Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö naiset oikeasti noin erilaisilta luonnossa kuin miltä näyttävät kuvissa?

Vierailija
30.01.2016 |

Katselin äsken subilta tuon nettideittailun käsikirjan ja järkytyin miten erilaiselta ne naiset niillä treffeillä näyttivät. Okei, kyseessä on sarja joka on melkoisella varmuudella näyteltyä kakkaa, mutta silti se sai uteliaisuuteni heräämään, koska onhan tästä kuvilla jekuttamisesta puhuttu mediassakin. Onko tosiaan niin, että naiset huijaavat kuvien avulla miehiä paljonkin?

Täällä palstalla naiset voi näppärästi nimettöminä tunnustaa jos harrastavat tällaista jekutusta, ja miehet voivat kertoa omista kokemuksistaan kuvien ja naisten kanssa.

Aloitus on naisista siksi, koska minua henkilökohtaisesti ei kiinnosta huijaako miehet netissä kuvillaan, mutta jos joillain naisilla on kokemusta sellaisista tapauksista niin antaa kuulua vaan.

Terveisin Naispelko22

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nuorimies. Koko media, oli sitten kyseessä lehtikuvat tai liikkuvat, on huijausta. 99% naisista näyttää ihan tavallisilta, lehtien kuvat on photosopattu ihan yleisesti. Ja tässäpä se ongelma sitten onkin; miesten silmä tottuu virheettömiin, täydellisiin nukke-kuviin. OIkea nainen on lihaa ja verta, erilaisia "epäkohtia" joita tulee vuosien varrella lisää. Se on todellisuus, ihminen on sellainen.  Mut miehet kuvittelee että oikea nainen on se epätodellinen nukke ja jotkut naisparat kuluttavat koko elämänsä vihaten oikeaa olemustaan ja kuluttaen kaikki rahansa ja energiansa yrittämällä muokata jotain superkroppa-ihmisitä. Sanomattakin on selvää, että elämä jää hyvin ohueksi, toisten miellyttämistasolle. OIkeaa rakkauttakaan ei ihan helpolla elämäänsä tuolla tavalla saa, saati opi rakastamaan itse. Tälläkin palstalla huomaa kuinka armottomia myös naiset ovat. Vaikka oikeasti ihminen on epätäydellinen kokonaisuus, ja se oikea rakkaus ja läheisyys eivät katso pintaa ollenkaan. Ole sinä nuorimies armollinen ja opettele rakastamaan oikeaa ihmisitä, ei sitä kuvaa, mitä joku tyttöparka yrittää itsestään tarjota. Ja juu, kukaan ei laita nettiprofiiliisa loisteputkivalossa otettua arkista, aitoa kuvaa, vaan muikistelee itsestään esille "parhaat" puolensa, vaikkei näyttäisi itseltään ollenkaan.

Vierailija
22/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisenpelkoiset ja huonoitsetuntoiset miehet etsii jotain "täyden kympin" naista välineeksi omalle itsetunnon pönkittämiselle. Tiedättekös, että oikeassa ihmissuhteessa kaksi epätäydellistä ihmistä rohkaistuu paljastamaan itsestään vielä epätäydellisempiä puolia. Yhdessä oppivat rakastamaan toisiaan ja saavat osakseen täyden kympin suhteen. Tällaisessa suhteessa molemmat kukoistavat ja näyttävät toisen silmissä maailman upeimmalta,  vaikka eivät muotilehteen kelpaiskaan. Jokainen täyden kympin naista etsivä etsii ainoastaan esinettä, jolla kohottaa surkeaa statustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ole mikään keijukainen tai hehkeä satuolento vaan ihan ihminen siinä missä mieskin. Kyllä kai nyt kuka tahansa tajuaa, että jos pyntätystä naisesta riisutaan kaikki siihen maalattu, väritetty ja lisätty (ripset, hiuslisäkkeet, pushupit, muotoilevat alusasut jne) niin sieltä paljastuu ihan tavallinen saunapuhdas pulliainen kaiken alta. 

No tietysti näin on, mutta miksi panostaa hirvittävästi siihen kuvaan jos treffeille sitten mennään ihan erinäköisenä? Tai käytetään jotain superfilttereitä joilla siitä ihmisestä tulee aivan toinen? Puhumattakaan sitten kuvista jotka on otettu Herran vuonna 2007.

Terveisin Naispelko22

Olen miettinyt samaa. Jokaisilla netin kautta sovituilla treffeillä olen joutunut pettymään naisen ulkonäköön kun livenä näyttää aivan erilaiselta kuin kuvissa. Sitten ne minun tasoisett naiset näyttävät kuvissa niin hyviltä että saavat huomiota jokaikiseltä mieheltä eivätkä tietysti suostu edes juttelemaqn minulle saati treffeille. Ja tuollaisillahan luonnollisesti se kusi nousee hattuun aika herkästi ja alkavat kuvittelemaan itsestään aivan liikoja.

Tämä tiivistänee sen mistä puhut:

http://picfuno.com/images/before-and-after-makeup-celebs-good-bad-and-t…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä