Huonot kokemukset yango ja uber kuskeista
Onko muillakin kamalia kokemuksia näistä sekä takseista? Multa kerran yksi kuski varasti iphonen sekä lompakon. Toisella kerralla kuski yritti väkisin suudella ja laittoi ovet lukkoon. Nyt on tullu hirveä fobia kulkea taksilla ja viimeisimmän jälkeen en ole enää pystynyt noita käyttämään, vaikka joskus oikeasti tarvitsisikin taksia..
Kommentit (19)
Mä myös käytin ennen todella paljon, mut noiden kokemusten jälkeen en enään uskalla. En tiedä vaikuttaako noihin kokemuksiin se että olen pienikokoinen nainen ja kuskit ajatelleet käyttää tilaisuuden hyväkseen. Molemmat tapahtuivat myöhään illalla.
Ap
Mulla myös naisena ollut kuskeja jotka ahdistelee ja samaa oon kuullut myös muilta ystäviltä. Varsinki jos baarista on lähtenyt kotiin yangolla, niin kuskit alkaa päällekäyviksi
Vierailija kirjoitti:
Älkää koskaan menkö apinan ajamaan taksiin. Valitkaa aina valkoinen kuski.
Mulla molemmat kokemukset oli juuri ulkomaalaistaustaisia kuskeja. En ole rasisti, mutta näiden kokemusten jälkeen on kyllä alkanut epäilyttää ja tullut ennakkoluuloja
ap
En koskaan käytä noita, mutta yks toinen kuski alkoi puhua levottomia, tyyliin tykkäänkö anaaliseksistä jne. Onneksi ei yrittänyt koskea eikä mitään. Mut toisaalta, sama kuski juoksi mut kiinni ja antoi mulle mun puhelimen kun tiputin vahingossa sen autoon, herra jestas, ei edes yrittänyt pölliä sitä:)
Ps. Älä ikinä tiputa puhelinta taksiin.
Yangoa en käytä, kun on venäläinen firma. Uberistä ei mitään pahaa sanottavaa toistaiseksi. Käytän taksia arkena työliikenteeseen päivittäin mieluiten kuitenkin Lähitaksia, koska siellä on tuttuja.
Oon transnainen. Kerran kun olin menossa Yangolla yöaikaan joku arabikuski laittoi kätensä reidelleni ja ehdotti että mennnäänkö nussimaan. Tilanne oli sen verran ahdistava että siedin sitä sen toimintaa koko kyydin ajan. Onneksi selvisin tilanteesta ilman mitään pahempaa.
Toinen vähän hauskempi Yangolla oli kun joku ihan hiton paska kuski joka ei pysynyt aikatauluissa niin erikseen pyysi että antaisin hänelle 5 tähteä. No annoin kyllä sitä pitää vähän huonompiakin kuskeja joskus auttaa :D
Vierailija kirjoitti:
Mun vakkarikuskit kumpikin on tulijoita. Toinen on som ali nuori ja toinen kurd i. Hyvää palvelua olen saanut ja aina huolehtineet pyörätuolin yms perille, kun joskus on jotain saattanut jäädä autoon.
Eikö Uberissä saa arvostella kuskin? En ole koskaan käyttänyt koska yritys ei anna toimintatavoistaan tarpeeksi tietoa. Odotan että joku kaveri kokeilisi ensin. Käyttäisin ihan mitä palvelua hyvänsä jos sieltä saisi suomalaisen kuskin mutta öisin Helsingissä se on mahdotonta
Eipä ole uberista huonoa sanottavaa. Kysehän on vain alustasta mutta kuskit on ollut pääasiassa asiallisia. Järjestelmä on selkeä ja hinta tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän Yangoa varmaan 20 kertaa viikossa eikä ole yhtään huonoa kokemusta ja hinnat yli 50% halvemmat kuin suomalaisilla takseilla.
Juu. Yango on ruzakkalandialainen. En tue sotarikoksia.
Vierailija kirjoitti:
Ja autoilijana toteaisin, että noi jotka on autoilijan uransa aloittaneet jossain kolmannen maailman p3rsläpimaassa tai sotatoimialueella, heistä monet ajaa kuin pullop3rse siat. Tai ihan vaan huonosti. Osalla ajotyyli on niin tempoileva että liukkaalla talvikelillä en sellaisen kyytiin ainakaan lähtisi. Hiekka erämaassa kun ei ole paljo mustaa jäätä joutunut varomaan.
Vaikkei ei ihan rehellisen kanta suomalaisen tolppa h0m0nkaan liikennekäyttäytyminen paljon hurraita kestä. Ylinopeudella ajoa, siitä johtuen toisten perässä roikkumista yms. p3rseilyä. Nämä havaintoja pääkaupunkiseudun liikenteestä viimeisen 25 vuoden ajalta.
terv: Autoharrastaja
Minä käytän Boltia ja olen tosi tyytyväinen siihen. Paljon luotettavampi kuin Uber ja ihan ok hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Yangoa en käytä, kun on venäläinen firma. Uberistä ei mitään pahaa sanottavaa toistaiseksi. Käytän taksia arkena työliikenteeseen päivittäin mieluiten kuitenkin Lähitaksia, koska siellä on tuttuja.
on valitettavaa, etta russofobia ja venalais viha estävät ystävällis mielisen naapuri maan lahtoisin olevan yrityksen palveluiden kaytön.
ja se olemas ihan peraton vaite etta FSB pitaisi kirjaa Yangon käytäjistä. se olemas russofobinen valhhe.
terveisin pekka suomesda
Uberia käytän aina, Suomessa ja ulkomailla ja mitään ongelmia ei ole ollut. Ve..läiseen Yangoon en koske tikullakaan
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän Boltia ja olen tosi tyytyväinen siihen. Paljon luotettavampi kuin Uber ja ihan ok hinnat.
Piti vielä lisätä, että Yangoa en suostu edes harkitsemaan.
Siis kai sinä hyvä ihminen raportoit uberille nämä huonot kuskit, jos tällaista tapahtuu?
Ei ole yhtään huonoa kokemusta Uberista tai Boltista, ja kyytejä täytyy olla jo yli satoja vuosien varrella.
T. Nainen
Miten pienikokoisuus tähän liittyy?
Käytän Yangoa varmaan 20 kertaa viikossa eikä ole yhtään huonoa kokemusta ja hinnat yli 50% halvemmat kuin suomalaisilla takseilla.