Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkäaikaistyöttömät, kuinka usein suunnilleen

Vierailija
31.01.2016 |

laitat hakemuksia menemään työpaikkoihin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko. Tällä hetkellä kelpaisi melkein mikä tahansa työ, joten hakemuksiakin tulee lähetettyä 5-10 viikon aikana riippuen tietysti uusien ilmoitusten määrästä. Työttömyyttä takana 3 vuotta, mutta tänä aikana on ollut (lyhyeen päättynyttä) opiskelua ja palkkatuettua työtä.

Vierailija
22/25 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae töitä kun 2000 euroa kuukaudessa sosiaalitoimistosta ja Kelasta riittää hyvin elämiseen. Mieluummiin harrastan kalastamista, metsästystä ja muuta mukavaa! Voin suositella kaikille työttömyyttä kun silloin jaksaa paremmin ilman työpäivän rasituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikesta kirjoitti:

En hae töitä kun 2000 euroa kuukaudessa sosiaalitoimistosta ja Kelasta riittää hyvin elämiseen. Mieluummiin harrastan kalastamista, metsästystä ja muuta mukavaa! Voin suositella kaikille työttömyyttä kun silloin jaksaa paremmin ilman työpäivän rasituksia.

Jos kaikille suosittelet, niin kuka silloin maksaa veroja ja sitä kautta korvauksia kaltaisillesi? Vai ilmestyykö se raha itsestään?

Vierailija
24/25 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää koskaan paitsi jos TE-toimisto käskee. Mielummin kuolen kuin menen takaisin niihin itsemurha-ajatuksia herättäviin paskahommiin mitä tein ennen kouluun menoa. Ja koulutusta vastaaviin töihin en pääse. Menee tämä aika näinkin.

Aivan kuin minun sanojani. Ymmärrän täysin -toisin kuin moni omasta lähipiiristäni.

Vierailija
25/25 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hae koskaan. Toisaalta jos uskoisin voivani työllistyä, hakisin tietysti koko ajan. Takana 3,5 vuotta työttömyyttä ja usko on mennyt kokonaan.

Oletko kysynyt palkkatukipaikkoja? Minulla oli myös usko mennyt kolmen vuoden työttömyyden jälkeen ja sain sitten palkkatukipaikan. En meinannut uskoa, että pääsen töihin. Ja nyt kun olen ollut 1,5kk töissä, on ihan eri fiilis. Sujuuhan tämä, kyllähän osaan tehdä töitä ja minusta on työnantajalle paljon iloa! Mitään hohdokasta hommaa tämä ei ole (koulusihteeri), mutta on tehnyt minulle hyvää ja uskon että tämän puolivuotisen jälkeen on helpompi työllistyä uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi