Laitatko aina hanan kiinni kun pesukoneesi/astianpesukoneesi on valmis?
Kommentit (28)
Ei ole käynyt mielessäkään ennen tätä keskustelua. Tuskinpa suljen jatkossakaan.
En laita, koska olen yhden pyykkikoneen jo hajottanut sen takia ,etten ikinä muistanut avata hanaa kun laitoin koneen päälle. Paljon helpompaa kun se on aina auki.
Toki astianpesukoneen hanan voisin laittaa, koska koneeni ilmoittaa piippaamalla jos hana on kiinni. Ei vaan ole tullut laitettua. Pestään pari koneellista tiskiä päivässä, niin sitä joutuisi koko ajan olla vääntelemässä.
Tietysti suljen. En ole mikään idiootti.
Vierailija kirjoitti:
En laita, koska olen yhden pyykkikoneen jo hajottanut sen takia ,etten ikinä muistanut avata hanaa kun laitoin koneen päälle. Paljon helpompaa kun se on aina auki.
Toki astianpesukoneen hanan voisin laittaa, koska koneeni ilmoittaa piippaamalla jos hana on kiinni. Ei vaan ole tullut laitettua. Pestään pari koneellista tiskiä päivässä, niin sitä joutuisi koko ajan olla vääntelemässä.
Jos meillä joku sulkee hanan niin seuraavalla käyttökerralla ihmetellään vikakoodia.
Laitan kiinni ja otan töpselitkin pois seinästä.
Laitan tietenkin. Tulva olisi ikävä minun lisäkseni alakerran naapureille.
Kyllä laitan, ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin hanat. Myös pyykinpesukoneen hanan laitan kiinni. Vesiputken liitin voi irrota syystä tai toisesta ja siitä aiheutunutta vesivahinkoa vakuutusyhtiö ei korvaa, koska kyseessä on oma huolimattomuus.
Jos se matto menee lattiakaivon päälle, niin vesi hakee reitin seuraavan huoneen kautta.
Matto pois kodinhoitohuoneesta.