naapurin wt-ämmä tuli mollaamaan MINUN vanhemmuuttani ! :O
kävin pissattamassa koiraa ja 1v oli tietysti rattaíssa mukana. sai kotiin tullessa raivarin, kun ulos olisi pitänyt jäädä ja ensin sanottuani nätisti karjahdin " " eikun nyt viedään koira sisään ja myöhemmin sitten !"
samassa tämä anorektisen laiha, kaulaan asti tatuoitu neiti
sivusiili astui hissistä ja alkoi lepertää " no voi kurjuus, menikö äiteellä hermo? kyllä se äiti sinua rakastaa "jne.
emme edes tunne toisiamme! :O
eukon omat lapset, noin 8v tytär ja 5v ja 3 v pojat, pistävät läpi talon kaikuvan shown pystyyn, kun isänsä hakee heitä ja samoin nostavat kohtauksen kun isä tuo heidät takaisin kotiin ! huudetaan ja itketään niin että kortteli raikuu, kerran todistin, miten tämä äiti mesosi jalkakäytävällä kylpytakki päällä ja rööki kädessä autossa istuville lapsilleen tyyliin " nyt perkele ulos sieltä! "
ja sitten kehtaa antaa ymmärtää, että MINÄ olen huono äiti kun vähän ärähdän omalle lapselleni !
tää ny oli tällainen tapaus ku mä oon ajautunut tosi syvälle naapuruussuhteissani ja tänään sain lisää opastusta ja pöllytystä ett miten .. ett ku viimeisin neuvo kahdelt ihmiselt on ettet sitt enää naapureilles päivääkään sano ni niin on viisainta jatkaa.
www.survister.blogspot.com