Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

N a i n e n , panisitko kuvan miestä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Ensimmäinen ajatukseni: "Mies yrittää varmaan kompensoida jotain noilla lihaksilla...".

Olen itse aika tavis, joten tuskin tuollainen mies edes kiihottuisi treenaamattomasta vartalostani.

Pientä munaa vai?

Ei vaan yrittää kompensoida lihaksillaan tyhjää lompakkoaan.

Noniin, tässähän se lipsahti taas huomaamatta. Lompakko kun on miehellä kunnossa, niin alkaa haaroväli kostumaan.

Vierailija
42/48 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

panisitko itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panisin. Tosin omaan makuun liian isot ja erottuvat lihakset

Heppu näyttänee arkielämässä kuitenkin paljon normaalimmalta. Tuossa kuvassa on lihakset pumpissa, keho todennäköisesti vain väliaikaisesti todella matalissa rasvoissa + vuorokauteen mies ei ole syönyt eikä juonut mitään, jotta nesteet ja turvotus eivät haittaisi lihaserottuvuutta. Tähän kun vielä lisää kuvankäsittelyn, niin ei tuota tyyppiä tunnistaisi kuvan mieheksi, jos biitsillä vastaan tulisi. 

Vierailija
44/48 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa olin laittamassa, ettei se varmaan luonnossa ole noin kireän näköinen lihaksistoltaan. Jännittää kuvassa lihakset äärimmilleen + kuvakäsittely saa näyttämään luonnottomalta, kovalta. Ei houkuta koskettamaan.

Vierailija
45/48 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Jos kemiat pelaisi ja mies on kiva luonteeltaan.

Vierailija
46/48 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa miellyttäisikö kuvan henkilö luonteeltaan, mutta ei ole fyysisesti ihan minun tyyppiä. Sellainen hieman tätä miestä vanhempi herrasmiestyyppi miellyttäisi silmää eniten.

Vierailija
47/48 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Liian isot lihakset ja parta on täydellinen turn off ja näyttää aila vanhalta. Muutenkin liian komea mun makuun. Tykkään enemmän kauniista ja feminiinisempiä piirteitä omaavista miehistä.

Vierailija
48/48 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Liian isot lihakset ja parta on täydellinen turn off ja näyttää aila vanhalta. Muutenkin liian komea mun makuun. Tykkään enemmän kauniista ja feminiinisempiä piirteitä omaavista miehistä.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lqga3s8Ou01r254xyo1_500.jpg

Tällainen ennemmin mun mieleen.