N a i n e n , panisitko kuvan miestä?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Panisin. Tosin omaan makuun liian isot ja erottuvat lihakset
Heppu näyttänee arkielämässä kuitenkin paljon normaalimmalta. Tuossa kuvassa on lihakset pumpissa, keho todennäköisesti vain väliaikaisesti todella matalissa rasvoissa + vuorokauteen mies ei ole syönyt eikä juonut mitään, jotta nesteet ja turvotus eivät haittaisi lihaserottuvuutta. Tähän kun vielä lisää kuvankäsittelyn, niin ei tuota tyyppiä tunnistaisi kuvan mieheksi, jos biitsillä vastaan tulisi.
Ihan samaa olin laittamassa, ettei se varmaan luonnossa ole noin kireän näköinen lihaksistoltaan. Jännittää kuvassa lihakset äärimmilleen + kuvakäsittely saa näyttämään luonnottomalta, kovalta. Ei houkuta koskettamaan.
Ehkä. Jos kemiat pelaisi ja mies on kiva luonteeltaan.
Vaikea sanoa miellyttäisikö kuvan henkilö luonteeltaan, mutta ei ole fyysisesti ihan minun tyyppiä. Sellainen hieman tätä miestä vanhempi herrasmiestyyppi miellyttäisi silmää eniten.
En. Liian isot lihakset ja parta on täydellinen turn off ja näyttää aila vanhalta. Muutenkin liian komea mun makuun. Tykkään enemmän kauniista ja feminiinisempiä piirteitä omaavista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
En. Liian isot lihakset ja parta on täydellinen turn off ja näyttää aila vanhalta. Muutenkin liian komea mun makuun. Tykkään enemmän kauniista ja feminiinisempiä piirteitä omaavista miehistä.
http://24.media.tumblr.com/tumblr_lqga3s8Ou01r254xyo1_500.jpg
Tällainen ennemmin mun mieleen.
Noniin, tässähän se lipsahti taas huomaamatta. Lompakko kun on miehellä kunnossa, niin alkaa haaroväli kostumaan.