarkoittaa sitä että voisimme tavata vain kerran ja harrastaa seksiä. Ei nyt vaan ilneisesti onnistunut kun olin jo menossa nukkumaan eikä siinä vaiheessa kiinnostanut pyytää häntä luokseni. No kyllä seksiä saa muiltakin sitten kun taas alkaa haluttaa. Jostain syystä nyt ei tee enää niin paljon mieli kuin vielä ennen tuon miehen kanssa juttelua. Ja hyvä niin. Voi keskittyä muihin asioihin. Ap
Jaaha nyt tämä mies laittoi viestiä että nyt vasta näkyi että olin laittanut viestiä... onpas uskottavaa ;) No eihän hän mulle ole mistään tilivelvollinen.
Ap
Sai pillua muualta. Nainen lähti vasta pois sen kotoa eikä kehdannut aamun räplätä puhelinta.
Mikä tuo sinun "tai eihän meidän ole pakko nähdä ollenkaan" -kommentti oli?
Kyllä siitä mulle ainakin tulee olo, ettei toista oikeasti kiinnosta kuhan vaan höpötteli huvikseen enkä varmasti jatkaisi enää yrittämistä.
No tota "eihän meidän pakko ole nähdä" mäkin mietin. Eiköhän mies luullut että sinua ei kiinnosta.