Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko te omat panttitölkkinne mukaan jos olette kaverilla juhlimassa? :D

Vierailija
31.01.2016 |

Pidin eilen etkot kaveriporukalle kotonani ja mukana oli luvallani kaksi itselleni vähän vieraampaa kaverin kaveria, olen heidät kuitenkin joskus aiemminkin tavannut. Ihmisillä oli mukana omat juomat ja olin laittanut keittiöön pussin, mihin tölkit ja pullot saa laittaa suoraan kun joku sitä aina kysyy kuitenkin. Toinen niistä "kaverin kavereista" meni huuhtelemaan tölkkiään ja sanoin ettei turhaan tarvitse, voi laittaa sinne pussiin ihan sellaisenaan kun varmaan huomenna kuitenkin palautan ne. Tyyppi totesi, että hän ottaa omat tölkkinsä mukaansa :D

No joo, ei siinä mitään, en todellakaan enää tässä iässä ajattele että jee, pidetään etkot meillä niin saan pullorahat. Vähän hämmästytti silti, jaksaako joku muukin oikeasti roudata siideritölkkejä mukanaan vielä baariin ja sieltä kotiin, vain jotta saisi niistä takaisin sen alle euron?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie mukaan mutta olen laskenut etukäteen ja annan isännälle tilinnumeroni johon hän voi siirtää pulloista saadut rahat 2pv sisällä tai tulee 10% korkoa.

Vierailija
22/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah mun yksi tuttuni tekee kans näin, eli tyhjentämänsä siideripullot ja -tölkit sujahtaa pieneen muovipussiin, jota hän kantaa mukanaan. Siinähän vie, ei mua haittaa. Mut jotenkin hmm, säälittävän huvittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme