Vierailija

Olen huumeita ja kannabista vastaan, mutta tämänhetkinen nettikiinnostustyyppi on ollut polttelija ja voisi kuulemma ottaa hatsit kaverilta nykyäänkin, mutta ei itse lähtisi vartavasten polttelemaan. Ajattelin että se oli siinä, mutta sitten ajattelin että olkoon, haluan tavata ja katsoa millainen tyyppi on.

Samoin alkoholia hän käyttää enemmän kuin ymmärsin aluksi. Mutta kuulemma ei ole ongelmaa vähentää. Näinhän voi kuka tahansa sanoa, mutta tässäkin asiassa halusin tehdä päätökseni vasta kun olen tavannut livenä miehen ja saanut käsityksen hänen aidoista piirteistään.

Lisäksi hänellä ei ole korttia (vielä) eikä autoa, mutta hän on aloittanut autokoulun jo ja aikoo kuulemma viedä sen loppuun asap ja hankkia auton. Samanlainen suunnitelma on minullakin. Parastahan olisi, jos miehellä olisi auto ja kortti jo ennestään, mutta pääasia on että mies on aikeissa hankkia ne.

Ensinnäkin en haluaisi nyt taivastelua siitä, etten ole vielä edes tavannut tyyppiä, kyllä minä sen tiedän ja tapaaminen on jo sovittu parin viikon päähän. Eksää odottelin vähän kauemminkin, mutta löysimme heti yhteisen sävelen.

Jos olisin saanut miehestä alkkisvaikutelman, en edes vaivautuisi juttelemaan. En siis alennu alkoholisteihin. Ikinä.

Ja tosiaan huumeita en hyväksy, ikinä, mutta itse en osaa sanoa, voisinko katsoa läpi sormien satunnaista polttelua kavereiden kanssa. Iso miinus se on, mutta en vain tiedä voisinko hyväksyä sen harvoin tapahtuvana. Hyväksyisitkö sinä?

Tähän mennessä hyvät puolet (vaikutelma) miehessä on kiltteys, tavoitteet elämässä (opintojen loppuun vieminen) ja ei-pinnallisuus.

Mutta huijaanko tässä itseäni? Kannattaako tavata romanttiset ajatukset mielessä vai enemmänkin kaverina?

Kiitos ystävällisistä vastauksista, vittuilijat voivat vaikka mennä nukkumaan.

• ylös 0
  • alas 5

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei

Aikuiset perustelevat vastauksensa eivätkä sano periaatteesta ei.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat