Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatko aina hanan kiinni kun pesukoneesi/astianpesukoneesi on valmis?

Vierailija
31.01.2016 |

Miksi/ mikset??

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astianpesukoneesta suljen aina. Pyykinpesukoneesta en koskaan.

Pyykinpesukone on lattiakaivollisessa tilassa ja ainoa vaurio joka vesivahingosta voisi tulla, on kastunut matto lattialla. Näin ainakin luulen. :D

Jos se matto menee lattiakaivon päälle, niin vesi hakee reitin seuraavan huoneen kautta.

Matto pois kodinhoitohuoneesta.

Vierailija
22/28 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt mielessäkään ennen tätä keskustelua. Tuskinpa suljen jatkossakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita, koska olen yhden pyykkikoneen jo hajottanut sen takia ,etten ikinä muistanut avata hanaa kun laitoin koneen päälle. Paljon helpompaa kun se on aina auki.

Toki astianpesukoneen hanan voisin laittaa, koska koneeni ilmoittaa piippaamalla jos hana on kiinni. Ei vaan ole tullut laitettua. Pestään pari koneellista tiskiä päivässä, niin sitä joutuisi koko ajan olla vääntelemässä.

Vierailija
24/28 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti suljen. En ole mikään idiootti.

Vierailija
25/28 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laita, koska olen yhden pyykkikoneen jo hajottanut sen takia ,etten ikinä muistanut avata hanaa kun laitoin koneen päälle. Paljon helpompaa kun se on aina auki.

Toki astianpesukoneen hanan voisin laittaa, koska koneeni ilmoittaa piippaamalla jos hana on kiinni. Ei vaan ole tullut laitettua. Pestään pari koneellista tiskiä päivässä, niin sitä joutuisi koko ajan olla vääntelemässä.

Jos meillä joku sulkee hanan niin seuraavalla käyttökerralla ihmetellään vikakoodia.

Vierailija
26/28 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kiinni ja otan töpselitkin pois seinästä.

Vierailija
27/28 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tietenkin. Tulva olisi ikävä minun lisäkseni alakerran naapureille.

Vierailija
28/28 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laitan, ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin hanat. Myös pyykinpesukoneen hanan laitan kiinni. Vesiputken  liitin voi irrota syystä tai toisesta ja siitä aiheutunutta vesivahinkoa vakuutusyhtiö ei korvaa, koska kyseessä on oma huolimattomuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme